[Ducati Multistrada 12000 / 12000S ] 2015 Ducati Multistr
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Ducati Multistrada 12000 / 12000S ] 2015 Ducati Mult
Dyskusja na temat: 2015 Ducati Multistrada 1200 - wszystko albo nic
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 Ducati Multistrada 1200 - wszystko albo nic
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 Ducati Multistrada 1200 - wszystko albo nic
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dolaczam sie do pytania!Komentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>
Dobrze, ze aby KTM wypuscil odchudzonego Adventure - jednakze gdyby Kawe Z800 daloby sie kupic ze przynajmniej szczatkowa owiewka i jakims stelazem na troszke bagazu, to biore w ciemno!<br><hr>Kawior
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....<br><hr>KgrKomentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
znany jest człek który objechał świat na mts i który to twierdzi, że stoi na doskonałych oponach. W ameryce płd nawet ze sobą "kostki" jednak zostawił je na miejscu nie zakładając.
Hmm... Pewnie jednak redaktor Boczo ma większe doświadczenie w jeździe Multistradą i wie lepiej.<br><hr>TJ
Hmm... Pewnie jednak redaktor Boczo ma większe doświadczenie w jeździe Multistradą i wie lepiej.<br><hr>TJ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawa ma Versys 650, a jak 69 KM ci nie wystarcza to bierzesz Versys 1000.<br><hr>ShiefoKomentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):Dolaczam sie do pytania!
Dobrze, ze aby KTM wypuscil odchudzonego Adventure - jednakze gdyby Kawe Z800 daloby sie kupic ze przynajmniej szczatkowa owiewka i jakims stelazem na troszke bagazu, to biore w ciemno!<br><hr>Kawior<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie, ale Terblanche uczestniczył w poprawianiu Paso z tego wyszło 907 IE... notabene odszedł z grupy VW w 1989 roku i przeszedł do Cagivy, która była właścicielem Ducati...Komentatorzy napisał(a):Pierwszą multistrada i paso nie zaprojektował jeden człowiek.<br><hr>Kruszyciel<br>
Co do "pasztetów motocyklowych", wtedy była taka moda, dość przypomnieć Hondę CBR 600/1000 Mydelniczkę, Suzuki Czajnik, Kawasaki GPX 600...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek.Komentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):A jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....<br><hr>Kgr<br>
Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi.
Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.<br><hr>kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak zaladujesz Versysa650 na 3 kufry i pasazeka na wyjazd na 2 tygodnie po Europie to zrozumiesz dlaczego 650 to za malo.Komentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):Dolaczam sie do pytania!
Dobrze, ze aby KTM wypuscil odchudzonego Adventure - jednakze gdyby Kawe Z800 daloby sie kupic ze przynajmniej szczatkowa owiewka i jakims stelazem na troszke bagazu, to biore w ciemno!<br><hr>Kawior<br>Komentatorzy napisał(a):Kawa ma Versys 650, a jak 69 KM ci nie wystarcza to bierzesz Versys 1000.<br><hr>Shiefo<br>
800 to idealna pojemnosc, bo 600 objedziesz a za 1000 nadazysz mowiac bardzo ogolnikowo.
Elastycznosc silnika niedostepna dla 600 to cos za co warto doplacic nie przeplacajac jak za 1000.<br><hr>kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"podżerałyby sobe nawzajem sprzedaż"... jak dla mnie, awsze ten argument był, jest i będzie bez sensu. Ważne, żeby klient się zastanawiał które Ducati (i zeby kasiorka trafiła do ducatowej kieszonki), niż zastanawiał między bmw, ducati a czymś-tam-jeszcze. Z mojego punktu widzenia, gdy jeden model podkrada drugiemu, daje to pewnego rodzaju informację i możliwość zbadania dlaczego, i zmian które sprawią, że kiepsko sprzedający sie model bedzie lepszy i bardziej atrakcyjny, ściągając więcej klientów... którzy będa się zastanawiac, które ducati, a nie która marka. Ot moje dwa grosze <br><hr>krlKomentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):A jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....<br><hr>Kgr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nowa hyperstrada 939 jest bardzo dobrym tursytykiem z dwoma kuframi o pojemności 50Litrów. Ma 3 tryby pracy, abs, kontrole trakcji, 2 gniazda zpalniczki, szybę która pomimo małych rozmiarów robi świetną robotę i bardzo wygodne siedzenie po którym nie boli **** nawet przy trasie 600km. Jedyna wada to trochę za mały bak, ale ten kto nią jeździł dobrze wie że to mała multistrada i nic więcej tutaj nie potrzeba. Hyperstrada mocno się różni od hypermotarda, wbrew pozorom to nie jest ten sam motocykl. <br><hr>desmomaniakKomentatorzy napisał(a):A mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!!
Czy oni nie widza tej luki na rynku?
Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady.
Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX
Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):A jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....<br><hr>Kgr<br>Komentatorzy napisał(a):To wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek.
Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi.
Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.<br><hr>kris2k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości