[BMW R1200R] BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Posty: 19
• Strona 1 z 1
[BMW R1200R] BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Dyskusja na temat: BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No a czego ty sie spodziwałeś? Turbo czy podtlenku azotu?<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale nowa R1200R nie jest następcą poprzednika. BMW od dawana mówi, że tradycyjny ma być RnineT, a nowy R1200R ma być nowoczesny, uniwersalny i funkcjonalny. To motor dla tych którzy przede wszystkim chcą go czesto używać a nie dużo sie na niego gapićKomentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tyle że RnineT to jak dla mnie jednak trochę inna liga i nie ma tej wszechstronności co R1200R. No i nie rozumiem Twojego komentarza o gapieniu się na motocykl zamiast używania. Stara R-ka przecież wcale nie jest mniej uniwersalna i funkcjonalna, a do tego wygląda dużo lepiej, choć wiadomo, to rzecz gustu. Ja w każdym razie mając taką owszem, gapił bym się na nią co dzień, ale tuż przed wprowadzeniem do garażu po skończonej jeździe : ] A co do nowoczesności... myślę że to też w pewnej mierze kwestia gustu i nie każdemu będą odpowiadać wszystkie nowoczesne rozwiązania. No ale taka już kolej rzeczy, postęp musi być. Ja tam zaczynam odkładać na starą R-kę : ] <br><hr>Żelbet zbrojonyKomentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>Komentatorzy napisał(a):Ale nowa R1200R nie jest następcą poprzednika. BMW od dawana mówi, że tradycyjny ma być RnineT, a nowy R1200R ma być nowoczesny, uniwersalny i funkcjonalny. To motor dla tych którzy przede wszystkim chcą go czesto używać a nie dużo sie na niego gapić<br><hr>WP<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pokaż mi inny model BMW z silnikiem "litr+" kosztujący poniżej 50kKomentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rotKomentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moim zdaniem S1000RR jest całkowicie zbędny gdyż ja jeżdżę F800GS. Powinni skupić się na ulepszaniu F800GS. Tak, to co powinni i ja wiem lepiej.<br><hr>rotKomentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To ty mędrkujesz ~rot . On nie musi niczego wykrzykiwać w fabryce - wystarczy , że kupi nowy sprzęt w BMW lub nie kupi i w ten sposób wskaże co jest dla niego niezbędne , tudzież co powinni produkować. A kuce to jeżdżą na takich dziwactwach jak ta twoja 800-tka od BMW.<br><hr>adam57Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rot<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim zdaniem całkowicie zbędny jest s1000rr i 800gs, niezbędny jest dla mnie r1200rt<br><hr>JAKomentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no właśnie nie wystarczy Adasiu, bo jednak kolega mędrkuje pokazując przy tym jakie ma ciasne horyzonty. Fabryka ma rozwijać tylko ten model na którym jaśnie hrabia jeździ - TEN I TYLKO TEN. No ewentualnie jaśnie hrabia dozwala na rozwój R1200GS bo "dobrze się sprzedaje". Ten typ optyki nazywam horyzontem własnej doopy i ani metra dalej. No żeby być uczciwym to u kolegi jest jeszcze paradygmat pieniążka w dość ciasnym wydaniu. Wyobrażam sobie ten świat - marki mają tylko po jednym modelu motocykla czy auta - tym który im się najlepiej sprzedaje, resztę zaprzestali rozwijac. Czysty debilizm który mógł urodzić się tylko w główce kucyka.<br><hr>rotKomentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rot<br>Komentatorzy napisał(a):To ty mędrkujesz ~rot . On nie musi niczego wykrzykiwać w fabryce - wystarczy , że kupi nowy sprzęt w BMW lub nie kupi i w ten sposób wskaże co jest dla niego niezbędne , tudzież co powinni produkować. A kuce to jeżdżą na takich dziwactwach jak ta twoja 800-tka od BMW.<br><hr>adam57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się. Poprzednia R-ka jest bardziej BMW. Zrezygnowali z telelever nie z powodu wyższości zwykłego widelca ale aby obniżyć koszty produkcji (zwiększyć zysk). Nowa R-ka wygląda gejowsko, więc jest adresowana do nowych odbiorców.<br><hr>HeteKomentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kwintesencja nagusa, czyli moto dla prawdziwych facetów
Gdybym nie miał GSa to byłby mój faworyt.<br><hr>neuro

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgoda - stara R-ka jest bardziej rasowa i ma telelever. Kupię ją puki jeszcze jest.<br><hr>NeuegorszeKomentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się. Poprzednia R-ka jest bardziej BMW. Zrezygnowali z telelever nie z powodu wyższości zwykłego widelca ale aby obniżyć koszty produkcji (zwiększyć zysk). Nowa R-ka wygląda gejowsko, więc jest adresowana do nowych odbiorców.<br><hr>Hete<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 13 gości