kawasaki zzr600 nie odpala
Posty: 14
• Strona 1 z 1
kawasaki zzr600 nie odpala
witam panowie proszę o pomoc i porade bo już sam nie daje rade z moim moto. Sprawa wygląda tak ze kupiłem kawasaki zzr600 z 90 roku i nie odpalalo powodm tego mily być uszkodzone membrany w gaźnikach ale po przejrzeniu tylko jedna membrana była uszkodzona i to delikatnie a tak na zdrowy rozum to chyba powinien nawet na 3 gaźnikach odpalić . Probowalem odpalić plakiem ale nawet nie reaguje. Zdjelem pokrywe zaworow i okazało się ze rozrząd był przestawiony o jeden zabek ustawiłem jak trzeba wszystkie znaki się zgadzają ale nadal silnik nie daje znaku zycia na sciagnietych gaźnikach patrząc w dolot widać jak iskra skacze wiec jest. co mogę jeszcze sprawdzić lub przejrzeć aby moto wreszcie chociaż dalo znak zycia?
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
probowalem i to nie raz i nie dwa teraz mam scianiete gaźniki i jak wale plakiem to nawet nie strzeli ani nie da znaku zycia
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
luzy w normie swieca jak były gaźniki to mokra była po dlzszym kręceniu, kompresji nie mam jak spawdzic jak na razie
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
Plak - pryskasz w gaźniki lub jak zdjęte to w króćce i kręcisz... Musi załapać jak wszystko jest ustawione prawidłowo...
Możesz też wyjąć świece i położyć je na palniku kuchenki. Wygrzać nad płomieniem i sprawdzić, czy wtedy zaskoczy.
Możesz też wyjąć świece i położyć je na palniku kuchenki. Wygrzać nad płomieniem i sprawdzić, czy wtedy zaskoczy.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Ale tlumacze przecież ze plakiem psikalem w krocce nawet na zdjętych gaźnikach i nie kaszlnal nawet myslalem ze plak może jakiś niepalny się trafil ale jak wykrecilem swiece i i wtedy psiknelem na swiece to mało garażu nie spaliłem . swiece tez probowalem wypalać tyle ze w piecu ale nic to nie dalo.
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
Dziwne dość skoro tak zapala paliwo, a normalnie nie chce
Świeca może nie dawać iskry w silniku, mimo że na sucho jest. Ale nie wszystkie 4 na raz. Chyba że w instalacji coś ledwie zipie.
Luzy zaworowe chyba nie mogą być aż tak bardzo rozregulowane że nawet nie prychnie.
Może cewki na cylindrach są pozamieniane

Świeca może nie dawać iskry w silniku, mimo że na sucho jest. Ale nie wszystkie 4 na raz. Chyba że w instalacji coś ledwie zipie.
Luzy zaworowe chyba nie mogą być aż tak bardzo rozregulowane że nawet nie prychnie.
Może cewki na cylindrach są pozamieniane

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Coś jest źle poskładane... Iskra nie trafia w dobrym punkcie rozrządu... Skupiłbym się na sprawdzeniu poprawności jego ustawienia... Ząb w złą stronę i zapłon będzie mijał się z kompresją...
Na dobrą sprawę gaźniki bym wykluczył, bo winien zapalić nawet bez nich na samym plaku...
Na dobrą sprawę gaźniki bym wykluczył, bo winien zapalić nawet bez nich na samym plaku...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
cewki nie zamienione i kable tez ok bo patrzyłem jak ma być w serwisowce i wszystko niby się zgadza, rozrząd mam ustawiony tak jak w serwisowce czyli punkt in- na walku ssącym jest rownolegle z plaszczyzna głowicy tak samo punkt ex- na walku wydechowym tez pokrywa się z plaszczyzna głowicy na wale te kolko przy impulsatorze także pokrywa się się ze znakami w książce serwisowej.
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
cewki nie zamienione i kable tez ok bo patrzyłem jak ma być w serwisowce i wszystko niby się zgadza, rozrząd mam ustawiony tak jak w serwisowce czyli punkt in- na walku ssącym jest rownolegle z plaszczyzna głowicy tak samo punkt ex- na walku wydechowym tez pokrywa się z plaszczyzna głowicy na wale te kolko przy impulsatorze także pokrywa się się ze znakami w książce serwisowej.
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
Na magnecie znajdziesz "nabita" kreske a przy niej literke T. Ustaw ta kreske tak by pokrywala sie ze znakiem na obudowie. Jak juz ustawisz owe znaki to sprawdz czy znaki na zebatkach walkow rozrzadu pokrywaja sie z gorna plaszczyzna glowicy. Ps. Pierwsze modele "Zygzakow" mialy problemy z "wpadajacymi" w glowice zaworami wiec proponuje sprawdzic luzy zaworowe.
- 01franki
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13/4/2009, 10:01
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
chyba nie unikne zdejmowania głowicy gdyż po dmontarzu walkow rozrządu zalaniu dolotu benzyna i kręceniu walem z gniazd zaworowych ewidentnie widać jak ucieka powietrze
- interiakrzysiek3
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości