Pierwszy motor turystyczne enduro
• Strona 1 z 1
Pierwszy motor turystyczne enduro
Witam!
Jestem początkującym motocyklistą i zastanawiam się jaki pierwszy motor kupić. Poniżej kilka informacji.
-Jakie masz doświadczenie: doświadczenia brak, w tym roku zdałem prawo jazdy
- Wiek, waga, wzrost: 25, 80, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: w planach głównie turystyka motocyklowa
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?: Na początek pewnie krótsze trasy. W przyszłości długie wakacyjne wypady motocyklowe.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?: Na motocykl mogę przeznaczyć 15 tys. zł, mam na uwadze również koszt zakupu ubrania.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.: turystyczne enduro lub turystyki
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?: Triumph Tiger
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Jestem początkującym motocyklistą i zastanawiam się jaki pierwszy motor kupić. Poniżej kilka informacji.
-Jakie masz doświadczenie: doświadczenia brak, w tym roku zdałem prawo jazdy
- Wiek, waga, wzrost: 25, 80, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: w planach głównie turystyka motocyklowa
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?: Na początek pewnie krótsze trasy. W przyszłości długie wakacyjne wypady motocyklowe.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?: Na motocykl mogę przeznaczyć 15 tys. zł, mam na uwadze również koszt zakupu ubrania.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.: turystyczne enduro lub turystyki
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?: Triumph Tiger
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
- znawca9
- Świeżak
to zacznij od ubrania i zobacz ile Ci zostanie kasy na sam motocykl plus serwis. w dziale akcesoria poproś o skompletowanie ciuchów na turystyka, może kravec coś wyczaruje i poda Ci przybliżony kosztorys.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
BMW F 650 GS z ABS'em