[Kawasaki Versys] Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
Posty: 19
• Strona 1 z 1
[Kawasaki Versys] Kawasaki Versys 650 2015 - Pan Rozs
Dyskusja na temat: Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Versys 650 2015 - Pan RozsÄ…dek
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro ten sprzęt nie nadaje się w teren i na dłuższą metę niewygodnie się na nim siedzi, to czy nie lepiej kupić er-6f? Jaką przewagę ma nowy versys nad er-6 z owiewką?<br><hr>Zibi84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzećKomentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie no, pozycja jest wielokrotnie wygodniejsza, kufry świetne (i prawdziwie wodoodporne, sprawdzałem!) i wbrew pozorom względem ER6 wprowadzono wiele zmian. Siedzenie zawsze można wymienić i to za nieduże pieniądze. Versys ma najwięcej sensu w wersji Adventure - w tygodniu można nim spokojnie pomykać do miasta i nie bać się studzienek, a w weekend zapakować żonę, kufry po dach i pojechać na porządną wycieczkę. ER6 oczywiście też się da, ale na Versysie będzie wielokrotnie wygodniej. <br><hr>Michał MikulskiKomentatorzy napisał(a):Skoro ten sprzęt nie nadaje się w teren i na dłuższą metę niewygodnie się na nim siedzi, to czy nie lepiej kupić er-6f? Jaką przewagę ma nowy versys nad er-6 z owiewką?<br><hr>Zibi84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica!Komentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za odpowiedźKomentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć<br><hr>Michał Mikulski<br>


A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Faktycznie jest test z1000 i z800 ;/ zapomniałem moja wina sorki.Nowy rok nowe możliwości więc proponuję test porównawczy z800 z gsr750 i fz8,oraz z1000 z nowym suzuki gsx-s1000a i cb1000r.Pozdrawiam no i liczę na H2R ;]<br><hr>JakubKomentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>Komentatorzy napisał(a):Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica!<br><hr>Michał Mikulski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Bezklasowość" NC polega też na tym, że jeśli ktoś rozpatruje motocykl jako środek transportu (bez dorabiania do tego specjalnej ideologii), to NC jest bezkonkurencyjny. Mam nadzieję, że maszyna będzie dobrze się sprawować (na pewno będzie!). Miłego śmigania w sezonie!<br><hr>Michał MikulskiKomentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedźTa argumentacja do mnie przemawia i mnie przekonuje. Również jestem fanem NC 750X i na ten sezon zamierzam go nabyć (w manualu, chociaż testowałem już S-kę z automatem i fajnie to się sprawuje) i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej. Dlatego być może doszukuję się o nim kolejnych opinii i porównań bo wszystko co już było do przeczytania przeczytałem
Dlatego Twoja (Pańska) prywatna, entuzjastyczna opinia tak mnie ucieszyła i jeszcze utwierdziła w moim wyborze.
A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pożyjemy, zobaczymyKomentatorzy napisał(a):Bardzo ładne moto,pomijając fakt że ten typ motocykli jest trochę dziwny.To połączenie motocykla sportowo turystycznego z enduro.Ten typ moto tylko wygląda na enduro a z terenem niema nic wspólnego.No ale nic i tak mi się podoba.
Ps.Do redakcji;
Fajnie że zrobiliście wreszcie jakis test o Kawasaki,mało testów tej marki na waszej stronie a szkoda,bo jest jeszcze wiele fajnych motocykli które bym zobaczył w teście np.z800,z1000,zx10r pozdrawiam.<br><hr>Jakub<br>Komentatorzy napisał(a):Kubo, w artykule znajdziesz bezpośrednie odnośniki do naszych testów Z1000, Z1000SX czy Versysa 1000. Możesz skorzystać z naszej bazy danych, przy większości współczesnych modeli Kawasaki znajdziesz nasze autorskie testy, w tym dużo tych z europejskich i światowych prezentacji prasowych. Jako jedna z niewielu redakcji jeździmy od kilku lat na prawie wszystkie takie imprezy, a co więcej - mam nadzieję, że za dużo nie zdradzę - w przeciągu następnych kilku tygodni będziesz mógł zobaczyć na Ścigacz.pl kolejne ciekawe testy Kawasaki. Jakich modeli nie powiem, tajemnica!<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Faktycznie jest test z1000 i z800 ;/ zapomniałem moja wina sorki.Nowy rok nowe możliwości więc proponuję test porównawczy z800 z gsr750 i fz8,oraz z1000 z nowym suzuki gsx-s1000a i cb1000r.Pozdrawiam no i liczę na H2R ;]<br><hr>Jakub<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Test w "Motocyklu" nr 12 2014 ( 50 tyś. km.) równiez przemawia za zakupem i to zdecydowanie.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Ciekawy i naprawdę dobrze wyglądający motocykl. Zastanawia mnie jednak dlaczego wśród konkurentów nie została wymieniona obok V-Stroma również Honda NC 750X. Honda jest oparta na dokładnie tym samym koncepcie (nawet wygląda bardzo podobnie), kosztuje niemal te same pieniądze (a nawet nieco mniej) i do spokojniejszej jazdy bez szaleństw albo dla początkujących, chociaż nie tylko, się w zupełności nadaje. Co prawda honda nie posiada regulacji zawieszenia i ma mniej mocy ale mimo wszystko podejrzewam, że obydwa motocykle są skierowane do podobnego odbiorcy a na sprzedaż chyba Honda nie narzeka. <br><hr>Leszek<br>Komentatorzy napisał(a):Hej! Długo debatowaliśmy w redakcji nad ujęciem NC750X (motocykla, którego jestem ogromnym fanem!), ale doszliśmy do wniosku, że NC750X jest w nieco innej klasie. NC posiada o prawie 15 KM mniej, przy sporo większą pojemność. Z drugiej strony jest też tańsze i to znacząco (biorąc pod uwagę fakt, że w standardzie wyposażone jest w ABS), wersję z dwusprzęgłową skrzynią można kupić za nieco ponad 30,000 zł. Ten sam dylemat mieliśmy w przypadku Versysa 1000 i MT-09. Czy Versysa, zbliżonego pojemnościowo do MT można porównywać z trzycylindrowym i tańszym o kilka tysięcy złotych sprzętem? I seria MT i seria NC są dość specyficzne, powiedziałbym "bezklasowe", dlatego w naszym odczuciu porównanie było by nieco bezsensowne, a już na pewno krzywdzące dla V-Stroma czy Versysa. Prywatnie, w moim odczuciu każdy motocykl przegrywa z NC750X - bez względu na pojemność, rodzaj, przeznaczenie. Z NC mógłbym się zestarzeć<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedźTa argumentacja do mnie przemawia i mnie przekonuje. Również jestem fanem NC 750X i na ten sezon zamierzam go nabyć (w manualu, chociaż testowałem już S-kę z automatem i fajnie to się sprawuje) i mam nadzieję, że pozostanie ze mną na dłużej. Dlatego być może doszukuję się o nim kolejnych opinii i porównań bo wszystko co już było do przeczytania przeczytałem
Dlatego Twoja (Pańska) prywatna, entuzjastyczna opinia tak mnie ucieszyła i jeszcze utwierdziła w moim wyborze.
A co do rzeczonej ""bezklasowości" lub ujmując inaczej "uniwersalności", to w mojej opinii jest to zdecydowanie zaleta. Jak na moje potrzeby, czyli dojazdy do roboty przez zakorkowaną wiecznie Warszawę + zdecydowane ciągoty turystyczne z rozsądnymi (że tak to ujmę) prędkościami wydaje się to optymalna opcja. Dodatkowo, w porównaniu do Versysa czy V-Stroma na korzyść Hondy przemawia wygląd, który akurat mi najbardziej odpowiada, ale to już oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam.<br><hr>Leszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Literówka, zdarza się. PoprawioneKomentatorzy napisał(a):"handgourdy" matko bosko czestochosko... co to jest ???)<br><hr>Skalpel<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia"
<br><hr>adam57

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Da się wyprzedzać i w tym przypadku, tylko trzeba to robić z głową.<br><hr>ggKomentatorzy napisał(a):Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia"<br><hr>adam57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nic nie piszecie o komforcie akustycznym. Mam Nc-ka i motor jest do 100km/h, no chyba że ktoś chce być głuchy, albo już jest.<br><hr>audiofil
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie kwestia motocykla, ale zbyt niskiej szyby albo słabego kasku. Polecam stoppery motocyklowe, zwłaszcza na dłuższe trasy.<br><hr>MichałKomentatorzy napisał(a):Nic nie piszecie o komforcie akustycznym. Mam Nc-ka i motor jest do 100km/h, no chyba że ktoś chce być głuchy, albo już jest.<br><hr>audiofil<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdżę Versys 650 z 2008, właśnie z Panią. Nie ma żadnego problemu z wyprzedzaniem. Pani waży 48 kgKomentatorzy napisał(a):Onegdaj, jak sprzedawałem R1150GS , a następnie R1200GS, w obu przypadkach trafiali się podobni nabywcy tj. jeżdżący z paniami na moto 600-700ccm. Jednym słowem, jeżeli ktoś jeździ z pasażerką, zdecydowanie lepszy będzie Versys 1000 lub coś z tej półki. Ponoć wyprzedzanie z pasażerem na obładowanym motocyklu to manewr dający "niezapomniane wrażenia"<br><hr>adam57<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości