Zobacz wątek - Dr 350 Gaźnik i dekompresor

Dr 350 Gaźnik i dekompresor

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Dr 350 Gaźnik i dekompresor

Postprzez Dareckki » 29/12/2014, 20:42

Witam, od niedawna jestem posiadaczem dr 350 i mam dwa problemy z nią:
Gaźnik,cieknie z przelewu ciurkiem, czym to może być spowodowane?
Dekompresor,podczas jazdy sam się przełącza i gasi silnik,czy to może być przez to że nie ma linki czy coś innego ma na to wpływ ? Pozdrawiam.
Dareckki
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/12/2014, 21:45
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez SpeedyGonzales » 29/12/2014, 20:57

Prawdopodobnie zaciął się zawór uglicowy, jeśli po poprawieniu tego nadal będzie się to zdarzać to trzeba rozejrzeć się za zestawem naprawczym gaźnika (zaworek, uszczelki itd).
Co do dekompresatora to obejrzyj dokładnie cały mechanizm, sprawdź czy wszystko odbija jak trzeba.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez henio12323 » 29/12/2014, 21:10

1) dokładnie cos z zaworkiem/pływakiem, opcje są takie, albo podszedł brud na zaworek, albo zaworek po prostu sie zuzył i nie trzyma ( mogło tez sie zuzyc gniazdo ) moze byc pekniety pływak, albo ktos cos xle wyregulował. albo po prostu sie podwiesił.

2) co podczas jazdy samo nie powinno sie nic dziać. sprawdź czy wałek w głowicy gładko chodzi czy sie nie zapiekł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dareckki » 5/1/2015, 23:27

Postanowiłem wymienić gaźnik,co myślicie o tym?
http://allegro.pl/gaznik-mechaniczny-z- ... 90465.html
Czy polecacie coś innego ?
Dareckki
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/12/2014, 21:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 5/1/2015, 23:48

jak sie nie znasz lepiej z gaźnikami nie kombinować, bo to nie są częsci plug&play.

jeżeli masz swój to doprowadź go do ładu. jak chcesz kupic inny a sie nie znasz kup oryginalny. tylko to bez sensu jak masz swój dobry.

kupując całkiem inne gaźniki mozesz miec problemy z poprawną regulacją lub moga byc problemy z montażem. ten niby dopasowany i wyregulowany. ale poprawne wystrojenie nadal moze byc kłopotliwe. wiec musisz miec chociaz opcje jakiegos mechanika który Ci to ewentualnie ogarnie :D


( mam kumpla który ma XR 600 i gaxnik keihin FCR kompletnie nie ustawiony, jakos mu tam jeździ chociaz kopci na czarno niemiłosiernie po przegazówce, za duzo paliwa dostaje, ale ciezko mu to wszystko zgrac, i zyskał w sumie niewiele względem oryginału wiec troche kasa poszla w błoto :D )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr