Zobacz wątek - Rozpoławianie silnika CBR 125 - O czym pamiętać POMÓŻCIE !!
NAS Analytics TAG

Rozpoławianie silnika CBR 125 - O czym pamiętać POMÓŻCIE !!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Rozpoławianie silnika CBR 125 - O czym pamiętać POMÓŻCIE !!

Postprzez VCO » 18/8/2007, 11:26

Witam to mój pierwszy post
Rozpoławiam silnik czterosówowy w singlu od Hondy CBR 125R (którą kupiłem wyłącznie do zrobienia i na chandel - ZBIERAM NA MOTO W TEN SPOSÓB)
Bo coś szeleści w karterach pozatem wałek zmiany biegów wrzuca biegi "jakie mu sie zechce" zdjełęm juz dekiel kółko magnetyczne jescze siedzi. Mam styczność pierwszy raz w rozpoławianiu tego rodzanju silnika bo to jest 4T SOHC 2 Zaworki.
I teraz pytanie do was jaki dacie mi uwagi przy rozkręcaniu tego silnika
bo wiadomo trzeba zdjąć głowice ale jak ją zdjąc zeby potem wałka nie ustawiać czy jak go ustawić co zablkować zeby zostało w jednej pozycji
generalnie na co zwaracac uwage i co zrobić zeby potem nie miec problemów typu ustawianie zapłonu itd. ze nierówno będa zawory chodzić itd
bo zanim sie wyjmie głowice trzeba costam zaznaczyc jej połozenie zeby potem nie ustawiac nie wiem o co chodzi dokładnie...

Czekam na wasze FACHOWE porady co do rozkładnia i składania spowrotem zeby nie spier.. czegoś albo zeby nie było czegoś takiego ze grzybek pocałuje tłok podczas odpalania itd.

Pozdrawiam
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka


Postprzez VCO » 18/8/2007, 11:32

Do tych co nie umieją chociarz klucza trzymać w ręku poprawnie
i mają zamiar napisać idź z tym do mechanika - Nie odzywać się prosił bym!!!

Szukałem na ten temat sporo czasu ale nic nie znalazłem poza ustawianiem zaworów 3 dni siedze w google aż wkońcu udało mi sie zalogować na ścigacz.pl
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka


Postprzez MECHA-MOT » 21/1/2008, 11:58

Witaj. Co do ustawiania ze tam pisałes ze cos sie zaznacz to chodzi tutaj o ustawienie zapłonu zebys poźniej nie szukał przestawienia. Jesli rozbierasz silnik to zawory i tak będziesz musiał ustawiać od nowa.


Myślisz ze jest sens odpowiadać na pytanie zadane pól roku temu???

Januszrosa
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MECHA-MOT » 23/1/2008, 20:12

Januszrosa a co, przeszkadza Ci to?

To po co ten wÄ…tek tutaj jest ?

Jak myślisz? Hmmm ?


Autor tematu pewnie już dawno zdążył ten silnik złożyć, wiec twoje rady mu sie nie przydadzą. Poza tym VCO od dawna nie pojawia sie na forum. Jeżeli chcesz pomoc odpowiadaj na bieżące tematy w dziale.
Pozdrawiam januszrosa
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MECHA-MOT » 30/3/2008, 10:44

Jeśli zrobił juz autor tego postu to przyda sie informacje odwiedzającym. Czyż nie prawda?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê