Honda CBF odblokowanie
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Honda CBF odblokowanie
Witam
Planuję odblokować swoją Hondę CBF 600. Jednak nie wiem gdzie jest blokada.
Na pierwszym miejscu bym się kierował w moduł, jednak pytanie czy to to?
Blokada objawia się tak:
Na postoju przy odkręceniu momentalnie manetki do oporu obroty się zatrzymują przy ok. 7000, potem nie chce się wkręcić. Przy powolnym odkręcaniu, manetką do ok. 40-50% moto się wkręca pod czerwone pole.
Podczas jazdy gdy odkręcę manetkę do końca to dusi się i ma problem z przyśpieszeniem.
Przy stopniowym odkręceniu manetki (40-50%) moto przyśpiesza normalnie i można się wbić nawet do 8000-9000obr/min, kiedy odkręcę mocniej to zaczyna się dusić.
Ma ktoś może pomysł gdzie on może być zablokowany?
Blokada na 25kW.
V-Max 160km/h
Planuję odblokować swoją Hondę CBF 600. Jednak nie wiem gdzie jest blokada.
Na pierwszym miejscu bym się kierował w moduł, jednak pytanie czy to to?
Blokada objawia się tak:
Na postoju przy odkręceniu momentalnie manetki do oporu obroty się zatrzymują przy ok. 7000, potem nie chce się wkręcić. Przy powolnym odkręcaniu, manetką do ok. 40-50% moto się wkręca pod czerwone pole.
Podczas jazdy gdy odkręcę manetkę do końca to dusi się i ma problem z przyśpieszeniem.
Przy stopniowym odkręceniu manetki (40-50%) moto przyśpiesza normalnie i można się wbić nawet do 8000-9000obr/min, kiedy odkręcę mocniej to zaczyna się dusić.
Ma ktoś może pomysł gdzie on może być zablokowany?
Blokada na 25kW.
V-Max 160km/h
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Aj już nie aktualne, od 14 siedziałem i w końcu coś znalazłem
Dzięki za zainteresowanie, temat można zamknąć bądź dać do kasacji bo nic ciekawego nie wnosi
Teraz mam inny problem

Dzięki za zainteresowanie, temat można zamknąć bądź dać do kasacji bo nic ciekawego nie wnosi

Teraz mam inny problem

Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Oki
Były blokowane na module. Trzeba sprawdzić oznaczenie:
Różnica w napisie MER-H82 to zdławiona a jeśli pisze MER-R62 to wersja pełna.
I były blokowane jeszcze na dolocie, przez zastosowanie zwężek.
Najgorsze jest to, że Szwajcary mogły mieć zmieniane wałki, chociaż nie chce mi się w to wierzyć
Mowa o wtryskach oczywiście.
Były blokowane na module. Trzeba sprawdzić oznaczenie:
Różnica w napisie MER-H82 to zdławiona a jeśli pisze MER-R62 to wersja pełna.
I były blokowane jeszcze na dolocie, przez zastosowanie zwężek.
Najgorsze jest to, że Szwajcary mogły mieć zmieniane wałki, chociaż nie chce mi się w to wierzyć

Mowa o wtryskach oczywiście.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość