Problem z tłokiem - Yamaha DT 80 LC2
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Problem z tłokiem - Yamaha DT 80 LC2
Witam. Mam problem. Ponieważ: Kupiłem tłok ponieważ mój już skończył żywot i podczas jego zakładania napotkało mnie takie coś.
Gdy nie ma pierścieni tłok normalnie wchodzi do cylindra.
Problem napotykam gdy założę pierścienie.
Tłok wchodzi do pewnej pozycji i się blokuje.
Gdy chwilę się pobawię to już normalnie działa, lecz boję się tak zostawić, bo nie wiem do jakiej pozycji rusza się tłok.
Bo jak się spowrotem cofnie do tej pozycji to znowu nie chce wchodzić.
Oto zdjęcia:
Pozycja w której się blokuje:
http://static.pokazywarka.pl/i/5575203/800150/20150131-183351.jpg (otwórz link)
I moje pytanie czy to normalna pozycja:
http://static.pokazywarka.pl/i/5575203/531226/20150131-183334.jpg (otwórz link)
Gdy nie ma pierścieni tłok normalnie wchodzi do cylindra.
Problem napotykam gdy założę pierścienie.
Tłok wchodzi do pewnej pozycji i się blokuje.
Gdy chwilę się pobawię to już normalnie działa, lecz boję się tak zostawić, bo nie wiem do jakiej pozycji rusza się tłok.
Bo jak się spowrotem cofnie do tej pozycji to znowu nie chce wchodzić.
Oto zdjęcia:
Pozycja w której się blokuje:
http://static.pokazywarka.pl/i/5575203/800150/20150131-183351.jpg (otwórz link)
I moje pytanie czy to normalna pozycja:
http://static.pokazywarka.pl/i/5575203/531226/20150131-183334.jpg (otwórz link)
- Cracku
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
- Lokalizacja: Świdnica
Tłok trudniej schodzi bo zapewne pierścienie mają ciasno na progu u dołu cylindra. Pytanie czy kupiłeś właściwy tłok, następna selekcja bez szlifu cylindra może być też powodem.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Cylinder byl wczesniej po drugim szlifie. Teraz cylinder nie mial zadnej rysy wiec nic z nim nie robilem.
Tlok jest dobrany prawidlowo.
Pierscien siedzi prawidlowo. I na sucho tez to nie bylo zakladane.
Zdjecie z pierscieniem dam potem.
Zakladalem takie cos kiedys i nie bylo z tym zadnego problemu.
Dowiedzialem sie jeszcze, ze prawdopodobnie moze byc tak, ze cylinder w jednym miejscu mogl suchnac i dlatego sie tam klinuje. I ze mimo ze nie ma rys ani nic potrzebny jest szlif. To prawda?
Tlok jest dobrany prawidlowo.
Pierscien siedzi prawidlowo. I na sucho tez to nie bylo zakladane.
Zdjecie z pierscieniem dam potem.
Zakladalem takie cos kiedys i nie bylo z tym zadnego problemu.
Dowiedzialem sie jeszcze, ze prawdopodobnie moze byc tak, ze cylinder w jednym miejscu mogl suchnac i dlatego sie tam klinuje. I ze mimo ze nie ma rys ani nic potrzebny jest szlif. To prawda?
- Cracku
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
- Lokalizacja: Świdnica
Senek przecież nie napisalem żeby nim pi*rdolnął z calej sily tylko lekko stuknął. Będzie to samo jakby wciskał palcami. No ale jak źle na zamkach załozyl to nigdy nie wejdzie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
senekkorzenna napisał(a):(...)
Ma wejść tłok z lekkim oporem wciskając go palcami .
Kiedyś też tłukłem młotem w co się da... To nie jest profesjonalne...
Łożyska na przykład wypadają same... Wystarczy karter na kuchni położyć... Do rozpoławiania silnika zrobiłem sobie specjalną listwę a'la ściągacz...
Do sworznia tłoka jest opaska... pierścienie ugina się palcami...
Przy składaniu na prawdę nie powinno się używać młotka...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości