Kilka pytań odnośnie Yamahy DT50
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kilka pytań odnośnie Yamahy DT50
Witajcie. Od jakiegoś czasu posiadam Yamahę DT50 i mam kilka pytań do was.
1.Jakie zębatki na tył i przód kupić + łańcuch żeby w terenie nie miała tak ciężko i żeby łańcuch nie zardzewiał i nie zgnił.
2.Co to za model tej Yamaszy ? W dowodzie jest że DT50R a znowu ten kto ją sprzedawał twierdził że to DT80 LC.
3.Tylko mi się wydaje czy jest troszkę za niska ? Wprawdzie sprężyna przy tylnym amortyzatorze jest pęknięta ale czy to przez to ?
4.Czy wymiana amortyzatora tylnego coś pomoże ? Jak tak to na jaki ?
Oto fotki:
Jak będę miał jakieś pytania jeszcze to napiszę.
1.Jakie zębatki na tył i przód kupić + łańcuch żeby w terenie nie miała tak ciężko i żeby łańcuch nie zardzewiał i nie zgnił.
2.Co to za model tej Yamaszy ? W dowodzie jest że DT50R a znowu ten kto ją sprzedawał twierdził że to DT80 LC.
3.Tylko mi się wydaje czy jest troszkę za niska ? Wprawdzie sprężyna przy tylnym amortyzatorze jest pęknięta ale czy to przez to ?
4.Czy wymiana amortyzatora tylnego coś pomoże ? Jak tak to na jaki ?
Oto fotki:


Jak będę miał jakieś pytania jeszcze to napiszę.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
1. Łańcuch się konserwuje. Daj na tył ciut większą, w terenie będzie ok
2. Dobrze mówił. DT 50 miało AM6 i było nowszym modelem
3. a jak szkło pęknie to nadal będzie spełniać swoje zadanie? Sam sobie odpowiedziałeś.
4. Patrz punkt 3. Jaki? Seryjny, chyba że planujesz start na zawodach, wtedy wyczynowe regulowane zawieszenie.
2. Dobrze mówił. DT 50 miało AM6 i było nowszym modelem
3. a jak szkło pęknie to nadal będzie spełniać swoje zadanie? Sam sobie odpowiedziałeś.
4. Patrz punkt 3. Jaki? Seryjny, chyba że planujesz start na zawodach, wtedy wyczynowe regulowane zawieszenie.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
1) dokładnie łancuch smaruj smarami do łancucha ( chociaz zwykły olej tez moze byc tylko go szybko wychlapuje ) i nic nie zardzewieje. zebatke z tyłu wieksza dla lepszego kopa i w terenie mozna ganiac, ale nie przesadź
2) to jest lc2 ostatni wypust DTtki przed AMką
3) widac ze tyłek idzie w dół za mocno
4) na oryginalny
2) to jest lc2 ostatni wypust DTtki przed AMką
3) widac ze tyłek idzie w dół za mocno
4) na oryginalny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To w takim razie jaki to jest silnik jak nie AM6 ? :O Myślałem że w tej DT'tce jest właśnie AM6 a tu mnie nieźle zaskoczyliście
Czyli z tego co rozumiem to jak był tłok na 40.3 to była to 80ccm (koleś który to sprzedawał mówił że to był pierwszy szlif) ? Teraz szlif był robiony na 40.75 także nie wiem jaka jest pojemność, nie mogę znaleźć jak to się liczy. Znacie jakiś sklep internetowy w którym części jeszcze do tego sprzedają ? Bo alledrogo tak troszkę mnie nie zachęca cenami i problemem ze znalezieniem tego...
Co myślicie o tym amortyzatorze ? http://allegro.pl/yamaha-dt-80-lc2-amor ... 01167.html

Co myślicie o tym amortyzatorze ? http://allegro.pl/yamaha-dt-80-lc2-amor ... 01167.html
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
to jest yamahowski silnik, minarelli jest srebrny a cylinder jest okrągły. a ty masz kwadratowy cylek.
ten amorek spoko, powinien pasować, o ile też nie jest uszkodzony, podpytaj sprzedawcy
ten amorek spoko, powinien pasować, o ile też nie jest uszkodzony, podpytaj sprzedawcy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Odświeżę temat bo mam jeszcze kilka pytań.
1.Dlaczego bez akumulatora nie chce mi odpalić?
2.Dlaczego akumulator się nie ładuje? Od niego wychodzą tylko dwa kable plus i minus.
3.Czy któryś z tych amortyzatorów będzie pasował? http://allegro.pl/amortyzator-tyl-tylny-yamaha-dt-50-r-i4999102664.html (otwórz link) http://allegro.pl/amortyzator-tyl-yamaha-dt-50-97-03-i5006667616.html (otwórz link)
4.Jako że zębatki już nieźle ściachane niedługo będę musiał je wymienić dlatego pytam was jakie przełożenia zastosować? Chodzi mi o to żeby kopa w terenie to miało bo co piach większy to już dusić zaczyna... Z tyłu 48 a z przodu chyba 14.
5.Czy to napewno jest DT80 LC2? Pytam dlatego że nie zgadza mi się jedno a mianowicie pojemność... Tłok 40.75 szlif 3 bo musiałem cylinder szlifować nie tak dawno... Z tego co mi wiadomo to DT80 LC2 miał tłok 49.75 to był 3 szlif także brakuje całkiem sporo...
1.Dlaczego bez akumulatora nie chce mi odpalić?
2.Dlaczego akumulator się nie ładuje? Od niego wychodzą tylko dwa kable plus i minus.
3.Czy któryś z tych amortyzatorów będzie pasował? http://allegro.pl/amortyzator-tyl-tylny-yamaha-dt-50-r-i4999102664.html (otwórz link) http://allegro.pl/amortyzator-tyl-yamaha-dt-50-97-03-i5006667616.html (otwórz link)
4.Jako że zębatki już nieźle ściachane niedługo będę musiał je wymienić dlatego pytam was jakie przełożenia zastosować? Chodzi mi o to żeby kopa w terenie to miało bo co piach większy to już dusić zaczyna... Z tyłu 48 a z przodu chyba 14.
5.Czy to napewno jest DT80 LC2? Pytam dlatego że nie zgadza mi się jedno a mianowicie pojemność... Tłok 40.75 szlif 3 bo musiałem cylinder szlifować nie tak dawno... Z tego co mi wiadomo to DT80 LC2 miał tłok 49.75 to był 3 szlif także brakuje całkiem sporo...
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości