Zobacz wątek - Motocykl 1000 ccm, który ?

Motocykl 1000 ccm, który ?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Motocykl 1000 ccm, który ?

Postprzez Eblistor » 22/11/2014, 19:04

Witam, dawno nie zaglądałem na forum, jako że już drugi sezon byłem bez moto, ale przymierzam się do kupna czegoś w styczniu lub lutym :D
Chciałbym abyście mi doradzili co powinienem wybrać, a zastanawiam się nad"
Suzuki GSX 1000R
Honda CBR 929 Fireblade

Wymiary :P
26 lat, 174 cm, 105 kg
Moje doświadczenie:
-kilka małych sprzętów
-Suzuki Gsx 600F (Bardzo dobrze mi się nim jeździło) dwa sezony; kiedy go kupiłem, byłem oszołomiony przyspieszeniem, ale po jakimś czasie brakowało już tej mocy :P

Spalanie oczywiście nie jest najistotniejsze, ale dobrze by było, żebym mógł na jednym baku chociaż ze 150km zrobić :P
Istotne dla mnie jest też to, żeby motocykl nie wyglądał jak zabawka, z tego co kiedyś czytałem, to właśnie Honda jest większym motocyklem, ale nie jechałem na żadnym z nich, więc nie mam porównania.
Jeśli chodzi o pozycję za kierownicą, GSX600F bardzo mi odpowiadał, na większych sportach nie jeździłem.

Proszę o pomoc w wyborze i podzielenie się własnymi doświadczeniami, a może radzilibyście inny motocykl ? jeśli chodzi o nakedy, choppery czy crossy, odpadają całkowicie, nigdy mi się nie podobały.
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Invi » 22/11/2014, 20:19

Zależy który GSXR, po mojemu to K1 wygląda nawet na większe od 929.

Ale weź sobie 929 :D Po ciężkim turystyku bez mocy K1 w litrze to bardzo zły pomysł :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez andy7 » 22/11/2014, 20:29

Tez zaproponuje 929 !

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Eblistor » 22/11/2014, 21:38

A dlaczego uważacie że Honda będzie dla mnie lepsza ? tylko z uwagi na mniejszą ilość koni mechanicznych ? nie ukrywam, wydaje mi się że Honda ładniejsza, ale nie jestem jeszcze zdecydowany :P Do lutego jeszcze kilka miesięcy, ale już tłumiki oglądałem, Voodoo mi się spodobał :D
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Invi » 22/11/2014, 21:54

Nie jest ładniejsza :D


Bardziej podchodzi pod turystyka.

Moc to nie wszystko, odczucia z jazdy są zupełnie inne. GSXR cię zje xD

Zresztą, po gsxf600 to i pierwsza lepsza sportowa 600 pewnie by cię zdziwiła.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Eblistor » 22/11/2014, 22:34

Może i racja... więc zdecyduję się chyba na CBR-kę, chyba że "okazję" znajdę na gsxr-a ;D Wiecie może gdzie w okolicach Szczecina można jakoś nie najdrożej pomalować motocykl jakoś fajnie ? :D może malowanie mu zafunduję zanim się sezon zacznie, o ile nie będą potrzebne inne inwestycje :P
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Invi » 23/11/2014, 11:09

Bez sensu ;) Będziesz miał problem ze sprzedażą, najlepiej wygląda i tak w fabrycznym malowaniu, lepiej zostawić kasę i kupić nowsze, lub w lepszym stanie. Albo dokupić coś przydatniejszego niż malowanie, amortyzator skrętu do 929, czy coś :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Krmtzzz » 23/11/2014, 11:45

Jak on nie wie co to jest amor skretu, nie wymagaj od niego takich rzeczy. Co nie kupi to go zje...
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez andy7 » 23/11/2014, 12:25

Krmtzzz napisał(a):Jak on nie wie co to jest amor skretu, nie wymagaj od niego takich rzeczy. Co nie kupi to go zje...


Tez mi sie to wydaje.

Niemniej Honda jest moim zdaniem duzo przyjemniejsza dla niego niz GIXeR z pzycja o ktorej wspomnial Invi.

Od znajomego slyszalem jednak ze szukajac wzglednie zadbanego modelu zjezdzili cala PL w zdluz i wszerz, nabili km, stracili kupe kasy i dwa tygodnie wyjete z zyciorysu. Tak wiec nie kupowal bym tej w PL tylko sprowadzil z zachodu.

Znalezienie ´w miare przyzwoitego sprzetu z tych lat w tej cenie bedzie juz samo w sobie szukaniem igly w stogu siana lub 8 - mym cudem swiata.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Eblistor » 23/11/2014, 19:11

Akurat wiem co to jest amortyzator skrętu, chociaż sam się mechaniką nie zajmuję, ani w motocyklu, ani w samochodzie.

Znalezienie ´w miare przyzwoitego sprzetu z tych lat w tej cenie bedzie juz samo w sobie szukaniem igly w stogu siana lub 8 - mym cudem swiata.


A jeśli chodzi o cenę, nie wspominałem ile chcę przeznaczyć na motocykl...
Myślę że kilkanaście tysięcy maksymalnie, lub mniej i oddać do "poprawek".

Jeśli chodzi o sprowadzenie z Niemiec, to ceny się nie różnią specjalnie, możliwe że są lepiej utrzymane, ale tego nie wiem.
Jak już będę kupował, to obejrzę może kilka sztuk w Berlinie i okolicach.

PS.
Jeździ ktoś z PC Commanderem ? faktycznie robi taką różnicę ?
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Krmtzzz » 23/11/2014, 21:04

To prowokacja czy jak ? Nie jezdziles litrem, a juz Ci brakuje mocy i PC bedziesz potrzebowal.

To ze ceny sa podobne albo wyzsze to normalne, bo tam kupisz moto prawdopodobnie w lepszym stanie technicznym. A tak w ogole kilkanascie tysiecy moze oznaczac zarowno 11 jak i 19. Wiec sprecyzuj
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Eblistor » 23/11/2014, 21:42

PC służy tylko do podniesienia mocy :shock: ?
Myślę że max 12 - 15 tysięcy, więcej wdaje mi się że nie ma sensu.
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Invi » 24/11/2014, 01:39

A do czego chcesz ten PC? :D Do zmniejszenia spalania? :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez SkoQ » 24/11/2014, 20:03

No powszechnie wiadomo, że służy do mapowania wtrysków jak tam się chce, ale w praktyce wszyscy wiedzą, że jest używany jeśli nie do poniesienia mocy, to do optymalizacji po dodatkach typu K&N i wymienione kolektory/wydech. A po tym moc raczej się nie zmniejsza więc wychodzi na to samo :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Eblistor » 24/11/2014, 22:20

ale można powiedzieć że podniesienie mocy to taki "skutek uboczny" optymalizacji, więc nie służy tylko do podniesienia mocy ;D
A tak serio, to pytałem z ciekawości tylko czy ktoś sprawdzał i czy zadowolony...
Sprawdzałem na Autoscout24.de Hondy, jest ich więcej i wydają się lepiej utrzymane, ale jak o jest w praktyce, nie wiadomo, szkoda że czasu w tygodniu nie mam, bym się przejechał po kilku salonach, żeby zobaczyć jak wyglądają.
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez miki1406 » 25/11/2014, 11:24

929... Pewnie mnie zlinczują, ale to chyba najbardziej awaryjny "fajer" w historii modelu...
Poza standardowymi panewami i skrzyniami, padają też wtryski, komputery (często immo)...

Mimo, że bardzo mi się podoba, brałbym GSXR'a
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Eblistor » 25/11/2014, 20:35

a czytałem gdzieś że niby bezawaryjne, poza regulatorem napięcia, to jak to w końcu jest z tą awaryjnością ?
Eblistor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/7/2011, 12:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Krmtzzz » 25/11/2014, 22:26

Pekniety bloki tez czasem sie trafia
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez miki1406 » 26/11/2014, 14:44

A na śmierć zapomniałem o tym regulatorze, czasem też uzwojenia padają...
929 to częsty gość na warsztacie u braciaka... A K1-K3 sporadycznie serwis i raczej błahe awarie...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez mJZ » 15/12/2014, 14:42

Kup co bardziej się podoba. Niektórzy to naprawdę demonizują te dodatkowe kuce, Motor będzie jeździł tylko tak szybko jak będziesz chciał :lol:

Z podanych dwóch skłaniałbym się bardziej w kierunku GSXR K1.. a gdyby CBR954 było brane pod uwagę, to brałbym 954.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
Avatar użytkownika
mJZ
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
Lokalizacja: Warszawa / Northampton



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr