Zdławiony sportowiec za około 6000zł A2
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zdławiony sportowiec za około 6000zł A2
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) Honda NSR 125 odblokowana, około 7k km przez 2 lata
- Wiek, waga, wzrost Wiek -19 lat w styczniu, waga - 90kg, wzrost - 190cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Jazda głównie dla rozrywki, czasem do szkoły, albo do sklepu po bułki ^^ z pasażerką lub bez. Torów raczej mało, więc odpadają, szuter, czy teren też nie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Myślę, że podobnie jak to było z moim poprzednim motocyklem, 3-4k km.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
6 000zł na motocykl, mam kompletny kombinezon i kask AGV
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Chciałbym oczywiście jak najmniejszy, ale wiadomo jak jest.. jak coś trzeba będzie zrobić to nie będę żałował pieniążków.
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Sportowe
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Bandit 600, CBR 600 F3, (ew. cb500 itp.)
Jak to jest z Hondą CBR 600 F3? Bo niby ma te 105 koni, a jednak ludzie rejestrują na A2, cytat z ogłoszenia olx:
GS500, CB500 to taka moja ostateczność. Wolałbym sportowy motocykl o większej mocy. Jaki sportowy nadaje się jeszcze, żeby zdławić i zarejestrować na A2?
- Wiek, waga, wzrost Wiek -19 lat w styczniu, waga - 90kg, wzrost - 190cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Jazda głównie dla rozrywki, czasem do szkoły, albo do sklepu po bułki ^^ z pasażerką lub bez. Torów raczej mało, więc odpadają, szuter, czy teren też nie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Myślę, że podobnie jak to było z moim poprzednim motocyklem, 3-4k km.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
6 000zł na motocykl, mam kompletny kombinezon i kask AGV
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Chciałbym oczywiście jak najmniejszy, ale wiadomo jak jest.. jak coś trzeba będzie zrobić to nie będę żałował pieniążków.
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Sportowe
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Bandit 600, CBR 600 F3, (ew. cb500 itp.)
Jak to jest z Hondą CBR 600 F3? Bo niby ma te 105 koni, a jednak ludzie rejestrują na A2, cytat z ogłoszenia olx:
motocykl w dokumentach ma wpisaną moc 25 kW
stosunek mocy do masy 0,12 kW/kg
więc idealnie spełnia wymogi Prawa Jazdy kategorii A2
GS500, CB500 to taka moja ostateczność. Wolałbym sportowy motocykl o większej mocy. Jaki sportowy nadaje się jeszcze, żeby zdławić i zarejestrować na A2?
- BRTz
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 15/12/2014, 18:58
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Zdławiony sportowiec za około 6000zł A2
BRTz napisał(a):Bo niby ma te 105 koni, a jednak ludzie rejestrują na A2,
Ile razy jeszcze? Nie ma czegos takiego jak rejestracja na A2.
BRTz napisał(a): cytat z ogłoszenia olx:motocykl w dokumentach ma wpisaną moc 25 kW
stosunek mocy do masy 0,12 kW/kg
więc idealnie spełnia wymogi Prawa Jazdy kategorii A2
To czy spelnia wymogi tez nie jest takie jasne – musial bys zobaczyc oryginalny dowod rejestracyjny, zeby wiedziec na jaka moc byl homologowany dany egzemplarz przed blokowaniem. Jesli bylo wiecej niz (w tym wypadku) 50 kW, to ten motocykl wymaga kategorii A.
Czesto sciagane sa n.p. z Niemiec zablokowane wersje, pochodzace z moto mocniejszych niz 2x moc po blokowaniu. Tymi motocyklami nie mozna poruszac sie majac polskie A2.
Ostatnio edytowano 16/12/2014, 15:37 przez Fugu, łącznie edytowano 1 raz
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Invi napisał(a):A co szkodzi najtańsze OC?
jak kiedyś skasuje Cię Pani w Tico (czego oczywiście Ci nie życzę) z takowym ubezpieczeniem i będziesz musiał o każdą złotówkę walczyć z tą "poważną" ubezpieczalnią to zweryfikujesz te słowa
Co do najmocniejszych ścigaczy na A2 to te które zbliżają się do 47 koni...
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Movi napisał(a):Invi napisał(a):A co szkodzi najtańsze OC?
jak kiedyś skasuje Cię Pani w Tico (czego oczywiście Ci nie życzę) z takowym ubezpieczeniem i będziesz musiał o każdą złotówkę walczyć z tą "poważną" ubezpieczalnią to zweryfikujesz te słowa
No nie wiem, na OC są raczej te same problemy w każdej ubezpieczalni. Zobowiązania mają te same, bo wszystko reguluje ustawa a nie umowa jak w przypadku OC. A i tak nic nie poradzimy na to jakie OC ma pani w tico. A za własne, naprawdę nie widzę sensu przepłacania.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Moze to olejcie i powiedzmy chłopakowi, żeby sobie kupił coś normalnego ?
Szczerze ? GS 500, w tej kasie kupisz w zajebistym stanie, nie będziesz miał problemów, i nie będziesz się zastanawiał, czy wolno czy nie wolno, czy masz na to uprawnienia czy nie. Polatasz sobie do zwykłego A, i będzie git, na nic mocniejszego i tak nie wejdziesz. Chyba że interesuje Cię FZS finchera, to nic tylko brać, bo to fajny szpej, tylko pytanie czy po prawku chcesz się bawić w odblokowywanie i tak dalej
Szczerze ? GS 500, w tej kasie kupisz w zajebistym stanie, nie będziesz miał problemów, i nie będziesz się zastanawiał, czy wolno czy nie wolno, czy masz na to uprawnienia czy nie. Polatasz sobie do zwykłego A, i będzie git, na nic mocniejszego i tak nie wejdziesz. Chyba że interesuje Cię FZS finchera, to nic tylko brać, bo to fajny szpej, tylko pytanie czy po prawku chcesz się bawić w odblokowywanie i tak dalej
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Invi napisał(a):Movi napisał(a):Invi napisał(a):A co szkodzi najtańsze OC?
jak kiedyś skasuje Cię Pani w Tico (czego oczywiście Ci nie życzę) z takowym ubezpieczeniem i będziesz musiał o każdą złotówkę walczyć z tą "poważną" ubezpieczalnią to zweryfikujesz te słowa
No nie wiem, na OC są raczej te same problemy w każdej ubezpieczalni. Zobowiązania mają te same, bo wszystko reguluje ustawa a nie umowa jak w przypadku OC. A i tak nic nie poradzimy na to jakie OC ma pani w tico. A za własne, naprawdę nie widzę sensu przepłacania.
Tak masz rację, również nie widzę sensu przepłacania za OC i zawsze biorę w PZU
Moje słowa o najtańszym kierowałem bardziej w stronę AC.
Jednak taki przypadek wczorajszy dosłownie- motocykl naprawiony, wydany klientowi 2 tygodnie temu (OC sprawcy). Mail od ubezpieczalni że chyba klient chcę wyłudzić ubezpieczenie i odmawiają zapłaty za naprawę. W tym przypadku pism i załatwiania co niemiara- a po co?
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości