kawasaki kx 250
Posty: 5
• Strona 1 z 1
kawasaki kx 250
witam mam takie pytanie do tych co się znają. czy opłaca się wziąć to http://olx.pl/oferta/kawasaki-kx-250-CID5-ID6yATh.html Cena to 1200 piszę że niema gaznika i kosza sprzęgłowego
- daw1212
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/1/2015, 22:17
edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim
zabytek to jest jakiś, podejrzewam że okolice lat 90tych.
jak nie ma gaźnika i kosza to gdzie to kupisz? o takie częsci bardzo ciezko. cena taka o, szału nie ma. generalnie to tak motocykl za mocny dla amtora, za sypliwy do normalnej jazdy, i za upierdliwy w serwisie chyba że wiesz w co sie pchasz
zabytek to jest jakiś, podejrzewam że okolice lat 90tych.
jak nie ma gaźnika i kosza to gdzie to kupisz? o takie częsci bardzo ciezko. cena taka o, szału nie ma. generalnie to tak motocykl za mocny dla amtora, za sypliwy do normalnej jazdy, i za upierdliwy w serwisie chyba że wiesz w co sie pchasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oj tam oj tam zaraz sypliwe, jak dbasz tak masz. Ale z dostępnością części akurat słabo eBay i serwis kawasaki stałe zlecenia. Akurat kosz sprzęgła i gaźnik pasuje od kx od 91 do 99 roku. Motory są.ciężkie i ogólnie jak byś go kupił to pewnie wszystko do roboty, czyli dolicz jakieś 2tys na remont silnika, zrobiony oczywiście własnymi rękami. Bo w serwisie drożej. Mam kdx-a z 94 roku podobna epoka... Jestem na etapie odbudowy w moto, poszło naprawdę dużo monety i czasu. Wszystko jest nowe łącznie z malowaniem proszkowym motoru, robię to tylko dlatego ze lubie ten motor dobrze się nim jeździ ale nie ukrywam ze szukam czegoś młodszego a dziadka wstawić w kat niech odpoczywa bo to juz nie czas na pałowanie zabytków.
- stanio50
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 11/11/2012, 14:53
oczywiscie że jak dbasz to masz.... tylko to nadal są sypliwe sprzęty po tylu latach albo moooocno kosztowne ( wymiana tłoka co kilka wyjazdów na przykład - inaczej wzrasta ryzyku ) takie sprzety są juz mocno wyeksploatowane wiec nie ma co liczyć na wytrzymałosc maszyny kilku letniej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości