Czy dam radÄ™? Cross na 450
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Czy dam radÄ™? Cross na 450
Witam wszystkich ! Mam takie pyt
miałem ktm setę bardzo dobrze sobie na nim radzilem i na polnych drogach i na torze. Przyszedł jednak czas na zmianę sprzętu. Myślę o KTM sx-f 450 dałbym radę ? Mam 16 lat 180cm wzrostu i 70 kg. Dodam że ręce nogi itp mam już wyrobione od tego sportu :p liczę na was
z góry dziękuję za aktywność 



- KTMXrider
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/12/2014, 22:25
- Lokalizacja: Więcbork
po 1 nie ten dział, masz offroad od tego
po 2 SX-F to sprzet na tor crossowy, nie wierze że byłbyś w stanie ogarnąć 450tke w tym wieku, pozatym jakbys ogarniał to bys nie zadawał takich pytan. 250tka to najlepsze moto na polskie krótkie i kręte tory. 450tka to za duzo, chyba że jesteś super zawodnikiem.
do lasów sie ten sprzet nie bardzo nadaje,
po 2 SX-F to sprzet na tor crossowy, nie wierze że byłbyś w stanie ogarnąć 450tke w tym wieku, pozatym jakbys ogarniał to bys nie zadawał takich pytan. 250tka to najlepsze moto na polskie krótkie i kręte tory. 450tka to za duzo, chyba że jesteś super zawodnikiem.
do lasów sie ten sprzet nie bardzo nadaje,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiem ze to sprzęt na tor ale chce też pojezdzic po lasach i polnych drogach
setę opanowałem do perfekcji
miałem treningi na torze z trenerami którzy serio się tym zajmują... Dlatego się pytam czy bardzo by mnie sponiewierał ten kat czy byłoby ok
pozdrawiam



- KTMXrider
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/12/2014, 22:25
- Lokalizacja: Więcbork
tu nie chodzi sponiewierał czy nie, bo na dobrą sprawe mozesz i 500tke kupic, kwestia tylko taka jak bedziesz jeździl. bo na pewno bedziesz jeździł WOLNIEJ! wieksza maszyna jest trudniejsza do opanowania, kazdy zakret bedziesz brał wolniej bo nie odkręcisz w zakręcie bez pewnego prowadzenia. do lasu z kolei SXF sie też nie nadaje. wiec wybierz co chcesz bardziej las czy tor.
jak bardziej lasy pola itp to brałbym ktma EXC 250 400 albo 450, tutaj też zalezy od tego co wolisz robić. jak poskakać po belkach w lesie, jakies techniczne endurzenie, kamienie kłody i inne pierdoły z nizszymi prędkosciami to 250tka bedzie swietna. 400tka jak te kłody beda mniejsze ale bedziesz bardzie latal na podjazdy czy dalsze wypady. 450tka z kolei jak całkiem jazda była by skupiona na przelotówkach. i takim EXC spoko mozesz wjechac na tor, i sie pobawic, a koszta utrzymania beda duzo nizszy niz w przypadku SXFa
z kolei kupujac SXFa to albo 250 albo 450, 250tka bedzie idealna na tor, na prawde wiecej nie trzeba i ostro polatać tym mozna po torze. 450tka jest na tor za mocna, cięzka i narwana, trudniej opanowac i na 250tce bys szybciej latał. mam paru ziomków którzy na prawde wymiatają, ( cały czas pierwsza piątka na zawodach ) poprzesiadali sie na 450tki i szybko wrócili do 250tek. do lasu 450tka jak i 250tka są kiepski, ale mozna sie tez czasami przepyrkać
jak bardziej lasy pola itp to brałbym ktma EXC 250 400 albo 450, tutaj też zalezy od tego co wolisz robić. jak poskakać po belkach w lesie, jakies techniczne endurzenie, kamienie kłody i inne pierdoły z nizszymi prędkosciami to 250tka bedzie swietna. 400tka jak te kłody beda mniejsze ale bedziesz bardzie latal na podjazdy czy dalsze wypady. 450tka z kolei jak całkiem jazda była by skupiona na przelotówkach. i takim EXC spoko mozesz wjechac na tor, i sie pobawic, a koszta utrzymania beda duzo nizszy niz w przypadku SXFa
z kolei kupujac SXFa to albo 250 albo 450, 250tka bedzie idealna na tor, na prawde wiecej nie trzeba i ostro polatać tym mozna po torze. 450tka jest na tor za mocna, cięzka i narwana, trudniej opanowac i na 250tce bys szybciej latał. mam paru ziomków którzy na prawde wymiatają, ( cały czas pierwsza piątka na zawodach ) poprzesiadali sie na 450tki i szybko wrócili do 250tek. do lasu 450tka jak i 250tka są kiepski, ale mozna sie tez czasami przepyrkać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A jeżeli bym chciał pojeździć sobie z ekipą w niedzielne popołudnia po polnych drogach no i nieraz lasy to 450 byłaby ok ?
i w takim przypadku jak by wyglądało utrzymanie ? Bo wiem że sxf 450 byłby chyba tańszy w utrzymaniu podczas takiej jazdy bo nie dostawał by tak w dupę jak 250 bo jeździłbym na pół gazie 


- KTMXrider
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/12/2014, 22:25
- Lokalizacja: Więcbork
450tka była by okej ale SXF kiepsko nadaje sie do endurzenai i tym bardziej turystyki. utrzymanie czy endurzenie cyz tor to samo, w lesie dostaje czasami mocniej w tyłek, bo za wolno jeżdząc sie obciąza korbe mocno.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości