Zobacz wątek - yamaha fzr 600 problem z odpalaniem

yamaha fzr 600 problem z odpalaniem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

yamaha fzr 600 problem z odpalaniem

Postprzez lerson12q » 30/11/2014, 20:22

Witam otóz moj problem polega na tym ze moja fzr odpala ale musze trzymac cały czas rozrusznik , odkryłem ze reuglator napięcia jest przepalony ( poprzedni wlasciciel gdy ladowal aku podlączyl plus z minusem itd :shock: ) myslicie ze wymiana regulatora pomoże ?lub co to moze byc?
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16


Postprzez Invi » 30/11/2014, 20:55

Jak jest padnięty to pomoże...

Ale bardzo możliwe że padnięty regiel rozwalił ci już akumulator.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez lerson12q » 30/11/2014, 20:59

Akumulator wybuchł ;o tak twierdził poprzedni właściciel .
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez SpeedyGonzales » 30/11/2014, 21:19

Doszło do tzw przebiegunowania akumulatora.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez lerson12q » 30/11/2014, 21:34

czyli mogło mi spalic regulator ? , odapla gdy trzymam rozruch caly czas , aku wymieniłem , wiec problem chyba tkwi w regulatorze co myślicie?
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez Invi » 30/11/2014, 21:55

Zaraz znowu będziesz wymieniała aku :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez lerson12q » 30/11/2014, 22:05

A czemuz to ? :P
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez Invi » 30/11/2014, 23:02

...Przeczytaj to co napisano wyżej...


Bo padnięty regulator ekspresowo go rozwali :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez lerson12q » 30/11/2014, 23:42

Czyli wymienie regulator i wszystko powinno smigac? ;)

Chce na zime schowac swoja FZR w jak najlepszym stanie :)
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez Invi » 30/11/2014, 23:52

Tak, o ile już nie rozwaliło akumulatora.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez senekkorzenna » 1/12/2014, 00:20

Dziwne z tym wybuchem akumulatora? coś mi tutaj nie pasuje.
Podłączenie odwrotnie zacisków przy ładowaniu w zasadzie jest nie możliwe ponieważ zaraz spali się bezpiecznik na prostowniku jak i iskrzenie informuje że coś jest nie tak.
Jeżeli to robił bez odłączenia klem od motocykla to i tak pierwsze poszedł by bezpieczniki na akumulatorze a jeżeli nie on to po włączeniu zapłonu moduł nie regulator który jest stosunkowo wytrzymały.
Ostatnio edytowano 1/12/2014, 11:14 przez senekkorzenna, łącznie edytowano 1 raz
senekkorzenna
 

Postprzez lerson12q » 1/12/2014, 09:32

Bezpieczniki sa całe , na regulatorze widac ze jest "przepalony" . jak by poszedł moduł to chyba wgl by nie krecił rozruszikiem a on kreci mało co odpala lecz po chwili gasnie :)
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez senekkorzenna » 1/12/2014, 11:26

Co ma moduł do rozrusznika?rozrusznik bierze bezpośrednio prąd z akumulatora.
Regulator napięcia odpowiada za zmianę prądu zmiennego na stały jak i reguluje jego wartość a jeżeli by uległ uszkodzeniu to przepuszcza prąd na układ zapłonowy a najsłabszym ogniwem po za bezpiecznikami obsługowymi jest właśnie moduł.
Jeżeli silnik próbuje odpalić to znaczy że jest iskra ale nagrzanie modułu przez uszkodzenie może ją wyłączać.
Najlepszą opcją było by sprawdzenie po przez wymianę najpierw modułu ponieważ to najłatwiejszy dostęp a jeżeli to nie pomoże to sprawdzenie innego regulatora.
Ten objaw który opisujesz też może powodować uszkodzone świece.
Dalej nie rozumie jak akumulator który wybuchł dalej działa no chyba ze go wymieniono.
senekkorzenna
 

Postprzez lerson12q » 1/12/2014, 19:44

Wymieniłem aku ;) no wlasnie tak jak by traciła iskre bo zgasnie , moduł gdzies mam zapasowy wiec zobacze i dam znac :)
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez Invi » 1/12/2014, 19:48

Ale skoro na 100% padnięty jest regulator, to jaki jest sens podpinania do niego następnego akumulatora i modułu? Żeby je też rozwalić?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez lerson12q » 2/12/2014, 22:09

niby wszystk ok moduł i regulator wymieniłem ale nie mam iskry w cewkach co to moze byc?
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez senekkorzenna » 3/12/2014, 09:00

Nie ma iskry to zaczynał bym od stopki bocznej a potem wyłącznik kołyskowy na prawej konsoli.
senekkorzenna
 

Postprzez lerson12q » 3/12/2014, 17:44

gdzie znajde ten wyłącznik kołyskowy ? prąd dochodzi do cewek juz sprawdzałem ale nie ma iskry bardzo dziwne .
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Postprzez senekkorzenna » 3/12/2014, 20:22

to jest inaczej wyłącznik zapłonu.
senekkorzenna
 

Postprzez lerson12q » 5/12/2014, 10:22

Dziwne .... sprawdzałem wszystko to co napisaliscie i dalej nie bylo(iskry) , najgorsze jest to ze jak poruszam wiązka to wgl nie kreci , czyzby jakies spięcie na kablach ? przepatrzylem wszystkie kable i byly w miare dobre.
lerson12q
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/11/2014, 20:16

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość




na gr