Zobacz wątek - Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Postprzez Daniel626 » 11/11/2014, 10:10

Witam Wszystkich :D
Kupilem kilka dni temu Suzuki Bandit 600 z 1996 roku motocykl utrzymany w bardzo fajnym stanie sprowadzony z francji.. Co sie okazalo moto chyba ma blokade wkreca sie mniej wiecej do 7-8tys.obrotow i jakby odcinalo zaplon przyspieszenie moim zdaniem tez nie jest takie jak powinno byc :( Predkosc max 120-130km/h...Na biegu jalowym kreci ile fabryka dala.. PROSZE o jakas dobra porade co z tym zrobic...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki


Postprzez senekkorzenna » 11/11/2014, 14:28

Przy tych rocznikach to najczęściej dławiono na dolocie /czyli zwężki/albo dysze.
senekkorzenna
 

Postprzez Daniel626 » 11/11/2014, 21:36

Co ta sa te zwezki??gadalem ze znajomym i powiedzial ze to moze bys blokada na czujniku luzu biegow bo na luzie wkreca sie do13tys...przez dysze albo te zwezki tez by tak bylo??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez senekkorzenna » 12/11/2014, 07:24

Zwężki były montowane na krućcu dolotowym i po ściągnięciu baku to powinno być widoczne.
Patrząc od gaźnika w stronę głowicy pomiędzy krućcami a głowicą wstawiano dodatkową podkładkę gdzie fi było mniejsze od fi krućców.
senekkorzenna
 

Postprzez Daniel626 » 12/11/2014, 16:15

i przez to by mial odciecie przy 7-8tys. to nie jest jakas blokada elektryczna ze odcina zaplon... jesli blokada na dolocie to nie powinien tylko gorzej sie rozpedzac i do 120-130 i wiecej sie nie rozpedzi.. a on po prostu gasnie..
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez senekkorzenna » 12/11/2014, 21:49

Samo dławienie też nie pozwala się wkręcić wyżej ze względu na brak mieszanki oczywiście to szło w parze z mniejszymi dyszami.Silnik bez obciążenia będzie się kręcił ale pod obciążeniem już nie .
Napisałem że w starszych modelach była taka opcja jest jeszcze możliwość blokady na module.
Z blokadą na czujniku biegów jeszcze się nie spotkałem.
senekkorzenna
 

Postprzez Daniel626 » 14/11/2014, 17:13

przepraszam pomylka jesli moto dochodzi do 7tys. to nie odcina tylko jak dluzej przytrzyma sie gaz to szarpie jak by paliwo sie konczylo wiec pasowalo by to o tych dyszach.. a czy w tym suzuki jest komputer zeby przeprogramowac mape??Chyba nie?? na innym forum pisze koles o zblokowaniu na popychaczach to mozliwe??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 14/11/2014, 17:16

na czym polega blokada na module mam goscia ktory to zrobi ale czuje ze chce mnie wydymac na kase i wciska mi kity o przeprogramowaniu komputera jak tam chyba nie ma zadnego komputera...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez senekkorzenna » 14/11/2014, 21:06

Musisz znaleźć moduł bez blokady i go spróbować nim kupisz ponieważ nie masz pewności gdzie ta blokada jest.
Co do gościa co chce kombinować w module to wyślij go na kombinat do roboty niech tam kombinuje.
Sprawdź jeszcze czy na module masz 6 pinów a jeżeli tak to aby czasem niebiesko biały kabel nie jest czasem wpięty w lewe dolne gniazdo.
senekkorzenna
 

Postprzez Daniel626 » 15/11/2014, 13:19

ok dziekuje za info.. odezwe sie co z wynikem mojego bandita..
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 19/11/2014, 12:19

witam ponownie... Wyjalem dzis filtr powietrza i widze ze przepustnice maja dziurki na dole kazda tak samo czy to bedzie moja blokada??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez senekkorzenna » 19/11/2014, 13:43

To jest standard i spotykam się z tym w wielu gaźnikach motocykli jak i skuterów , otwór zwiększa ilość powietrza na wolnych obrotach.
senekkorzenna
 

Postprzez Daniel626 » 19/11/2014, 22:46

czyli to nie jest ta przyczyna...??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 19/11/2014, 22:59

Wstaw zdjecia......
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2078
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez melvin » 20/11/2014, 12:45

Daniel626 napisał(a):czyli to nie jest ta przyczyna...??

nie, to nie jest przyczyna...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Daniel626 » 20/11/2014, 12:49

Obrazek

Obrazek

Obrazek



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/850 ... 218ee.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b63 ... 656d6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd8 ... 48b0e.html

EDIT1: BY MLV


Z tym ze moto teraz na pierwszym biegu kreci normalnie do 11tys. dopiero na drugim zaczyna sie dlawic jak by paliwa nie dostawal moze po prostu trzeba wyczyscic te gazniki koles co sprzedawal mowil ze pol roku stal ja go przywiozlem na przyczepce padal wtedy zajebisty deszcz jak wyjalem filtr powietrza w obudowie widac jak by nalecialo tam wody wezyk spustowy ktory idzie od filtra powietrza byl zatkany korkiem gdy go wyjalem wylala sie woda moze calkiem nie umyslnie po przywiezieniu go i odpaleniu zaciagnal syfu...

EDIT2: BY MLV
ten otwor na dole to tylko taka fazka nie jest on na przewylot..

Chcesz kolejnego warna za nieużywanie opcji "edytuj"? To jest ostatnie ostrzeżenie bez warna, albo zapoznasz się z treścią regulaminu about2949.html i zaczniesz się do niego stosować, albo za każde przewinienie będziesz karany warnem. MLV
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 15:07

Te dziurki to wlasnie blokada. Nieblokowana przepustnica wyglada tak:

Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2078
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez melvin » 20/11/2014, 15:11

myślałem że chodzi o inne dziurki. Fugu na jakiej zasadzie to działa? bo nie widziałem czegoś takiego...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 17:19

Gaznik sterowany jest poprzez podcisnienie. Ten tloczek czesc jest czyms w rodzaju wagi miedzy cisnieniem otoczenia i podcisnieniem – otwiera sie w raz z wzrastajcymi obrotami podnoszac iglice do gory. Dziurki ograniczaja otwarcie – w momencie gdy zostaja odkryte, podcisnienie znika i tloczek opada jednoczesnie opuszczajac iglice.

Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2078
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez senekkorzenna » 20/11/2014, 21:30

jest to membrana z przepustnicą.
senekkorzenna
 

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr