Zobacz wątek - Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Reklama

NAS Analytics TAG

Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Postprzez Daniel626 » 11/11/2014, 10:10

Witam Wszystkich :D
Kupilem kilka dni temu Suzuki Bandit 600 z 1996 roku motocykl utrzymany w bardzo fajnym stanie sprowadzony z francji.. Co sie okazalo moto chyba ma blokade wkreca sie mniej wiecej do 7-8tys.obrotow i jakby odcinalo zaplon przyspieszenie moim zdaniem tez nie jest takie jak powinno byc :( Predkosc max 120-130km/h...Na biegu jalowym kreci ile fabryka dala.. PROSZE o jakas dobra porade co z tym zrobic...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki


Postprzez Daniel626 » 11/11/2014, 21:36

Co ta sa te zwezki??gadalem ze znajomym i powiedzial ze to moze bys blokada na czujniku luzu biegow bo na luzie wkreca sie do13tys...przez dysze albo te zwezki tez by tak bylo??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 12/11/2014, 16:15

i przez to by mial odciecie przy 7-8tys. to nie jest jakas blokada elektryczna ze odcina zaplon... jesli blokada na dolocie to nie powinien tylko gorzej sie rozpedzac i do 120-130 i wiecej sie nie rozpedzi.. a on po prostu gasnie..
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 14/11/2014, 17:13

przepraszam pomylka jesli moto dochodzi do 7tys. to nie odcina tylko jak dluzej przytrzyma sie gaz to szarpie jak by paliwo sie konczylo wiec pasowalo by to o tych dyszach.. a czy w tym suzuki jest komputer zeby przeprogramowac mape??Chyba nie?? na innym forum pisze koles o zblokowaniu na popychaczach to mozliwe??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 14/11/2014, 17:16

na czym polega blokada na module mam goscia ktory to zrobi ale czuje ze chce mnie wydymac na kase i wciska mi kity o przeprogramowaniu komputera jak tam chyba nie ma zadnego komputera...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 15/11/2014, 13:19

ok dziekuje za info.. odezwe sie co z wynikem mojego bandita..
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 19/11/2014, 12:19

witam ponownie... Wyjalem dzis filtr powietrza i widze ze przepustnice maja dziurki na dole kazda tak samo czy to bedzie moja blokada??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 19/11/2014, 22:46

czyli to nie jest ta przyczyna...??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 19/11/2014, 22:59

Wstaw zdjecia......
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez melvin » 20/11/2014, 12:45

Daniel626 napisał(a):czyli to nie jest ta przyczyna...??

nie, to nie jest przyczyna...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Daniel626 » 20/11/2014, 12:49

Obrazek

Obrazek

Obrazek



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/850 ... 218ee.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b63 ... 656d6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd8 ... 48b0e.html

EDIT1: BY MLV


Z tym ze moto teraz na pierwszym biegu kreci normalnie do 11tys. dopiero na drugim zaczyna sie dlawic jak by paliwa nie dostawal moze po prostu trzeba wyczyscic te gazniki koles co sprzedawal mowil ze pol roku stal ja go przywiozlem na przyczepce padal wtedy zajebisty deszcz jak wyjalem filtr powietrza w obudowie widac jak by nalecialo tam wody wezyk spustowy ktory idzie od filtra powietrza byl zatkany korkiem gdy go wyjalem wylala sie woda moze calkiem nie umyslnie po przywiezieniu go i odpaleniu zaciagnal syfu...

EDIT2: BY MLV
ten otwor na dole to tylko taka fazka nie jest on na przewylot..

Chcesz kolejnego warna za nieużywanie opcji "edytuj"? To jest ostatnie ostrzeżenie bez warna, albo zapoznasz się z treścią regulaminu about2949.html i zaczniesz się do niego stosować, albo za każde przewinienie będziesz karany warnem. MLV
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 15:07

Te dziurki to wlasnie blokada. Nieblokowana przepustnica wyglada tak:

Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez melvin » 20/11/2014, 15:11

myślałem że chodzi o inne dziurki. Fugu na jakiej zasadzie to działa? bo nie widziałem czegoś takiego...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 17:19

Gaznik sterowany jest poprzez podcisnienie. Ten tloczek czesc jest czyms w rodzaju wagi miedzy cisnieniem otoczenia i podcisnieniem – otwiera sie w raz z wzrastajcymi obrotami podnoszac iglice do gory. Dziurki ograniczaja otwarcie – w momencie gdy zostaja odkryte, podcisnienie znika i tloczek opada jednoczesnie opuszczajac iglice.

Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 22:00

No wlasnie ze nie - przepustnica (Drosselklappe) jest zazwyczaj okragla blaszka zamykajaca gardziel - na rysunku ponizej zaznaczona na czerwono. Element o ktorym pisze reguluje ilosc paliwa (drugi rysunek, element zielony). Znalazlem opis "tloczek" lub "tloczek podcisnienia" (Gasschieber).

Obrazek
Obrazek

Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Daniel626 » 20/11/2014, 22:52

czyli zagadka rozwiazana...:) dokupie takie juz nie wiem jak pisac ale zeby bylo wiadomo o co chodzi przepustnice uzywane albo nowe czy moze te mozna zakleic jest takie cos jak plynny metal podobno zdaje egzamin..??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 21/11/2014, 11:25

Znaczy ze w gazniku masz dwie przepustnice?

Jak sie tym steruje? ;)
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Daniel626 » 26/11/2014, 13:30

Witam.. sprawa wyglada nastepujaco... Przepustnice ogarniete moto ma duzo wiecej mocy ale dalej ma momety ze przerywa jak by paliwa nie dostawal albo nie wiem co... Czy to tylko teraz wystarczy synchronizacja gaznikow czy jest jeszcze jakas przeczyna??moze ktos wie jakie parametry maja dysze w komorze plywakowej...??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 26/11/2014, 19:57

wiesz moze ile obrotow powinna byc wykrecona sruba regulacji mieszanki po max. wkreceniu...?? Fugu a moze Ty jeszcze dacz jakas dobra rade...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 26/11/2014, 20:00

Tego sie nie ustawia na "ilosc obrotow" - idz do mechanika.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr