Zobacz wÄ…tek - WR 400 /CRF 250
NAS Analytics TAG

WR 400 /CRF 250

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 4/2/2015, 23:36

kumple majÄ… ale zaden nie lata tym w enduro. a jak lata to szybko sie przesiada na EXC.

jak kris mówi - crossówki sątansze w zakupie i kuszą ceną, ale szybko sie wywala wiecej kasy w serwis a i tak przyjemnosci z jazdy nie ma takiej jak endurakiem. ale ludzie o tym sie dowiadują dopiero jak nabędą doswiadczenia. u mnie kiedys sie liczyło aby miał "kopa" i jechał do przodu. teraz nie wyobrażam sobie pojechać w endurowy teren bez zawieszenia które klei sie do podłoża, bez możliwosci wyczucia odpowiednio sprzegła, czy najgorszym zero jedynkowym oddawaniem mocy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Qapsel » 6/2/2015, 21:35

Spokojny ten co nie gubi przyczepności z dobrym zawieszeniem czyli simson czy porwać się na wskę na kostce?
ewentualnie dt bo ma sporo mocy dobry zawias przyczepności nie gubi tak jak piszesz ?
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11


Postprzez henio12323 » 6/2/2015, 22:41

hehe DT w porównaniu do wymienanych wczesniej crossówek czy hard enduro nie ma w ogóle mocy :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Qapsel » 7/2/2015, 12:52

rozmawiałem z typem to wyszło że troche nie tak gadasz bo nie bez powodu montują seryjnie do moto gaźniki z pompką a ty coś mówisz że w terenie ma być łagodny zawsze przyczepny itp przykładowo ludzie co latają w hard enduro to urywa łeb albo nie idzie a jednak ludzie tym latają ( tak wiem mają dobre zawieszenie sprzegło biegi itd. )
a ty dalej masz swoje teorie co kto lubi i nie każdemu musi odpowiadać to co tobie
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez henio12323 » 7/2/2015, 19:30

ty chyba nie potrafisz czytac ze zrozumieniem :D ale nie chcesz.

kolego, zawodnicy czasami latający na sprzętach typu exc 300 ( w 2T) specjalnie obnizają moc bo takie sprzety są za mocne i zbyt agresywne, na podjazdach zamiast spokojnie oddawać moc im mieli koło i zamiast jechać stoją w miejscu. byłem raz na fajncych zawodach (startowałem) były błotniste podjazdy, miałem oponke którą dawno powinienem wywalić na smietnik, a ludzie mieli nówki kapcie, i co było najfajniesze ja wjeżdzałem kazdy podjazd za kazdym razem, a ludzie sie męczyli bo zamiast trakcji to łapali poslizgi.

i też mam gaźnik z pompką ;) wiadomo że jakaś tam moc musi być. ale crossówki oddają moc zbyt agresywne, i nikt do latania w enduro takiej mocy agresywnej nie chce. moze sie komus podoba taka jazda, ale to zazwyczaj są wiesniaczki co sobie kupują crossówke do orania pola :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Qapsel » 7/2/2015, 23:30

Niższe ciśnienie w oponie i robi się git , i robisz podjazd
Motor musi mieć moc nie bez powodu ludzie kupują takie sprzęty
Przecież zamulonym moto nie przeskoczysz ani pnia drzewa ani nic.
Mam pytanie czy Enduro Kex co nagrywają filmiki na YouTube to też wieśniaki ?
przecież oni tez latają CRF 450 CR 500 EXC 350 czy KTM 530 jak się do nich ustosunkujesz ? oni też zamulają czy po prostu są wieśniakami według ciebie ?
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez henio12323 » 8/2/2015, 16:36

ty nie rozumiesz, ty porównuj crossa i enduro. np ktm exc 250 i ktm SX 250. SXem nie polatasz bo jest zbyt agresywny, mocy i exc i sx ma odpowiednio duzo. czasami nizsze cisnienie nie jest wskazane.

no własnie oni latają na EXC WR itp, mają pare crossówek, ale oni nie latają też technicznie ( belki, super enduro itp ) pozatym nie wiadomo jakie mają mody powprowadzane. mozna zrobic z crossówki enduraka tuningując zawieszenie, tylko to są zbędne koszta.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Qapsel » 8/2/2015, 18:29

No ale dlaczego sx-em 250 nie polatam nie rozumiem , jak już pisałem motocykl ma mieć moc a podjazd czy jak jedzie w terenie zależy dużo tez od ciśnienia w oponach , poziomu bieżnika i bardzo duże znaczenie ma technika jazdy , i nie wydaje mi się ze jak ktoś kupi CRF 450 na wtrysku z amorem skrętu i z innymi pierdołami to będzie tuningował zawieszenie i zamulał bo za dużo mocy na enduro , jeżeli kupuje taki motocykl to zapewne już wcześniej miał jakiś 250 czy 300 i opanuje taką CRF przyzwyczai się do niej i też będzie jeździł podjazdy itd
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez henio12323 » 8/2/2015, 23:03

polatasz ale EXCkiem bedziesz mógł jechać bardziej technicznie i w bardziej przemyslany sposób. jak masz podjazd typu krótki podjazd i pionowa sciana, to czasami crossówka ma przewage. ja o podjazdach mówiąc mam na mysli strome sciany wysokie, gdzie trzeba przeskoczyc na dojeździe po jakiś belkach, ominąc kilka drzew, tam sie crossówka nie nadaje, bo jak sie pusci gazu to moment hamuje silnikiem dodajesz i tracisz przyczepnosc gwałtownie. w enduro dodając gazu spokojniej oddaje moc na tylne koło. mozesz sobie wjeżdzać nie tylko gaz do konca i na pałe na przód, tylko pobawic sie np wjeżdzac zygzakami, omijać przeszkody itp itd.

akurat amortyzator skrętu oryginalny w CRF to porażka :D bardziej pic na wode niz cos co działa.


kupuj sobie co chcesz, pojeździsz troche w terenie to sam zrozumiesz o czym pisze. bo widze, że nawet motocykla nie masz a wiesz lepiej niż ktoś kto uszczypnął troche tematu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Qapsel » 9/2/2015, 23:31

Mam motocykl i liznołem trochę terenu jak by to powiedzieć rybackiego tylko jak tu tu opisujesz to widzę że ładne podjazdy dajesz a w opisie twoim napisane ze latasz 525 exc a nie dawo się kłóciłeś że 525 nie nadaje się w enduro czyli jak to jest ? Przecież 525 jest spokojny i przystosowany do enduro
Moze lekko za cieżki

Warunki o których piszesz pokonuje się trialem
A ty wyśmiewasz każde moto i mówisz ze chujowe
a nawet nie wiesz jakie ja mam tereny itd
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez henio12323 » 10/2/2015, 23:00

nigdzye nie napisałem że exc jest kiepki do enduro. moze chodziło o teren hard enduro albo teren mocno górzysty gdzie byle jaki 2T spisywał by sie lepiej.

trial to całkiem inna bajka

skoro sie tak dobrze znasz to nie widze sensu żebys sie dopytywał :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê