Zobacz wątek - Oleje i płyny , co ile wymieniać ?? jak wymienić ??
Advertisement
NAS Analytics TAG

Oleje i płyny , co ile wymieniać ?? jak wymienić ??

Enduro, Cross
_________

Oleje i płyny , co ile wymieniać ?? jak wymienić ??

Postprzez wedkarz22 » 5/1/2015, 17:50

Witam w te wakacje dostałem od kuzyna motor Yamaha YZ 250 ale kompletnie się cross'ach nie znam . Chciałbym zacząć od wymiany w nim wszystkich olejów i płynów ale nie wiem co ile trzeba je zmieniać ani jakie oleje i płyny są w tym motorze .Jestem całkowicie początkującym offroad'owcem i chciał bym abyście mnie zrozumieli że nie mam o tym pojęcia . Szukałem na forum ale nie znalazłem tak szczegółowych informacji . Jeżeli znacie jakieś fajne filmiki jak zmienić olej albo coś dla początkujących w tym motorze to bardzo bym się cieszył . Z góry dziękuję i pozdrawiam .
>>>>>>>>>>>>>........<<<<<<<<<<<<<<<<
wedkarz22
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2015, 17:35


Postprzez henio12323 » 5/1/2015, 20:55

youtube.pl wpisujesz yz 250 oil change, i juz masz. tam filozofii nie ma zadnej


druga sprawa - w google wklep sobie model i rocznik z dopiskiem service manual, to jest ksiązka serwisowa którą warto żebyś znał. nikt tutaj sie nie bedzie produkował i jej przepisywał bo to bezsens. a tam jest wszystko rozpisane, jakie oleje, ile, gdzie i po co. cała obsługa jest tam zawarta. stosuj sie do tych wytycznych a sprzetu nie uszkodzisz. chociaz 250tka na 1 moto to raczej uszkodzi Ciebie jak przeholujesz :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez wedkarz22 » 5/1/2015, 21:14

Dzięki za odpowiedź . co do Service manual to wszystko po angielsku a u mnie z tym słabo :(
>>>>>>>>>>>>>........<<<<<<<<<<<<<<<<
wedkarz22
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2015, 17:35

Postprzez henio12323 » 5/1/2015, 21:59