Filtr oleju - wybór
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Filtr oleju - wybór
Witam serdecznie.
Temat wałkowany nie jeden raz, i nie na jednym forum, lecz konkretnej odpowiedzi brakuje, bądź jej nie znalazłem.
Zastanawiam się nad wyborem filtra oleju:
1) Hilfofiltro - 20zł
2) K&N - 40-50zł
3) Kawasaki - 40zł
Warto dopłacać do filtra 2/3 ? Czy zainwestować w Hilfofiltro? Są o nim różne opinie, ale lepiej poczekać na wypowiedzi osób które miały z nimi do czynienia.
Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup oryginalnego filtra Kawasaki:
http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 23388.html
http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 70484.html
Motor: Kawasaki ER6-F 2009
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Temat wałkowany nie jeden raz, i nie na jednym forum, lecz konkretnej odpowiedzi brakuje, bądź jej nie znalazłem.
Zastanawiam się nad wyborem filtra oleju:
1) Hilfofiltro - 20zł
2) K&N - 40-50zł
3) Kawasaki - 40zł
Warto dopłacać do filtra 2/3 ? Czy zainwestować w Hilfofiltro? Są o nim różne opinie, ale lepiej poczekać na wypowiedzi osób które miały z nimi do czynienia.
Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup oryginalnego filtra Kawasaki:
http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 23388.html
http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 70484.html
Motor: Kawasaki ER6-F 2009
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
- PuCiK
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/8/2014, 10:15
K&N robi świetne filtry powietrza, ale chcąc uszczknąć kawałek rynku ze sporą marżą, wprowadzili również filtry oleju. Te robione w Chinach, jakością wykonania niestety często odstają nawet od tanich wilmatowskich motofiltro. Podobno przerzucili się na produkcję w Korei, ale na razie każdy, jaki do mnie przychodził był made in china.
Przykładowo :
HF/KN204, czy 303 (z puszką) - środek nie wiem, nie rozcinałem, ale uszczelka w K&N przy mocniejszym dokręceniu jest od razu ścinana i pojawia się wyciek. Niema to wpływu na filtrację.
HF/KN145, czy HF/KN158 (filtry bez "puszki") - K&N wypada znacznie lepiej, tj. jest większa ilość materiału filtrującego, a na styku z metalowymi miseczkami jest od w całości zalany (w motofiltro są ubytki i syf idzie bokiem)
Dobre filtry to np: Hiflo, ISON, Champion, Meiwa
K&N umieściłbym w tabeli źle wykonane i drogie.
Przykładowo :
HF/KN204, czy 303 (z puszką) - środek nie wiem, nie rozcinałem, ale uszczelka w K&N przy mocniejszym dokręceniu jest od razu ścinana i pojawia się wyciek. Niema to wpływu na filtrację.
HF/KN145, czy HF/KN158 (filtry bez "puszki") - K&N wypada znacznie lepiej, tj. jest większa ilość materiału filtrującego, a na styku z metalowymi miseczkami jest od w całości zalany (w motofiltro są ubytki i syf idzie bokiem)
Dobre filtry to np: Hiflo, ISON, Champion, Meiwa
K&N umieściłbym w tabeli źle wykonane i drogie.
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości