Zobacz wątek - kawasaki zx6r 2001 problem z wkrecaniem sie na obroty

kawasaki zx6r 2001 problem z wkrecaniem sie na obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

kawasaki zx6r 2001 problem z wkrecaniem sie na obroty

Postprzez krynios » 10/2/2015, 18:45

witam

jak juz napisalem w temacie mam kawasaki zx6r z 2001r. bardzo mila i agresywna zabaweczka;P ale mam z nia maly problem. Mianpwicie chodzi o to ze gry motor jest zimny silnik na jalowym i na kazdym biegu pracuje plynnie bez zarzutow (jakby wszystko bylo perfekcyjne). w momencie gdy motor sie rozgrzeje do normalnej temp. ok 65stopni to zaczyna troszke wariowac. Na jalowym wyglada na to ze wszystko jest ok ale na kazdym biegu przy wkrecaniu sie na obroty bardzo przerywa. dzieje sie to w granicach od 1100 - 4000 obrotow, pozniej znowu dostaje mocy i dziala bez zarzutow. dodam ze swiece byly wymienione( stare byly czarne a na 4-tej od lewej byl taki lepki smar jakby smola), gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane, olej i filtry wymienione. przejzalem tez wszystki dysze igly w gazniku (wygladaja na stan bardzo dobry). motor ma zrobione okolo 18500mil i mam go ponad pol roku. dzieje sie tak od listopada.
pomozcie prosze bo nie wiem co mam rozbic. czy moze to byc przyczyna uszczelki pod glowica??? martwi mnie troszke ta smolista swieca.
nie wiem jak mam sobie poradzic.
krynios
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/2/2015, 18:24
Lokalizacja: uk


Postprzez SpeedyGonzales » 10/2/2015, 20:44

Czarne świece, a więc za bogata mieszanka. Z tamtą świecą zapewne chodzi o zaolejenie. Może puszczać uszczelniacz zaworowy jak i nieszczelne pierścienie.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez krynios » 11/2/2015, 10:36

aha, czyli czeka mnie maly remoncik silnika. a co z wchodzeniem na obroty? czy to tez wina mieszanki?
krynios
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/2/2015, 18:24
Lokalizacja: uk

Postprzez krynios » 11/2/2015, 11:48

czy zeby wymienic uszczelniacz zaworowy i pierscienie musze wyciagac silnik z ramy czy dam rade to zrobic bez?
krynios
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/2/2015, 18:24
Lokalizacja: uk

Postprzez krynios » 11/2/2015, 11:59

aha i jeszcze jedno pytanko, czy musze przy tym wymieniac uszczelke pod glowica?
krynios
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/2/2015, 18:24
Lokalizacja: uk

Postprzez miki1406 » 11/2/2015, 13:34

Na upartego byś to ogarnął bez zrzucenia czapki, ale wkładanie tłoków od dołu z nowymi pierścieniami to będzie dramat. Do tego przy uszczelniaczach trzeba rozpiąć zawory, a jak któryś wpadnie to i tak zrzucanie czapy Cię czeka...

Wygodniej, bezpieczniej, szybciej i pewniej - zrzucić głowicę, dać do szlifu i żeby ogarnięty szlifierz od razu wymienił uszczelniacze i dotarł zaworki...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez SpeedyGonzales » 11/2/2015, 21:35

Kolega Ci podpowiedział co działać. Od siebie dodam, że zanim zaczniesz grzebać zrób test sprężania i próbę olejową.

I edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr