Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motor turystyczne enduro
NAS Analytics TAG

Pierwszy motor turystyczne enduro

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Pierwszy motor turystyczne enduro

Postprzez znawca9 » 9/11/2014, 16:24

Witam!

Jestem początkującym motocyklistą i zastanawiam się jaki pierwszy motor kupić. Poniżej kilka informacji.

-Jakie masz doświadczenie: doświadczenia brak, w tym roku zdałem prawo jazdy

- Wiek, waga, wzrost: 25, 80, 180

- Do jakich celów chcesz używać motocykla: w planach głównie turystyka motocyklowa

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?: Na początek pewnie krótsze trasy. W przyszłości długie wakacyjne wypady motocyklowe.

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?: Na motocykl mogę przeznaczyć 15 tys. zł, mam na uwadze również koszt zakupu ubrania.

- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.: turystyczne enduro lub turystyki

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?: Triumph Tiger ;)

Z góry dziękuję za odpowiedzi,
znawca9
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/11/2014, 16:10


Postprzez lagiboy » 9/11/2014, 18:40

to zacznij od ubrania i zobacz ile Ci zostanie kasy na sam motocykl plus serwis. w dziale akcesoria poproś o skompletowanie ciuchów na turystyka, może kravec coś wyczaruje i poda Ci przybliżony kosztorys.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez andy7 » 9/11/2014, 20:16

BMW F 650 GS z ABS'em

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez znawca9 » 12/11/2014, 10:23