Zobacz wątek - W co się ubrać?
NAS Analytics TAG

W co się ubrać?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

W co się ubrać?

Postprzez ostraYamaha » 22/11/2014, 17:14

Hej to mój pierwszy post w zwiazku z tym , że zakupiłam pierwszy motocykl ,potrzebuje całe wyposażenie,kask ,kombinezon ( koniecznie skóry) ,buty no ogólnie wszystko , pora roku może nie będzie sprzyjać jeździe,ale jakby nie bylo sezon dobiega końca i szukam outletów ,odpada Internet bo modelką nie jestem i chciałabym pomierzyć ,a z drugiej strony szukam miejsca w którym ktoś mi doradzi .Studiuję w Poznaniu i wlaśnie w Poznaniu szukam takiego sklepu ,czy ktoś coś doradzi? I proszę jeszcze o poradę w co dokładnie sie powinnam wyposażyć?
Silnik, dwa koÅ‚a i mina wesoÅ‚a… //
Yamaha BT 1100 Bulldog :D
ostraYamaha
Świeżak

Postprzez severian » 22/11/2014, 17:21

Podaj jeszcze jaki budżet masz do wykorzystania.Na rynsztunek spokojnie można wydać grubo ponad 20 tysi ... Z drugiej strony dziesięc razy mniej może być już byt mało .
severian
Świeżak

Postprzez suhy-19 » 22/11/2014, 17:23

i wymiary :lol:
aprilia RSV4
suhy-19
Moderator

Postprzez ostraYamaha » 22/11/2014, 17:30

Mam 7500 zl odłożone na ten cel , myślałam ,że to dużo ;p mam rozmiar 40 :/
ostraYamaha
Świeżak

Postprzez andy7 » 22/11/2014, 20:27

Na dzien dobry zapytam sie dlaczego skora ?

Pomijam juz typ motocykla jakim zamierzasz jezdzic.

Kazdemu proponuje textylne, bo na poczatek sa berdziej uniwersalne i pozwalaja jezdzic w kazda pore roku i w kazda pogode.

Zastanow sie wiec co wolisz ? Ladniej sie prezentowac pod kolumna Zygmunta czy smigac i smiac sie z innych ktorzy w tym czasie pauzuja, bo deszcz pada.

Skore mozna wyrwac na ebay'u nowa, za smieszne pieniadze.

Osobiscie polecam RUKKA Gore-Tex jak poklikasz w niemieckim Louis'ie to mozesz tez za fajna cene wyrwac.

Buty obowiazkowo Daytona ( tez Gore-Tex ) rekawiczki BMW Gore-Tex -> Pro Sommmer. Lepszych jak do tej pry niema.

:wink: