Zobacz wątek - Alternator od jajka w imbryku - GSX750F.
NAS Analytics TAG

Alternator od jajka w imbryku - GSX750F.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Alternator od jajka w imbryku - GSX750F.

Postprzez miki1406 » 19/1/2015, 14:15

Robił ktoś taką podmiankę?? Dostałem w prezencie alternator od jajka. Pomijam kwestie elektryczne, bo to sobie ogarnę. Kwestia pasowania.

Chce wywalić taki - przeładowuje
Obrazek

Chce wrzucić taki - dostałem w prezencie :twisted: :
Obrazek

Teoretycznie silniki te same, ale różnie bywa... Może ktoś to robił... :?:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez senekkorzenna » 19/1/2015, 16:46

a dlaczego nie zrobisz pomiarów aby się przekonać czy pasuje.
Po zatem na alternatorze masz nr.wpisujesz go w google i sprawdzasz czy aby czasem nie jest to to samo.
Jeszcze jedna opcja: w wyszukiwarkę Inter Car wpisujesz numer i klikasz na stosowane.
senekkorzenna
 

Postprzez miki1406 » 19/1/2015, 19:32

Jeszcze nie rozbieralem moto... Mam zamiar sie za to zabrac... Chodzi mi o to, czy ktos ma pewna informacje, ze jest plug&play, czy bede musial szukac starego typu jednak...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez SpeedyGonzales » 19/1/2015, 21:43

Nie musisz rozbierać. Namierz dwa takie alternatory i poproś sprzedających o podanie numerów, będziesz mógł sobie porównać i zawsze możesz podziękować za ofertę.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez miki1406 » 20/1/2015, 10:16

Numery nie będą zgodne bo to inne alternatory, oba jednak montowane były w olejakach.
Pierwszy w imbrykach, drugi w jajkach.
Ten od jajka dostałem i nie ukrywam, że bym wolał... Młodszy to i mniej "zjedzony"

Pytanie, czy od strony technicznej jest on zamienny z starym modelem - pasowanie, koło i śruby...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez senekkorzenna » 20/1/2015, 11:04

Mikołaj po pierwsze nie ma znaczenia nr.a jedynie pytanie czy jest ten alternator stosowany w twoim modelu i sprawdzić to możesz na stronie Inter Car motocykle wpisując nr.a następnie klikając stosowany.
Mam nadzieję ze wiesz jak to zrobić?.
Po drugie masz teraz czas to wykręć alternator ze sprzęta i porównaj.
Wizualnie ten który dostałeś różni się diametralnie paroma elementami ale to jeszcze o niczym nie świadczy.
senekkorzenna
 

Postprzez miki1406 » 20/1/2015, 11:22

Dobra bo może to źle opisałem :

Alternator ze zdjęcia 1 pochodzi z suzuki GSX600/750F produkowanego w latach 88-97
Alternator ze zdjęcia 2 pochodzi z suzuki GSX600/750F produkowanego w latach 98-07

Silniki w tych motocyklach to klasyczne olejaki, które różnią się szczegółami...

W moim motocyklu (1993) był stosowany alternator 1wszy, ale otrzymałem 2ke w prezencie.
Teoretycznie powinno być to zamienne (kwestia przerobienia okablowania - stary na oczko, nowy na kostkę).
Wiązkę do nowego mam...

Dobra chyba rozpruje to i najwyżej jak nie przypasuje to kupie na szybko coś z allegro...
Wolałem od nowszego typu, bo mniej wyeksploatowany by był...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez senekkorzenna » 20/1/2015, 12:03

Z elektryką nie ma problemu jeżeli ilość złączy jest taka sama.
Bierzesz miernik i szukasz masy czyli przykładasz do kabla a drugi koniec urządzenia do obudowy i masz masę.
Pozostałą kolorystykę kabli masz widoczna na końcówkach kostki.
To naprawdę nie jest problem a problemem jest mocowanie i zgodność zazębienia i fi koła zębatego.
senekkorzenna
 



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości




na gr