Zobacz wÄ…tek - tuning 50 na 110ccm
NAS Analytics TAG

tuning 50 na 110ccm

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

tuning 50 na 110ccm

Postprzez MatBuk » 17/11/2014, 17:26

Witam Wszystkich
zamierzam przerobić moje FMB50 na 110
tu mam linki do zamówień
http://allegro.pl/cylinder-tlok-glowica ... 09645.html
http://allegro.pl/lancuszek-rozrzadu-o- ... 23073.html
czyli w sumie zestaw:
-tłok
-głowica
-cylinder
-łąńcuszek rozrządu
-gaźnik 110fmb
I moje pytanie brzmi czy będę musiał coś jeszcze kupić czy powinno wystarczyć
prosze o pomoc :)
Avatar użytkownika
MatBuk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/11/2014, 17:10
Lokalizacja: Końskie


Postprzez MatBuk » 17/11/2014, 18:21

jeszcze mam taki problem ,który gaźnik byście wybrali?? jeden jest z kranem drugi bez
http://allegro.pl/gaznik-atv-quad-110-c ... 58864.html
http://allegro.pl/gaznik-atv-110-z-kran ... 52464.html
z góry przepraszam i dziękuje :D
Avatar użytkownika
MatBuk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/11/2014, 17:10
Lokalizacja: Końskie


Postprzez cioracz » 17/11/2014, 19:09

To edytuj post
Zaraz sie pojawi 1000 napinaczy "a masz prawko?!?!... to nie legalne" ja odpowiem że masz a tak i zestaw sie nada
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez leff » 17/11/2014, 20:48

lubie jak tak brzydko do mnie moiwsz ... "Ty napinaczu"
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez MatBuk » 17/11/2014, 22:06

zdaje sobie sprawe z punktu widzenia prawa. I jestem tego świadomy.
korby nie trzeba zmieniać? wytrzyma? :)
I ponawiam proźbe o te gaźnikii :)
Avatar użytkownika
MatBuk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/11/2014, 17:10
Lokalizacja: Końskie

Postprzez MarSen » 17/11/2014, 22:42

Weź ten bez kranika. Korbowód wypadałoby zmienić na jakiś mocniejszy, bo skok tłoka jest ten sam w tych silnikach więc oryginalny też podejdzie. Jednak nie wiem jak długo wytrzyma. Zrób jak uważasz.

EDIT: No chyba, że nie masz kranika w baku, to weź ten z kranikiem ;). Proste rozumowanie.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez MatBuk » 18/11/2014, 21:34

korba też idzie,i gaźnik bez kranika.
popodliczałem wsyzstko i mi wyszło 280zł. i tak o wiele taniej biorąc pod uwage że silniki 110 idą po 800zł, i są to 50ccm z większym tłokiem , cylindrem i wałem korbowym.Jednym słowem taki sam efekt jak bym kupił silnik tylko jeszcze zaoszczędziłem 500zł :D :D
Avatar użytkownika
MatBuk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/11/2014, 17:10
Lokalizacja: Końskie

Postprzez MarSen » 18/11/2014, 22:45

No i nie zapomnij wymienić oleju oczywiście :P
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê