Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą...

Postprzez Ścigacz » 23/1/2015, 10:23

Dyskusja na temat: Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą miały po 145 KM
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą miały po 145 KM
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 10:23

Na Polskiej stronie Suzuki informacja o mocy jest od jakiegos czasu więc żadne odkrycie:
<a href="http://www.suzuki-moto.pl/2015_GSX_S1000.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.suzuki-moto.pl/2015_GSX_S1000.html</a>
Ja strzelalem ze bedzie 150, widac ze w Suzuki bardzo konserwatywnie podeszli do tematu.
Pozostaje miec nadzieje ze podobnie podejda do ceny i będzie adekwatna do poziomu technologicznego motocykla.
<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 16:28

Ja bym wolał żeby bandita 1250 nieco podrasowali tak do 150KM niż wprowadzać tego GSX-S1000 i GSX-S1000F.
Bandit ładny i fajny pięknie ciągnie z dołu ale pasowało by mu więcej pazura a ten mi się ne podoba miejsce pasażera fatalne i w ogóle fatalny dizajn typu street-plastik fantastik i brzydkie zegary typu smartfonotabletofon. Poza tym to liter o takiej mocy na pewno będzie miał znacznie słabszy dół od 1250. Jedyna zaleta to pewnie masa bo domyślam się że będzie lżejszy od bandita 1250.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 17:10

Ja jednak chyba nigdy nie zrozumiem co to za różnica czy motocykl typu naked lub naked z owiewką czyli taki, który i tak nie nadaje się do jazdy z prędkościami pozwalającymi wykorzystać taką moc ma 140 czy 180 KM
Tutaj naprawdę ważniejsze jest jaki ma moment w całym zakresie obrotów zwłaszcza u dołu i w środku ale znając litrowy silnik w GSX-R to chyba i tu będzie dość momentu w każdych warunkach.
A że 4 cylindrowe silniki mogą być lepsze od V2 także pod względem elastyczności i dużych możliwości u dołu dowodzi np. Versys 1000.
Design choć nieprzełomowy to przynajmniej na zdjęciach jest nawet bardzo fajny, nowoczesne zegary również.<br><hr>GRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2015, 22:10

Komentatorzy napisał(a):Ja bym wolał żeby bandita 1250 nieco podrasowali tak do 150KM niż wprowadzać tego GSX-S1000 i GSX-S1000F.
Bandit ładny i fajny pięknie ciągnie z dołu ale pasowało by mu więcej pazura a ten mi się ne podoba miejsce pasażera fatalne i w ogóle fatalny dizajn typu street-plastik fantastik i brzydkie zegary typu smartfonotabletofon. Poza tym to liter o takiej mocy na pewno będzie miał znacznie słabszy dół od 1250. Jedyna zaleta to pewnie masa bo domyślam się że będzie lżejszy od bandita 1250.<br><hr>FZS 1000<br>
Zatankowany ma wazyc ponizej 220kg...<br><hr>r@f
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr