Zobacz wątek - KTM 125 SX CZY KTM 125 EXC ?

KTM 125 SX CZY KTM 125 EXC ?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

KTM 125 SX CZY KTM 125 EXC ?

Postprzez rfx » 7/12/2014, 14:00

Witam! Planuję zacząć swoją przygodę cross/ enduro.Chciałem zapytać, który motocykl wybrać Ktm'a SX 125 czy Ktm'a EXC 125 (2008-2012).Motor będzie stosowany w terenie(las itp.)Chodzi także, który motocykl będzie bardziej żywotny. Z góry dziękuję ;-)
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23


Postprzez henio12323 » 7/12/2014, 14:39

to tylko EXC, SX jest stworzony na tor crossowy, exc do lasu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rfx » 7/12/2014, 22:04

Dzięki ! Możesz powiedzieć jak ze spalaniem EXC oraz serwisem?
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez Serakasve » 7/12/2014, 22:28

Spalanie 7-10l zależy od jazdy.
Zmiana tłoka to coś ok 80mth.
Co 2 tłoki zmiana korbowodu.
Przydało by się żebyś każdego miesiąca 100zł zostawiał na części.
Serakasve
 

Postprzez rfx » 8/12/2014, 13:55

Dzięki ! Polecilbys ten motocykl?
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez henio12323 » 8/12/2014, 15:44

zalezy do czego, kazdy markowy jest godny polecenia ale pod dane warunki. dla przykładu exc 250 nie nadaje sie do jazdy po asfalcie, ani zadnbych długich proistych, jest wolny, duzo pali i sporo wymaga. z kolei jest swietny pod techniczne enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rfx » 8/12/2014, 16:22

Rozumiem. Potrzebuję dobrej maszyny w teren, pojeździć w lesie, polach ogólnie różnym terenie.Dopiero będę zaczynał przygodę z enduro więc potrzebuję pomocy. Myślę o jakieś 125ccm jak na początek.Jak możesz jakoś pomóc to będę wdzięczny. [/i]
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez rfx » 8/12/2014, 16:28

Dobrze żeby maszyna nie była za wolna żeby dawała radę na prostej;-*
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez henio12323 » 8/12/2014, 16:32

edytuj posty nie pisz jeden pod drugim.


250tka moze byc za mocna za początek. zbyt agresywna itp. 200tka jest niewiele słabsza ale duzo poręczniejsza dla amatora. ale one są dosyc wolne na prostych. to jak masz kase lepiej 250 w 4T. taki bardziej uniwersalne moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rfx » 8/12/2014, 16:55

To samo tyczy się exc 125 także słaby na prostej?
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez kris514 » 8/12/2014, 18:07

Również jest słaby, te motocykle służą do jazdy w terenie a nie na prostej. Chcesz jeździć na prostej kup sobie ściga i poprawiaj swoje czasy w jeździe na 3/4 mili. Jak widzę prostą w lesie to nie daje do odciny tylko sobie pyrkam (co innego gdy widzę zakręt z bandą :} )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez rfx » 11/12/2014, 15:37

Racja racja. Pozdrawiam. Ostatecznie jaki motocykl wybrać?KTO 125 exc czy 200 exc?czy może enduro innej marki?
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23

Postprzez henio12323 » 11/12/2014, 16:30

inne marki są albo kiepskie albo drozsze ( bo nowe modele) albo starsze i ciezej z częsciami. KTM dla mnie to najlepsza opcja, bo częsci jest ogrom, duzo osób to ma wiec mechanicy juz wiedzą co i jak, serwis przebiega szybciej i sprawniej. wszystko na plus.
obok KTMa jak ma byc to nowsze moto, mozesz pomysleć nad husqvarną ale to również ktm tylko w innych plastikach, moze troche lepiej doposażony ale i droższy. jest jeszcze sherco, fajne lekkie ale to sherco ;D jest gas gas, itp

co do wyboru 125 i 200 powiem tak, ogromnej róznicy nie ma... i raczej szukałbym 200tki bo jest bardziej rozwojowa, w zasadzie jak sie lata w hard enduro to takiego sprzetu czasami nie ma sensu wymieniać bo wiekszy moze byc czasami gorszy. z kolei nie znam ciebie, a 200tka słaba nie jest, i rozsądniej jest zacząć od 125tki. wybór należy teraz tylko do Ciebie. oceń troche sam swoje możliwosci. bo kupic sprzet za mocny jest łatwo, potem czasami ciezej jest opanować moc. i zamiast fajnie sobie polatać, męczysz się
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rfx » 11/12/2014, 16:45

Dzięki wielkie za pomoc teraz wiem co i jak;-) pozdrawiam:-)
Nie liczy się cel, liczy się podróż
rfx
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/12/2014, 12:23



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr