Srad 750 obejście air boxa
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Srad 750 obejście air boxa
http://www.ebay.com/itm/1997-00-Suzuki- ... 63&vxp=mtr
Witam mam to nie kompletne idzie to jakoś obejść zaślepić by całe powietrze szło do gardzieli ? bo muli mi sprzęta,
Witam mam to nie kompletne idzie to jakoś obejść zaślepić by całe powietrze szło do gardzieli ? bo muli mi sprzęta,
- djgwozdek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/1/2015, 21:08
- Lokalizacja: Bytom
Czyli zostawić ten wężyk nie podłączony to tego mosiężnego czegoś? na dole airboxa . Myślę ze najlepiej by było te górę zaślepić,czy podłączyć ten wężyk do tego zaworka? mimo tego że nie ma tej klapki?.Mysle by przeczyścić wtryski i przejechać sie całkiem bez filtra powietrza z odkręconym wydechem i obadać sprawę bo może jedno lub 2 go muli. Dodam ze do 129na 1 biegu idzie pięknie .Ustawia się w tym motocyklu jakoś mieszankę paliwa i powietrza?
- djgwozdek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/1/2015, 21:08
- Lokalizacja: Bytom
jak masz wtryski to paliwo dobiera sonda-komputer-mapa
jak masz gaźniki to sie czysci, synchronizuje reguluje : CAŁY UKŁAD ma działać RAZEM (filtr powietrza,gazniki,wydech). Zmieniasz cos, wywalasz - powinieneś przeprowadzić regulację
jak masz gaźniki to sie czysci, synchronizuje reguluje : CAŁY UKŁAD ma działać RAZEM (filtr powietrza,gazniki,wydech). Zmieniasz cos, wywalasz - powinieneś przeprowadzić regulację
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
W fabryce siedzą nerdy zapatrzone w tabelki, wykresy, pomiary... liczą, kreślą, mierzą itd... Po to żeby doładowanie aktywne, ale i cały układ zasilania działał jak najlepiej i przynosił moc...
Zaburzenie we własnym zakresie tego projektu prowadzi do rozjechania "założonego projektu"
Regulacja (strojenie) w silniku wtryskowym, polega na hamowaniu moto na hamowni podwoziowej i budowaniu map komputera, dostosowanych do zmian.
Podobne efekty uzyskuje się dołożeniem Power Commandera, który oszukuje kompa i pozwala dostosować jego parametry do stanu faktycznego...
Powiem szczerze, że nie uważam jednak, żeby twoje zmiany wymagały, tak dalekich zmian w programie.
Moim zdaniem po prostu coś namieszałeś...
Zaburzenie we własnym zakresie tego projektu prowadzi do rozjechania "założonego projektu"
Regulacja (strojenie) w silniku wtryskowym, polega na hamowaniu moto na hamowni podwoziowej i budowaniu map komputera, dostosowanych do zmian.
Podobne efekty uzyskuje się dołożeniem Power Commandera, który oszukuje kompa i pozwala dostosować jego parametry do stanu faktycznego...
Powiem szczerze, że nie uważam jednak, żeby twoje zmiany wymagały, tak dalekich zmian w programie.
Moim zdaniem po prostu coś namieszałeś...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
dodam że niestety tak już kupiłem motocykl,nie ma tej klapki w airboxie metalowej ale ponoć to jest odpowiedzialne za średnie obroty? spróbuje dać zworkę na stopkę bo ponoć czujnik tez się psuje, i może podczas drgać coś jest nie tak,i chce uszczelnić ten wlot powietrza do arboxa bo tam mam szpary szerokie na 5cm może do pier.....w aktach jak nie da rady to podaje na hamownie i dowiem się co i jak.
- djgwozdek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/1/2015, 21:08
- Lokalizacja: Bytom
A jak tam jest wszystko rozwiązane? Bak jest ze srada, więc airbox chyba też, rury dolotów są z K1, ze srada, czy jakoś przerzeźbione? Patrząc na zakres przeróbek, to może ktoś uwalił sondę lambda
Ja bym wszystko po kolei sprawdził, jeśli silnik masz ze SRADa airbox też, doloty z czaszy są w miarę z głową zrobione, to bym tego nie winił.

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Rama srad ,silnik ,osprzęt, airbox , dolot,/ k1 wydech owiewki światła i licznik,no tak tylko między dolotem airboxem nie ma uszczelek ,tych gąbek sparciały z starości i nie wiem czy to nie kręci w aktach.Sonda lambda powinna byc w baku?
- djgwozdek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/1/2015, 21:08
- Lokalizacja: Bytom
Lambda wchodzi w miejscu, gdzie kolektory sie zbiegaja:
http://www.racing4fun.de/viewtopic.php?p=721547#p721547
http://www.racing4fun.de/viewtopic.php?p=721547#p721547
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Sonda lambda tak jakby krąży po całym układzie wysyłając dane rzeczywiste do komputera, dopasowując mieszanke paliwowo-powietrzną
Zasilanie bierze z układu elektrycznego
Zasilanie bierze z układu elektrycznego
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
djgwozdek napisał(a):czyli jednym słowem jak jej nie ma mam przej.....? i teraz pytanie czy pasuje z innego modelu? i musi być do prawidłowego funkcjonowania?
jednym słowem tak troche
Czy z innego modelu pasuje? Nie wiem. Poczekaj tu na odpowiedz kolegow, ale ja bym raczej kupowal od tego sameg
sonde da sie obejsc ale roboty z tym od zaebania. Bo nowe mapy trzeb i w ogole. Jakis Lucek z komputerem nie da rady. Tak wiec sonda jest koniecznie potrzebna do prawidlowego funkcjonowania
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości