Zobacz wątek - Yamaha R6 nagły brak mocy

Yamaha R6 nagły brak mocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Yamaha R6 nagły brak mocy

Postprzez xXadhad:P » 23/12/2014, 22:29

witam posiadam yamahe r6 z 2000r jezdze nia juz ponad rok i wszystko bylo ok ale podczas ostatniej jazdy zaobserwowalem dziwna sytuacje podczas normalnej rekreacyjnej jazdy wszystko jest ok nic sie niedzieje ale gdy wkrecam go na wyzsze obroty jadac chwile z predkoscia ponad 240km/h nagle spada z obrotow wyglada to tak jakby braklo paliwa odkrecam manetke a tu nic spada z obrotow i utrzymuje sie na okolo 4 tys obrt przy czym dzwiek silnika jest dziwny po niecalej min nagle jakby odzyskiwala sily normalnie przyspiesza i dzwiek silnika tez brzmi normalnie sytuacja sie powtarzala za kazdym razem gdy agresywnie przyspieszalem i osiagalem duza predkosc

jesli ktos wie jakie moga byc tego przyczyny to prosze o pomoc :P
xXadhad:P
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10


Postprzez Invi » 23/12/2014, 23:09

Gaźnikom się przyjrzyj. Poziom paliwa, czyszczenie, stan membran.

SRAD dawał podobne objawy jak miał zasyfiony filtr paliwa (w baku), ale wtedy gasł i odpalał dopiero jak nalało się paliwa do gaźników, a nie tracił moc.


W sumie to dziwny dźwięk silnika i brak mocy przypomina pracę na 3 cylindry, jesteś pewien że to nie to?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez xXadhad:P » 24/12/2014, 00:16

biore pod uwage ze moze chodzic na 3 garach ale to wyglada tak jak by na min pracowal na 3 a potem wszystko wraca do normy i jest ok ale tak jak piszesz to bede musial zajzec w filterek paliwa itp poniewaz przy spokojnej jazdzie nic sie niedzieje moze po prostu zapchalo i paliwo nienadaza nalecec podczas gdy silnik jest na wyzszych obrotach i potrzebuje wiecej paliwa
xXadhad:P
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10

Postprzez toper-utl » 24/12/2014, 09:34

W tych rocznikach r6-tek, czestą usterką jest łuszczenie sie warstwy nicasilu na sciankach cylidrow - wiec zanim zaczniesz inwestowac kase w ten silnik sprawdz cisnienie na wszystkich cylindrach, jeli na jednym lub kilku wartosci beda znacznie nizsze to inwestowanie kasy w ten silnik w mojej ocenie mija sie z celem. Jesli cisnienie na garach jest ok - sugeruje rowniez jak wyzej standardowy serwis, filtrow, gaznikow, swiec, zaworow itp...
Problem z nicasilem najczesciej objawia sie dopiero jak silnik zlapie temperature, na zimnym czesto jest ok.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Postprzez xXadhad:P » 24/12/2014, 21:27

Zawory byly dopieero co robione a tak pozatym dzis przecczyscilem filterki i dmuchnolem sprezarka w wezyk zasilajacy w paliwo i wydmuchalo jakies zanieczyszczenia z gaznikow zrobilem jazde prubna i juz jest wszystko w porzadku na cale szczescie to zasyfione gazniki sa przyczyna a nie tak jak piszesz brak cisnienia sprezania dmuchniecie sprezarka naraize pomoglo ale na wiosne bedee musial powymieniac filtry przeczyscic wyregulowac i synchronizowac gazniki tak jak nalezy :D dzieki za podpowiedzi :D
xXadhad:P
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr