Części do KTM LC4 600
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Części do KTM LC4 600
Witam!
Jak już pisałem we wcześniejszych tematach, mam na oku KTM'a LC4 600 z 92' i tutaj mam pytanie.. Czy podejdą do niego części z LC4 620/640/400? Z tego co wiem, nie różnią się znacznie, ale czy podejdzie skrzynia biegów, sprzęgło, zawory, sprężyny na sprzęgle itp.? Zależy mi tylko na tym. Dobry wybór jako motocykl w las, pola i góry? Co o tym sądzicie?
Jak już pisałem we wcześniejszych tematach, mam na oku KTM'a LC4 600 z 92' i tutaj mam pytanie.. Czy podejdą do niego części z LC4 620/640/400? Z tego co wiem, nie różnią się znacznie, ale czy podejdzie skrzynia biegów, sprzęgło, zawory, sprężyny na sprzęgle itp.? Zależy mi tylko na tym. Dobry wybór jako motocykl w las, pola i góry? Co o tym sądzicie?
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
Chyba, że się dba
Stary sprzęt może i jest, ale dalej niezawodny. Czytając opinię naprawdę się na niego zapaliłem, pomimo tego że staruszek, to nawet na filmach widzę co potrafi zrobić.
#Edit: To samo np. tyczy się poczciwych DRek, albo starszych roczników full crossów, pomimo że mają już dobre ~15 latek, nadal dorównują nowym maszynom.

#Edit: To samo np. tyczy się poczciwych DRek, albo starszych roczników full crossów, pomimo że mają już dobre ~15 latek, nadal dorównują nowym maszynom.
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
niektóre czesci mogą pasowac. ale niewiele. stare 600tki to juz troche nietypy i ludzie maja sporo problemów z serwisem.
sprzęcik fajnie jeździ nie powiem. ale ma sporo wad po tylu latach, beznadziejne gaźniki, kiepskie układy zapłonowe, praktycznie po zakupie od razu mozna szukac gaźników i układów bo to sie szybkjo sypie a częsci drogie.
jak mi ktos powie że stara DR dorówna byle jakiemu wyczynowemu EXC ze świeżego rocznika - to nie uwierze
nie ma opcji. DR to DR exc to exc. jechać to nawet i rowerem z silnikiem mozna jeździc. ale to dwie rózne bajki i całkiem inna jazda.
sprzęcik fajnie jeździ nie powiem. ale ma sporo wad po tylu latach, beznadziejne gaźniki, kiepskie układy zapłonowe, praktycznie po zakupie od razu mozna szukac gaźników i układów bo to sie szybkjo sypie a częsci drogie.
jak mi ktos powie że stara DR dorówna byle jakiemu wyczynowemu EXC ze świeżego rocznika - to nie uwierze

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To z tego co czytałem to wiem, o gaźnikach w LC4 600 naczytałem się sporo, bo zaciekawilo mnie o co chodzi, będę zbierał wtedy kase na Keihina FCR41, podobno z nim problemy znikają, ale najbardziej martwię się o resztę części do tego moto. Dla mnie jest najodpowiedniejszy cenowo, a z tego co wiem silnik jest naprawdę wytrzymały.
+ Wybacz co do DRki, chodziło mi przedtem o starsze fullcrossy, które dorównają jeszcze tym z chociażby 2005 roku
Miałem na myśli RM, CR i YZ'ki konkretnie 
+ Wybacz co do DRki, chodziło mi przedtem o starsze fullcrossy, które dorównają jeszcze tym z chociażby 2005 roku


-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości