Bandzior
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Bandzior
Witam. Mam już zrobione prawo jazdy A2 i rozglądam się za pierwszym motocyklem. Moją uwagę przykuł Bandit 400. Wygląda świetnie, brzmi jeszcze lepiej. Nic tylko jeździć. Tylko, że jest pewien haczyk. Ma 50 KM. Czy jest jakiś tani sposób na skatowanie go o te nieszczęsne 2 KM? Czy wogóle będzie spełniać wymagania na tą kategorię i czy nadaje się na pierwsze moto? 

- MatricePL
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 17/11/2014, 10:31
- Lokalizacja: Białystok
zablokować można wszystko
wymagania spełniał będzie jesli go zablokujesz, wydaje mi się że Er5 jest lżejsza i po zablokowaniu spokojnie sie łapie. Kwestia jak zablokować 


-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Zly pomysl z powodu ? Uzasadnij a nie tylko post nabijasz. Ja dodam od siebie tyle ze slyszalem o bandim tyle iz jest to motocykl bardziej niszowy i ciezko z czesciami. Ale jesli to nie problem i liczy sie pasja to nie rozumiem dlaczego zly ?
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Fugu też odnosze podobne wrażenie... :/
Nie wiem jak z komfortem jazdy, zrywnością itd bo nigdy na nim nie jeździłem, ba nawet nie widziałem z bliska tak że niestety nie pomogę, ale jeśli tylko jego unikalnosc jest "minusem" to uwazam ze nie trzeba nikogo zniechęcać. Chyba że bandit jest awaryjny jak Ogary no to wtedy jest problem..
Nie wiem jak z komfortem jazdy, zrywnością itd bo nigdy na nim nie jeździłem, ba nawet nie widziałem z bliska tak że niestety nie pomogę, ale jeśli tylko jego unikalnosc jest "minusem" to uwazam ze nie trzeba nikogo zniechęcać. Chyba że bandit jest awaryjny jak Ogary no to wtedy jest problem..
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Kolega ma B400, widać że zmęczony życie, ale kupił go za 2 tysiące.
Mimo ogólnego wizualnego stanu silnik w stanie bardzo dobrym, cieka to małe dziadostwo jak głupie.
W trasie nie ma problemu z nadążeniem jak jedziemy (ja FZS, koledzy na R6 gsxf) ale to raczej dzięki naszemu stylowi jazdy, bo jeździmy raczej w granicach rozsądku.
Jeżeli silnik zdrowy, rama prosta to nie ma co wybrzydzać. Tylko pamiętaj ze jak będziesz gonił to zauważysz spory apetyt na paliwo swojego maluszka.
Mimo ogólnego wizualnego stanu silnik w stanie bardzo dobrym, cieka to małe dziadostwo jak głupie.
W trasie nie ma problemu z nadążeniem jak jedziemy (ja FZS, koledzy na R6 gsxf) ale to raczej dzięki naszemu stylowi jazdy, bo jeździmy raczej w granicach rozsądku.
Jeżeli silnik zdrowy, rama prosta to nie ma co wybrzydzać. Tylko pamiętaj ze jak będziesz gonił to zauważysz spory apetyt na paliwo swojego maluszka.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość