SX 450 Problem
Posty: 5
• Strona 1 z 1
SX 450 Problem
Witam kupilem KTMa sx 450 z 2006 roku i mam taki problem. Otoz mierzylem kompresje i okazalo sie ze nie jest za duza ( niecale 6 barów) i do tego bierze olej. SX jako tako ciagnie ale nie ma tego takiego pier..... jak na 450 Wyregulowalem luzy zaworowe, zmienilem olej i filtry ale nic nie pomoglo. KTM przed kupnem stal pol roku nie palony i myslalem ze po prostu sie zastal ale pojezdzilem chwile i nic. Dodam jeszcze ze przy paleniu moto na ssaniu kolektor po chwili robi sie czerwony. Tlok sie konczy ? Moze ktos mial podobny problem, moze jakies opinie, podpowiedzi
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
YZ 80
- lechopay
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 27/4/2010, 15:48
- Lokalizacja: Wierzchowina
Skoro kompresji brak to albo tłok albo zawory. To że bierze olej skłania bardziej na tłok ale musisz rozebrać i pomierzyć wszystko wtedy będziesz wiedział co i jak.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
powiedz mi jakim cudem mierzyłes kompresje ? jak ten sprzęt ma autodekompresator ?
skoro sie robi czerwony to jest mocno źle wyregulowany gaźnik
zacznij od czyszczenia gaźnika, jak długo stał to zazwyczaj wiąże sie to z osadem którego ciezko jest usunąć bez sprzetu, wiec warto wrzucic gazior na ultradzwięki. potem go wyregulować. wymien swiece bo pewnie ta długo nie pociągnie jak jest przegrzana.
jak bierze olej to pewnie tłoczek w niedługim czasie bedzie do wymiany. ale nawet jak bierze olej kompresje bedzie miał poprawną. bardziej tutaj obstawiał bym ewentualnie problemy z zaworami, nieszczelnosci itp chociaz one też znacząco nie wpłyną na moc silnika
skoro sie robi czerwony to jest mocno źle wyregulowany gaźnik
zacznij od czyszczenia gaźnika, jak długo stał to zazwyczaj wiąże sie to z osadem którego ciezko jest usunąć bez sprzetu, wiec warto wrzucic gazior na ultradzwięki. potem go wyregulować. wymien swiece bo pewnie ta długo nie pociągnie jak jest przegrzana.
jak bierze olej to pewnie tłoczek w niedługim czasie bedzie do wymiany. ale nawet jak bierze olej kompresje bedzie miał poprawną. bardziej tutaj obstawiał bym ewentualnie problemy z zaworami, nieszczelnosci itp chociaz one też znacząco nie wpłyną na moc silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no nie bardzo bo ma autodekompresator w silniku, bez niego praktycznie nie dał bys rady normalnie kopnać. kopki by sie łamały co wyjazd.
ma też dodatkowy autodekompresator ręczny na kierownicy to racja, ale on działa całkiem inaczej, on naciska bezposrednio na dzwigienke, autodekompresator to "wybrzuszenie" na wałku rozrządu który niepozwala sie zamknąc zaworom szczelnie. bo cały czas są podparte, i ten garb sam sie chowa po odpaleniu i przy obrotach powyzej 900-1000 obrotów. ( czasami jak sie mocno obniza obroty niskie to słychac jak stuka autodekompresator)
ma też dodatkowy autodekompresator ręczny na kierownicy to racja, ale on działa całkiem inaczej, on naciska bezposrednio na dzwigienke, autodekompresator to "wybrzuszenie" na wałku rozrządu który niepozwala sie zamknąc zaworom szczelnie. bo cały czas są podparte, i ten garb sam sie chowa po odpaleniu i przy obrotach powyzej 900-1000 obrotów. ( czasami jak sie mocno obniza obroty niskie to słychac jak stuka autodekompresator)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości