Zobacz wątek - xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik

Reklama

NAS Analytics TAG

xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik

Postprzez maksymilianxt600 » 1/12/2014, 08:14

Witam. Mam xt 600 2kf z 89 mam problem z iskrą raz jest raz nie ma . Próbowałem założyć inne cewki butelkowe różne świece,kable i nic to nie dało proszę mi.napisać co to może być
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra


Postprzez SpeedyGonzales » 1/12/2014, 21:06

W takim razie nie o cewkę chodzi. Wszystkie połączenia dobre? Moduł ma czyste połączenie? Ściągałeś dekiel, strator ok?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

xt

Postprzez maksymilianxt600 » 2/12/2014, 21:18

kable są nowe a na wszystkich założone są konektory . stator nie wrzuca się w oczy jedynie na module jest obsmolony kabel od fazy
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez braaaap » 2/12/2014, 21:24

A jak z modułem ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

xt

Postprzez maksymilianxt600 » 3/12/2014, 19:25

No moduł kupiłem nowy. Ale też nie mam pewności że jest on sprawny nie wiem jak go sprawdzić
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez miki1406 » 3/12/2014, 20:12

Przetarty przewod impulsatora. Albo przez wirnik/kolo zamachowe, albo pekniecie w okolicy dekla i zwarcie do masy...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez braaaap » 3/12/2014, 21:47

Ehh tak to już jest ,druciarze robią byle szybciej,byle taniej a później wychodzi to co wychodzi :( posprawdzaj jeszcze wszystkie styki, połączenia od modułu głównie chociaż moim zdaniem sprawa tkwi nieco głębiej . Od kiedy tak ci sie dzieje ? jechałeś i ci zgasł ? czy samo z siebie tak ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez maksymilianxt600 » 4/12/2014, 10:57

Nie jechałem taką kupiłem już prawie skończyłem remont została mi. Tylko lakier plastikow i elektryka
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez braaaap » 5/12/2014, 20:31

"remont" ? tzn ? co robiłeś ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SpeedyGonzales » 5/12/2014, 21:15

braaaap napisał(a):Ehh tak to już jest ,druciarze robią byle szybciej,byle taniej a później wychodzi to co wychodzi :(

Zapomniałeś dodać, że polacy to tacy złomiarze. Porządny samochód ma mało który, ponadto niektórzy wyciągają ze stodoł jakieś graty typu Fiat 125p, WSK i inne, co najgorsze druciarze potem remontują te swoje złomy i chcą jeździć po ulicach! Trzeba podwyższyć paliwo do 7zł, żeby druciarze zniknęli z dróg, a zostały osoby godne do ich użytkowania, jak politycy, księża, celebryci, prezesi, nie druciarze jeżdżący używanymi śmieciami ;-)
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości




na gr