KX 250H dwa pytanka
Posty: 2
• Strona 1 z 1
KX 250H dwa pytanka
Witam. Kupiłem za niewielkie pieniądze taki sprzęt jak w temacie kx250 1990r(tak wychodzi z literki H po numerze na ramie). Mam kilka pytań a mianowicie:
- do kupienia kosz sprzegłowy bo te miejsce na wypustki tarcz sa tak wyrobione(aż rowki sie porbiły) że sprzęgło ciągnie i teraz nie wiem jak dobrać tą czść a mianowicie czy będzie pasował z nowszych modeli np 95 czy 97... czy musze z roczników tylko i wylacznie 90-91
- druga sprawa to to że gdy zgasi sie moto i nie zakreci kranika a sie go odstawi to na nastepny dzien swieca bedzie zalana, jeśli natomiast kranik sie zakreci to pali od strzala, czym to moze byc spowodowane, regulacja plywaków? Czy coś z gaźnikiem nie tak
- do kupienia kosz sprzegłowy bo te miejsce na wypustki tarcz sa tak wyrobione(aż rowki sie porbiły) że sprzęgło ciągnie i teraz nie wiem jak dobrać tą czść a mianowicie czy będzie pasował z nowszych modeli np 95 czy 97... czy musze z roczników tylko i wylacznie 90-91
- druga sprawa to to że gdy zgasi sie moto i nie zakreci kranika a sie go odstawi to na nastepny dzien swieca bedzie zalana, jeśli natomiast kranik sie zakreci to pali od strzala, czym to moze byc spowodowane, regulacja plywaków? Czy coś z gaźnikiem nie tak
KX250
- motomysz9
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 6/12/2014, 17:51
- Lokalizacja: Białogard
1) nikt ci tego z głowy nie powie, kupując zabytek duzo ryzykujesz, bo do tego nie ma za bardzo częsci, albo są ciezko dostepne. jedyna rada to pomierz, i męcz kogos jak sprzedaje nowsze kosze. i porównaj wymiary czy w ogóle to ma sens. a najlepiej szukaj oryginału.
p.s dodam tylko że jest metoda na tymczasowe załatwienie problemu - mozna zeszlifować te rowki, jak nie są głębokie. potem bedzie wiekszy skok tarcz wiec od strzelania ze sprzęgła pewnie dosyc szybko sie wyrobi. ale jakiś czas pojeździ. swoją drogą pewnie w tym czasie zechcesz sprzedac moto ;P albo sie posypią inne rzeczy. tylko tutaj trzeba to odpowiednio zrobić.
2) zaczał bym od prostego czyszczenia gaźnika, i sprawdzeniu stanu zaworka iglicowego, on zamyka dopływ paliwa. jak jest wyrobiony to moze nie trzymać.
p.s dodam tylko że jest metoda na tymczasowe załatwienie problemu - mozna zeszlifować te rowki, jak nie są głębokie. potem bedzie wiekszy skok tarcz wiec od strzelania ze sprzęgła pewnie dosyc szybko sie wyrobi. ale jakiś czas pojeździ. swoją drogą pewnie w tym czasie zechcesz sprzedac moto ;P albo sie posypią inne rzeczy. tylko tutaj trzeba to odpowiednio zrobić.
2) zaczał bym od prostego czyszczenia gaźnika, i sprawdzeniu stanu zaworka iglicowego, on zamyka dopływ paliwa. jak jest wyrobiony to moze nie trzymać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości