Zobacz wątek - <i>[KTM 1290 Super Adventure]</i> KTM 1290 Super Adventure - po
NAS Analytics TAG

[KTM 1290 Super Adventure] KTM 1290 Super Adventure - po

Komentarze użytkowników
_________

[KTM 1290 Super Adventure] KTM 1290 Super Adventure -

Postprzez Ścigacz » 11/2/2015, 17:49

Dyskusja na temat: KTM 1290 Super Adventure - po prostu super
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1290 Super Adventure - po prostu super
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 11/2/2015, 17:49

Podoba mi się w jakim kierunku idą teraz motocykle turystyczne. Przypominają enduro, zachęcają do zjazdu z asfaltu a za razem są wielkimi wygodnymi i szybkimi turystykami. I o to chodzi!
1290 super adventure wydaje mi się jednak trochę przerostem formy nad treścią.
1190 adventure jest już wystarczająco wielki, szybki, wygodny i wszechstronny, budowanie jeszcze czegoś większego moim zdaniem nie ma już sensu. Rośnie spalanie, dynamika już nie wzrasta, zmniejsza się poręczność takiego sprzęta...
Chyba rzeczywiście rośnie tylko prestiż właściciela...<br><hr>blitz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/2/2015, 21:01

silnik godny nakeda - do "turystycznycxh enduro" moce do 140 i 100 momentu sa wystarxzajace - a masa mniejsza....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/2/2015, 22:35

Razi mnie sformułowanie 12-90,po polsku chyba lepiej brzmiałoby 1290(tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt).Co do motocykla to trudno cokolwiek zarzucić,moc jest z nim.Myślę jednak,że KTM chyba lekko zbłądził wypuszczając kilka podobnych modeli/1050/1190/1290/ a zapominając o klasie 700/800 ADV.<br><hr>marekwp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/2/2015, 08:58

Komentatorzy napisał(a):Razi mnie sformułowanie 12-90,po polsku chyba lepiej brzmiałoby 1290(tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt).Co do motocykla to trudno cokolwiek zarzucić,moc jest z nim.Myślę jednak,że KTM chyba lekko zbłądził wypuszczając kilka podobnych modeli/1050/1190/1290/ a zapominając o klasie 700/800 ADV.<br><hr>marekwp<br>
Z dobrze, a nawet bardzo dobrze poinformowanych źródeł wiemy że KTM już teraz pracuje nad dwucylindrową platformą o pojemności 700-800 ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/2/2015, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Podoba mi się w jakim kierunku idą teraz motocykle turystyczne. Przypominają enduro, zachęcają do zjazdu z asfaltu a za razem są wielkimi wygodnymi i szybkimi turystykami. I o to chodzi!
1290 super adventure wydaje mi się jednak trochę przerostem formy nad treścią.
1190 adventure jest już wystarczająco wielki, szybki, wygodny i wszechstronny, budowanie jeszcze czegoś większego moim zdaniem nie ma już sensu. Rośnie spalanie, dynamika już nie wzrasta, zmniejsza się poręczność takiego sprzęta...
Chyba rzeczywiście rośnie tylko prestiż właściciela...<br><hr>blitz<br>
Trochę za bardzo idą w kierunku klasy SUV. Być może chodzi o danie gawiedzi luksusu i zwabienie jej do serwisów (za dużo bajerów ,które mogą się zepsuć).<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2015, 09:23

Cytat z "Misia" ;) Młodzież pewnie nawet nie zwróciła uwagi ;)<br><hr>Loki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2015, 23:29

Komentatorzy napisał(a):Podoba mi się w jakim kierunku idą teraz motocykle turystyczne. Przypominają enduro, zachęcają do zjazdu z asfaltu a za razem są wielkimi wygodnymi i szybkimi turystykami. I o to chodzi!
1290 super adventure wydaje mi się jednak trochę przerostem formy nad treścią.
1190 adventure jest już wystarczająco wielki, szybki, wygodny i wszechstronny, budowanie jeszcze czegoś większego moim zdaniem nie ma już sensu. Rośnie spalanie, dynamika już nie wzrasta, zmniejsza się poręczność takiego sprzęta...
Chyba rzeczywiście rośnie tylko prestiż właściciela...<br><hr>blitz<br>
Komentatorzy napisał(a):Trochę za bardzo idą w kierunku klasy SUV. Być może chodzi o danie gawiedzi luksusu i zwabienie jej do serwisów (za dużo bajerów ,które mogą się zepsuć).<br><hr>.<br>
A wjakim maja isc kierunku? Trabanta? Czasy sie zmeiniaja i takie bajery sa nieuniknione i musimy sie do tego przyzwyczaic moim zdaniem. Poki co marki z wyzszej polki i drozsze modele maja duzo elektroniki ale pewnie jak ze wszystkim z czasem pozostale modele tez ja beda mialy i na pewno nie bedzie to bezawaryjne. Z reszta zapewne ustawodawcy wymusza na prducentach instalowanie tych wszystkich wspomagaczy .

Co do motocykla, to mialem przyjemnosc potestowac ADV 1190 i jest bajka. Nie mam pytan. <br><hr>Radek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/8/2015, 09:54

wszystko ok ale ten łańcuch... <br><hr>top
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/8/2015, 10:00

Poza tym ktm słynie z lipnego wykonania... zbiorniki na płyn hamulcowy jak w MZecie... jak porównujecie motocykle to ujmijcie całość a nie piszecie że jest lepszy od reszty moto w tej klasie bo jest lepszy... sam jezdze tigerem XC i niczym nie odbiega on od nowego ktm którego tez testowałem..<br><hr>rex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr