Regulacja gaźnika honda xlr 125
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Regulacja gaźnika honda xlr 125
Witam, posiada ktoś z was informacje na temat ile obrotów powinna być wykręcona ta śrubka http://imgur.com/Lepyd9v pytam bo sprawdzałem i świeca jest koloru czarnego a powinna być raczej kremowa. Dodam że znalazłem coś w niby serwisówce która jest od Hondy XL 125LK lecz silnik jest ten sam (chyba) i wrzucam fragment dzięki któremu może komuś uda coś wskórać http://imgur.com/nLWu3pd Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc 

- ETZ150
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 18/4/2014, 09:11
Ustawiłem na 1.5 obrotu i świeca dalej była czarna bez żadnych zmian koloru, także mam do was pytanie co może być jeszcze przyczyną czarnego koloru świecy, dodam że silnik odpala bardzo ładnie i obroty też trzyma. Jedyne do czego mogę się przyczepić to że przy jeździe przy prawie maksymalnych obrotach zaczyna nie równomiernie przerywać i pomaga spuszczenie gazu.
- ETZ150
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 18/4/2014, 09:11
Nie ten dział
Metodą prób i błędów spróbuj jak nie wiesz dokładnie. Nie bój się. A to że jest czarna to za dużo paliwa dostaje. A świeca powinna być "kawa z mlekiem". Pozdrawiam
Metodą prób i błędów spróbuj jak nie wiesz dokładnie. Nie bój się. A to że jest czarna to za dużo paliwa dostaje. A świeca powinna być "kawa z mlekiem". Pozdrawiam

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
znalazłem informacje że ta śrubka od ilości paliwa ma być odkręcona 1 obrót i 1/4 obrotu, a przyczyną iż zaczerniało mi świecę była iglica która ustawiona była na najniższy rowek. Po ustawieniu iglicy na rowek środkowy i 10 minutowej przejażdżce świeca nie miała żadnego nalotu więc chyba tak powinno być, gdyż przedtem po paru minutach jazdy osad już był. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie
Zmiana: ta śrubka od ilości paliwa ma być odkręcona na podstawie serwisówki o 1 obrót i 3/4 obrotu, przy obrocie 1 i 1/4 ciężko odpalał.

Zmiana: ta śrubka od ilości paliwa ma być odkręcona na podstawie serwisówki o 1 obrót i 3/4 obrotu, przy obrocie 1 i 1/4 ciężko odpalał.
- ETZ150
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 18/4/2014, 09:11
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości