Zobacz wÄ…tek - Bandit V-max 160?
NAS Analytics TAG

Bandit V-max 160?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit V-max 160?

Postprzez longer1234 » 17/8/2007, 14:31

Witam.
niedawno zakupiłem upragnione suzuki bandit 600, i mam w zwiazku z tym pytanie,próbowałem go ostatnio i muszę powiedzieć że jestem zawiedziony, jego v-max to 165 km/godz, z danych technicznych wynika ze powinno byc ok 200, ja niestety nie mogę wycisnąć więcej.
W związku z tym mam pytanie gdzie szukać przyczyn, od czego zacząć?
Może ktośmi pomoże?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32


Postprzez Vector » 17/8/2007, 15:59

moze jest jakiÅ› zajechany na maksa... ?
Kymco Bet&Win 50
Jedna zaleta..mozna jechac zgodznie z przepisami nie odpuszczajac manetki gazu.
Vector
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20/7/2007, 21:07
Lokalizacja: Giżycko


Postprzez longer1234 » 17/8/2007, 17:44

Wg. dokumentów wersja odblokowana, według niemieckich dokumentów pełna moc 78KM. Chodzi tylko o prędkość, bo jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest ok, nie wiem co jest grane, co należałoby sprawdzić w pierwszej kolejności?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez falconiforme » 17/8/2007, 17:51

zajechany byłby gdyby zrobił 300 000 km.
bandzior ma silnik wzorowany na GSX-R 750, nie da się tego zajechać, nawet gdybyś z niego olej wylał hehe.
Bandzior bez regulacji (>12000 km) spokojnie 190 km/h pojedzie.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez longer1234 » 17/8/2007, 18:24

Mój ma przejechane 35 tyś, był sprowadzony z niemiec więc nie wiem kiedy miał ostatnio regulację. Ostatnio zauważyłem że kiedy ręką obróce przednie koło nie obraca się ono swobodnie, tylko ma jakby delikatny opór, że po chwili się zatrzymuje wydaje mi się ze to też może mieć wpływ.
jak jest w waszych bandziorach bo u mnie do 150 km/h rozpedza sie niewiadomo nawet kiedy, a później to już się "buja" , może potrzebny jest dłuższy odcinek prostej żeby go rozbujać do 190km/h ?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez falconiforme » 17/8/2007, 19:13

U mnie bujanie się nie występuje. Może opiszę:
Jadę 5000 obr/min - 100 km/h, odkręcam gaz
6200 obr - 120 km/h potem przy około 6800 obr/min łapie kopa - przy prawie około 130 mk/h.
( B6 łatwiej nabiera prędkości przy 120 km/h niż przy 100 km/h. hehe)
Wrażenie największego kopa jest między 9 000 a 11300 obr/min.
Na 4 tym biegu dość łatwo do 160 km/h go rozbujać.
Biegi mniej więcej rozkładają się w następujący sposób:
1 - 80 km/h
2 - 120km/h
3 - 140km/h
4 - 160km/h
5 - 180km/h
6 - 200km/h
Niestety musiałbym je dokładnie zweryfikować bo powyżej 120km/h trzeba się koncentrować na innych sprawach.
Osobiście nie jechałem więcej niż 185 km/h nie było gdzie. Ale te 170 km/h czasem i 160 km/h częściej może raz na 50 km.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez spazz » 17/8/2007, 21:29

a powiedz no kolego jaka masz puszke tz wydech? fabryczny czy jakis superowsko ekstra tjunik?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez sonthin » 17/8/2007, 22:10

W moim B6 z 97 roku 18 tyś przebiegu jak go kupiłem bez żadnych regulacji wycisnąłem 195 km/h z tym że nie było już miejsca, żeby go dalej pociągnąć, myślę, że te 210 km/h to jest w stanie osiągnąć. Tak do 180 to przyśpiesza OK, a później to już go ciągniesz na czas i odległość, wszystkie inne przyśpieszenia są takie same jak opisał falconiforme. Sprawdź dobrze te papiery, może masz wersję niemiecką zdławioną która katalogowo ma 25 kW i 34 KM przy 9500 tyś. obr., a V-max podają 150 km/h, jeśli to Twoje pierwsze takie większe moto to ciężko Ci będzie się skapnąć jaką masz wersję.
Avatar użytkownika
sonthin
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez falconiforme » 17/8/2007, 22:57

a powiedz no kolego jaka masz puszke tz wydech? fabryczny czy jakis superowsko ekstra tjunik?
U mnie w B6 sama seria, nawet bród ma seryjny. Od 19 marca prawie 10 000 km stuknie. Teraz moto ma 31600 km. Jedynie co zmieniłem to łantuch na did x-ringowy pierśnień mocy, gume na klej Metzelerka Z6, olej z Motula 5100 (pólsynt) na Castrol Super Połer Rejsing Extra ++ fullszyntetyk plus kilka węży prysznicowych na te seryjne czarne gumy. I Dzwonek mam teraz z trupią czachą za 34zł. Ale od tego chyba waga nie maleje i moc nie rośnie mimo że tak wygląda :(
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez longer1234 » 18/8/2007, 06:19

Wydech mam seryjny, nie było nic przy nim ulepszane z tego co widzę wszystkie części oryginalne.
Co do wersji zdławionej, mam od niego niemiecki brief, jest tam podana moc więc na tym się wzoruje, ale nie wydaje mi się żeby to była wersja zdławiona bo do 140km/h zbiera się naprawde ładnie, na drugim biegu jak ostro dodam gazu to potrafi mi lekko poderwać przednie koło.
W jaki sposób poza dokumentami można sprawdzić czy to wersja zdławiona?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez R1 » 18/8/2007, 10:35

ile ważysz ?
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez longer1234 » 18/8/2007, 19:55

Problem rozwiązany, chyba dostał się gdzieś jakiś brud czy cos, przejechałem 10km konkretnie trzymając na obrotach ok.12tyś i po tym zabiegu motor odżył, nie wiem czy coś przepalił czy "przetkał" ale po tej czynności jechałem już 190km/h a myślę że pójdzie więcej.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez pk. » 18/8/2007, 23:08

nie wiem może głupio zasugeruje ale skoro piszesz ze przyspieszenie masz ok to możesz miec zębatke przy silniku z mniejsza iloscia zebów , a z tyłu z większą niz seryjnie?
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez falconiforme » 18/8/2007, 23:40

longer1234 napisał(a):Problem rozwiązany, chyba dostał się gdzieś jakiś brud czy cos, przejechałem 10km konkretnie trzymając na obrotach ok.12tyś i po tym zabiegu motor odżył, nie wiem czy coś przepalił czy "przetkał" ale po tej czynności jechałem już 190km/h

Niemcy mogli go nie kręcić.

Efekt przepalania miałem jak mi gaźniki wyregulowali. Byłem przy tym i było widać że jeden trochę nie domaga. Po prawie pełnej regulacji serwisant jak przejechał po skali to się ździebko zląkłem bo z rury dym przez chwilę poszedł. Ale po kilkudziesięciu kilometrach spaliny byłe czyste jak łza. Wydaje mi się, że w B6 lepiej jest jak odstęp między synchronizacjami jest co 10 000 km.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez gustafinski » 1/1/2008, 21:08

...
Ostatnio edytowano 14/10/2014, 19:52 przez gustafinski, łącznie edytowano 1 raz
Bandit 600N
gustafinski
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/8/2007, 22:28
Lokalizacja: Syców

Postprzez bandit'a » 2/1/2008, 10:52

Ja swojego kupiłem z Niemiec, i początkowo jak wynikało z briefa była to wersja zdławiona ale właściciel ją odblokował. Jak sie okazało nie kłamał, bo jechałem z pasażerem 180 i jeszcze można było troche podgonić.

PS. Mam pytanie dot regulacji zaworów, czy ktoś robił taki serwis w Jeleniej Górze lub Gorzowie WLK. Jakie macie zdanie o tych serwisach, bo zastanawiam sie gdzie taki rzeczy jak: wymiana płtynu hamulcowego, regulacja zaworów i gaźników.
bandit'a
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 6/9/2007, 18:09
Lokalizacja: zary

Postprzez longer1234 » 3/3/2008, 20:28

Witam.
Chciałem pociągnąć temat dotyczący regulacji zaworów.
Oddałem właśnie swoje moto na przegląd i mam pytanie. Co ile km powinno się robić regulację zaworów (ja mam przejechane 32tyś km i nie wiem czy wcześniej była robiona taka reguleacja) ? Czy można jakoś wyczuć podczas jazdy albo z odgłosu silnika że przyszedł już czas na taką regulacje?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez lukaszbiernacki » 3/3/2008, 21:41

co 6000 km.
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez dambandit » 3/3/2008, 22:32

w bandicie co 12000 tys km robi sie zawory i synchro gazników .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez mlody-pawel » 4/3/2008, 14:50

W B12 tak, ale w B6 co 6tys - troche często.. :(
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
Avatar użytkownika
mlody-pawel
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
Lokalizacja: Kraków

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê