Zobacz wątek - Fzr 1000 Exup vs Gsxr 1100w czy może coś innego ?

Fzr 1000 Exup vs Gsxr 1100w czy może coś innego ?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Fzr 1000 Exup vs Gsxr 1100w czy może coś innego ?

Postprzez yamsuzkaw » 18/12/2014, 13:40

Siema poszukuje motocykla sportowego w cenie do 5500zł i nie wiem który byłby bardziej odpowiedni.
Motocykl miałby służyć raczej do śmigania z kolegami.
Mam 20 lat 170 cm wzrostu i 65 kg wagi wcześniej miałem suzuki dr 650 ale wiele jeździłem na motocyklach sportowych kolegów np yamahą r1.
Zastanawiałem się też nad hondą cbr 900rr lub kawasaki zx7r.
Ale nw czy za tą kasę kupię w miarę w db stanie.
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Kaai » 19/12/2014, 00:03

ile to wiele? 15tys km?

prawko masz?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez lagiboy » 20/12/2014, 03:30

za tyle nie kupisz.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez yamsuzkaw » 20/12/2014, 11:25

Dla mnie wiele to ok 10 tys km.
Prawko mam
Dlaczego za tyle nie kupie ?
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lagiboy » 20/12/2014, 14:16

kupić kupisz tylko czy będziesz jeździł a jeśli to jak długo? w parze z ceną idzie stan techniczny. dobrze zachowane egzemplarze są bardzo drogie.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez yamsuzkaw » 21/12/2014, 15:52

A jaki waszym zdaniem motocykl sportowy bym za te pieniądze kupił ?
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Invi » 21/12/2014, 16:20

F2, może f3.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez yamsuzkaw » 21/12/2014, 17:12

A coś trochę mocniejszego ?
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jaroaro » 21/12/2014, 19:32

Jak coś mocniejszego to może spirytus?
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez yamsuzkaw » 21/12/2014, 21:09

Spirytus raczej nie :lol:
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Invi » 21/12/2014, 21:41

yamsuzkaw napisał(a):A coś trochę mocniejszego ?


Tak, pod warunkiem że nie przeszkadza ci to że to moto będzie totalnym złomem.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez SkoQ » 23/12/2014, 18:28

Latanie samolotem za najniższe możliwe pieniądze może skończyć się twardym, i ostatnim lądowaniem, masz tego świadomość, że stan techniczny motocykla o takiej mocy za takie pieniądze będzie niewiele lepszy niż ruskich czołgów z II wojny światowej ?

BTW. zrobiłeś 10 tys kilometrów na R1 kumpla ? :D poznaj mnie z frajerem który kupuje moto kumplom :lol:
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez fincher » 23/12/2014, 18:54

Wiele oznaczało tutaj raczej "kolega parę razy dał mi się po prostej przejechać". A po ociężałym singlu sportowy litr nie jest dobrym pomysłem. SPortowe 600 już sprawią że będziesz miał mokro.

Poza tym, litr za 5 tysięcy? No ja cie proszę. Za taką kase to motocykl dla mechanika ew do zimowego dłubania podczas którego dołożysz conajmniej 2 kolejne tysiące
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez yamsuzkaw » 23/12/2014, 19:58

Zrobiłem 10 tys na R1 kumpla bo wyjeżdżał za granicę i zostawił mi sprzęt na przechowanie na 8 mies.
A co myślicie o thundercat zx6r albo gsxr 600 z pierwszych roczników?
yamsuzkaw
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/12/2014, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez andy7 » 23/12/2014, 23:32

yamsuzkaw napisał(a):Dlaczego za tyle nie kupie ?


Ojtamojtam, kup litra postawisz przed kominkiem i bedzie oko cieszyl, jezdzic nie musi wiec stan techniczny nie ma znaczenia

Z 5500 to mozna sobie Suke GSX 600 F z '98 r kupic.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr