Kx 250 2t
Posty: 10
• Strona 1 z 1
było o tym setki razy.
moto jak moto, nic specjalnego. zalety - takie jak w kazdej innej 250 w 2T, wady to samo.
uwage zwraca sie na wszystko - bo to wyczynówka.
zamyykam
przyklejone na przyszłosc
swojądrogą jak sie porywasz na taką maszyne toi chyba powinieneś mieć jakies doswiadczenie odnosnie takich sprzetów. inaczej cie z butów wyrwie chyba że jesteś wiejskim mistrzem prostej
moto jak moto, nic specjalnego. zalety - takie jak w kazdej innej 250 w 2T, wady to samo.
uwage zwraca sie na wszystko - bo to wyczynówka.
zamyykam

swojądrogą jak sie porywasz na taką maszyne toi chyba powinieneś mieć jakies doswiadczenie odnosnie takich sprzetów. inaczej cie z butów wyrwie chyba że jesteś wiejskim mistrzem prostej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hahaha nie nie jestem wiejskim królem prostej...
Będę jeździł po torze i trochę po lesie przy czym dokładnie wiem na co się porywam!
A I tak wogóle to nic o tym konkretnie roczniku nie mogę znaleźć... Mogli byście mi powiedzieć czy taki kx z 98r nie będzie się sypał i czy nie będzie z nim problemów jak będę o niego dbał i wymieniał? Tak znam koszta utrzymania... ;p 



- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
Sprawdź - Łatwość zapalania, niepokojące dźwięczenia z silnika, jak ktoś da to kompresje zmierzyć...
Walka jest o jak najlepszy stan silnika... 2T mają to do siebie, że serwisy nie kończą się na filtrze i oleju...
Zbadaj ile kosztuje cylinder, tłok, korba... Bądź gotowy na to, że może zajść potrzeba wymiany tych elementów...
Co rozumiemy przez motocykl wyczynowy - jak najlepsze parametry, bez względu na żywotność... Dla rasowego zawodnika awaryjność (albo mała żywotność jednostki) to nie problem. Sponsor co sezon zmienia moto, albo piec i ogień...
Dla "Kowalskiego" - koszty remontu mogą okazać się tragiczne (np. 100% wartości zakupowej)
Walka jest o jak najlepszy stan silnika... 2T mają to do siebie, że serwisy nie kończą się na filtrze i oleju...
Zbadaj ile kosztuje cylinder, tłok, korba... Bądź gotowy na to, że może zajść potrzeba wymiany tych elementów...
Co rozumiemy przez motocykl wyczynowy - jak najlepsze parametry, bez względu na żywotność... Dla rasowego zawodnika awaryjność (albo mała żywotność jednostki) to nie problem. Sponsor co sezon zmienia moto, albo piec i ogień...
Dla "Kowalskiego" - koszty remontu mogą okazać się tragiczne (np. 100% wartości zakupowej)
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Pali podobno od pierwszego po wymianie tłoka, korbowodu(4 baki temu) a i jeszcze amor z tyłu nowy, stare części do wglądu i do zrobienia lagi przód. A z wygladu ładny nie zajechany. Gościu mówi ze sprzedaje bo mu na prawko na tira szybko potrzebne.Odda mi go za 3500ZŁ to chyba nie dużo?? Więc co o tym myślicie?? Znam ceny części juz pisałem i remontu też a i tak sam go będę przeprowadzał! To co brać go jechać obejrzeć??? 

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości