Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki Versys]</i> Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
NAS Analytics TAG

[Kawasaki Versys] Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki Versys] Kawasaki Versys 650 2015 - Pan Rozs

Postprzez Åšcigacz » 23/1/2015, 18:45

Dyskusja na temat: Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 18:46

Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 21:59

Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 12:40

Skoro ten sprzęt nie nadaje się w teren i na dłuższą metę niewygodnie się na nim siedzi, to czy nie lepiej kupić er-6f? Jaką przewagę ma nowy versys nad er-6 z owiewką?<br><hr>Zibi84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 14:16

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>
Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć :)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 14:19

Komentatorzy napisał(a):Skoro ten sprzęt nie nadaje się w teren i na dłuższą metę niewygodnie się na nim siedzi, to czy nie lepiej kupić er-6f? Jaką przewagę ma nowy versys nad er-6 z owiewką?<br><hr>Zibi84<br>
Nie no, pozycja jest wielokrotnie wygodniejsza, kufry świetne (i prawdziwie wodoodporne, sprawdzałem!) i wbrew pozorom względem ER6 wprowadzono wiele zmian. Siedzenie zawsze można wymienić i to za nieduże pieniądze. Versys ma najwięcej sensu w wersji Adventure - w tygodniu można nim spokojnie pomykać do miasta i nie bać się studzienek, a w weekend zapakować żonę, kufry po dach i pojechać na porządną wycieczkę. ER6 oczywiście też się da, ale na Versysie będzie wielokrotnie wygodniej. <br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 14:22

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>
Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica! ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 21:20

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć :)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Dzięki za odpowiedź :) Ta argumentacja do mnie przemawia i mnie przekonuje. Również jestem fanem NC 750X i na ten sezon zamierzam go nabyć (w manualu, chociaż testowałem już S-kę z automatem i fajnie to się sprawuje) i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej. Dlatego być może doszukuję się o nim kolejnych opinii i porównań bo wszystko co już było do przeczytania przeczytałem ;) Dlatego Twoja (Pańska) prywatna, entuzjastyczna opinia tak mnie ucieszyła i jeszcze utwierdziła w moim wyborze.
A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 22:24

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>
Komentatorzy napisał(a):Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica! ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Faktycznie jest test z1000 i z800 ;/ zapomniałem moja wina sorki.Nowy rok nowe możliwości więc proponuję test porównawczy z800 z gsr750 i fz8,oraz z1000 z nowym suzuki gsx-s1000a i cb1000r.Pozdrawiam no i liczę na H2R ;]<br><hr>Jakub
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 23:04

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć :)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedź :) Ta argumentacja do mnie przemawia i mnie przekonuje. Również jestem fanem NC 750X i na ten sezon zamierzam go nabyć (w manualu, chociaż testowałem już S-kę z automatem i fajnie to się sprawuje) i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej. Dlatego być może doszukuję się o nim kolejnych opinii i porównań bo wszystko co już było do przeczytania przeczytałem ;) Dlatego Twoja (Pańska) prywatna, entuzjastyczna opinia tak mnie ucieszyła i jeszcze utwierdziła w moim wyborze.
A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek<br>
"Bezklasowość" NC polega też na tym, że jeśli ktoś rozpatruje motocykl jako środek transportu (bez dorabiania do tego specjalnej ideologii), to NC jest bezkonkurencyjny. Mam nadzieję, że maszyna będzie dobrze się sprawować (na pewno będzie!). Miłego śmigania w sezonie!<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2015, 23:05

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>
Komentatorzy napisał(a):Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica! ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Faktycznie jest test z1000 i z800 ;/ zapomniałem moja wina sorki.Nowy rok nowe możliwości więc proponuję test porównawczy z800 z gsr750 i fz8,oraz z1000 z nowym suzuki gsx-s1000a i cb1000r.Pozdrawiam no i liczę na H2R ;]<br><hr>Jakub<br>
Pożyjemy, zobaczymy ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2015, 12:04

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć :)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedź :) Ta argumentacja do mnie przemawia i mnie przekonuje. Również jestem fanem NC 750X i na ten sezon zamierzam go nabyć (w manualu, chociaż testowałem już S-kę z automatem i fajnie to się sprawuje) i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej. Dlatego być może doszukuję się o nim kolejnych opinii i porównań bo wszystko co już było do przeczytania przeczytałem ;) Dlatego Twoja (Pańska) prywatna, entuzjastyczna opinia tak mnie ucieszyła i jeszcze utwierdziła w moim wyborze.
A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek<br>
Test w "Motocyklu" nr 12 2014 ( 50 tyś. km.) równiez przemawia za zakupem i to zdecydowanie.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2015, 19:19

"handgourdy" matko bosko czestochosko... co to jest ??? ;))<br><hr>Skalpel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2015, 20:44

Komentatorzy napisał(a):"handgourdy" matko bosko czestochosko... co to jest ??? ;))<br><hr>Skalpel<br>
Literówka, zdarza się. Poprawione ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2015, 15:40

Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia" ;)<br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2015, 12:19

Komentatorzy napisał(a):Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia" ;)<br><hr>adam57<br>
Da się wyprzedzać i w tym przypadku, tylko trzeba to robić z głową.<br><hr>gg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/1/2015, 15:46

Nic nie piszecie o komforcie akustycznym. Mam Nc-ka i motor jest do 100km/h, no chyba że ktoś chce być głuchy, albo już jest.<br><hr>audiofil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/2/2015, 11:23

Komentatorzy napisał(a):Nic nie piszecie o komforcie akustycznym. Mam Nc-ka i motor jest do 100km/h, no chyba że ktoś chce być głuchy, albo już jest.<br><hr>audiofil<br>
To nie kwestia motocykla, ale zbyt niskiej szyby albo słabego kasku. Polecam stoppery motocyklowe, zwłaszcza na dłuższe trasy.<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2016, 21:14

Komentatorzy napisał(a):Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia" ;)<br><hr>adam57<br>
Jeżdżę Versys 650 z 2008, właśnie z Panią. Nie ma żadnego problemu z wyprzedzaniem. Pani waży 48 kg :) Własnie wróciłem z Ukrainy. Motocykl litrowy jest mało poręczny.<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości




na górê