Zobacz wątek - kawasaki kx 250
NAS Analytics TAG

kawasaki kx 250

Enduro, Cross
_________

kawasaki kx 250

Postprzez daw1212 » 15/1/2015, 22:00

witam mam takie pytanie do tych co się znają. czy opłaca się wziąć to http://olx.pl/oferta/kawasaki-kx-250-CID5-ID6yATh.html Cena to 1200 piszę że niema gaznika i kosza sprzęgłowego
daw1212
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/1/2015, 22:17


Postprzez daw1212 » 15/1/2015, 22:02

zdjęcia silnika i ramy mogę wysłać na email jeśli ktoś chciałby pomóc bo sprzedający wysłał mi zdjęcia
daw1212
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/1/2015, 22:17


Postprzez henio12323 » 15/1/2015, 22:29

edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim

zabytek to jest jakiś, podejrzewam że okolice lat 90tych.
jak nie ma gaźnika i kosza to gdzie to kupisz? o takie częsci bardzo ciezko. cena taka o, szału nie ma. generalnie to tak motocykl za mocny dla amtora, za sypliwy do normalnej jazdy, i za upierdliwy w serwisie chyba że wiesz w co sie pchasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez stanio50 » 20/1/2015, 05:55

Oj tam oj tam zaraz sypliwe, jak dbasz tak masz. Ale z dostępnością części akurat słabo eBay i serwis kawasaki stałe zlecenia. Akurat kosz sprzęgła i gaźnik pasuje od kx od 91 do 99 roku. Motory są.ciężkie i ogólnie jak byś go kupił to pewnie wszystko do roboty, czyli dolicz jakieś 2tys na remont silnika, zrobiony oczywiście własnymi rękami. Bo w serwisie drożej. Mam kdx-a z 94 roku podobna epoka... Jestem na etapie odbudowy w moto, poszło naprawdę dużo monety i czasu. Wszystko jest nowe łącznie z malowaniem proszkowym motoru, robię to tylko dlatego ze lubie ten motor dobrze się nim jeździ ale nie ukrywam ze szukam czegoś młodszego a dziadka wstawić w kat niech odpoczywa bo to juz nie czas na pałowanie zabytków.
stanio50
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11/11/2012, 14:53

Postprzez henio12323 » 20/1/2015, 11:26

oczywiscie że jak dbasz to masz.... tylko to nadal są sypliwe sprzęty po tylu latach albo moooocno kosztowne ( wymiana tłoka co kilka wyjazdów na przykład - inaczej wzrasta ryzyku ) takie sprzety są juz mocno wyeksploatowane wiec nie ma co liczyć na wytrzymałosc maszyny kilku letniej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na g�r�