Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Jak przygotować skuter do jesieni?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Jak przygotować skuter do jesieni?

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Jak przygotować skuter do jesieni?

Postprzez Åšcigacz » 7/11/2014, 14:34

Dyskusja na temat: Jak przygotować skuter do jesieni?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Jak przygotować skuter do jesieni?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 14:34

Szyba prezentowana na zdjęciu jest niestety zbyt wysoka, w czasie deszczu nic przez nią nie widać i jest to skrajnie niebezpieczna opcja. Idealna szybka to taka, która kończy się na wysokości dołu szyby kasku - odgina ona strugę powietrza ponad kask, a jednocześnie można się nieco wyprostować i widzieć wszystko co przed nami :)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 16:02

Komentatorzy napisał(a):Szyba prezentowana na zdjęciu jest niestety zbyt wysoka, w czasie deszczu nic przez nią nie widać i jest to skrajnie niebezpieczna opcja. Idealna szybka to taka, która kończy się na wysokości dołu szyby kasku - odgina ona strugę powietrza ponad kask, a jednocześnie można się nieco wyprostować i widzieć wszystko co przed nami :)<br><hr>emisarius<br>
Mam taką szybę, wieczorem/w nocy podczas deszczu wszystko dobrze widać. <br><hr>autor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2014, 10:06

Komentatorzy napisał(a):Szyba prezentowana na zdjęciu jest niestety zbyt wysoka, w czasie deszczu nic przez nią nie widać i jest to skrajnie niebezpieczna opcja. Idealna szybka to taka, która kończy się na wysokości dołu szyby kasku - odgina ona strugę powietrza ponad kask, a jednocześnie można się nieco wyprostować i widzieć wszystko co przed nami :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam taką szybę, wieczorem/w nocy podczas deszczu wszystko dobrze widać. <br><hr>autor<br>
Pewnie to kwestia wzrostu. Na pewno przed zakupem trzeba się przysiąść i zobaczyć wzrok wędruje ponad szybą, jeśli nie to w deszczu będą kłopoty.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2014, 10:54

Ja bym jeszcze sprawdził temperaturę zamarzania płynu w chłodnicy (silniki chłodzone cieczą) żeby przy pierwszym przymrozku nic nie zamarzło i nie pękło.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2014, 14:20

Komentatorzy napisał(a):Ja bym jeszcze sprawdził temperaturę zamarzania płynu w chłodnicy (silniki chłodzone cieczą) żeby przy pierwszym przymrozku nic nie zamarzło i nie pękło.<br><hr>FZS 1000<br>
Można, pytanie czy to ma sens. Dziś defultowo wszyscy dają płyny o obniżonej temperaturze zamarzania ;)<br><hr>Roman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2014, 16:07

Dlaczego kymco people 300 GTI jest jaki drogi. <br><hr>Szukam skutera ale mocny z podłogą
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2014, 09:03

Cóż. Mój ubiór w mroźne poranki to: buty tzw. robocze ze stalkapą, "dżinsy", pod nimi rajtuzy kolarskie-zimowe, t-shirt, bluza... najważniejsza jest kurtka (na kurtce nie warto oszczędzać), rękawice narciarskie są ok. Bardzo ważne! W czasie jazdy po mrozie nie wolno zaciskać mocno dłoni na kierownicy! Owszem, uchwyt musi być pewny, a ręka gotowa do ruchu w każdej chwili, ale w mroźny poranek trzeba co jakiś czas poruszać swobodnie palcami. Ciepła krew napływa z tułowia naszego ciała do palców i nic złego się nie dzieje, nawet w zwykłych rękawicach motocyklowych można spokojnie jechać. Jeśli dopuścimy do wychłodzenia palców, to już nie odzyskamy ciepła i wtedy nawet sięgnięcie do hamulca jest problematyczne nie mówiąc o jego naciśnięciu. Nie rozwiązałem do tej pory problemu jazdy we mgle. Woda osadza się na zewnętrznej stronie szyby w dwie-trzy sekundy i potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć. Przy jakości naszych dróg, cały sens jazdy we mgle się ulatnia.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2014, 10:06

UWAGA! Nie wiem, czy redakcja się tym zajmie w szerszym zakresie, ale chciałem ostrzec Was przed takim goownem: <a href="http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia</a> . Identyczna sytuacja jest na drodze 912 w rejonie lasów świerklanieckich. Było ograniczenie prędkości do 40km/h i znaki ostrzegawcze. Najechałem na ten szit i o malo nie przypłaciłem życiem na pierwszym zakręcie! Opony mam pozaklejane smołą i kamieniami. Pomijając uszkodzony lakier opony są do wyrzucenia, straciły właściwy kształt przekroju i klei się do nich wszystko: piasek, kamienie, liście, trawa. Motocykla nie da się złożyć w zakręt, a najdelikatniejsza próba kończy się uślizgiem bocznym. Środkowa część bieżnika po chwili się wytarła, ale na obrzeżach mam grubą warstwę tego goowna i nie ma jak tego usunąć. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał, to proszę o pomoc!<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2014, 13:50

Komentatorzy napisał(a):Cóż. Mój ubiór w mroźne poranki to: buty tzw. robocze ze stalkapą, "dżinsy", pod nimi rajtuzy kolarskie-zimowe, t-shirt, bluza... najważniejsza jest kurtka (na kurtce nie warto oszczędzać), rękawice narciarskie są ok. Bardzo ważne! W czasie jazdy po mrozie nie wolno zaciskać mocno dłoni na kierownicy! Owszem, uchwyt musi być pewny, a ręka gotowa do ruchu w każdej chwili, ale w mroźny poranek trzeba co jakiś czas poruszać swobodnie palcami. Ciepła krew napływa z tułowia naszego ciała do palców i nic złego się nie dzieje, nawet w zwykłych rękawicach motocyklowych można spokojnie jechać. Jeśli dopuścimy do wychłodzenia palców, to już nie odzyskamy ciepła i wtedy nawet sięgnięcie do hamulca jest problematyczne nie mówiąc o jego naciśnięciu. Nie rozwiązałem do tej pory problemu jazdy we mgle. Woda osadza się na zewnętrznej stronie szyby w dwie-trzy sekundy i potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć. Przy jakości naszych dróg, cały sens jazdy we mgle się ulatnia.<br><hr>buu<br>
Chyba dwa tygodnie temu było kilka takich mocno mglistych dni, przednia szyba zdała egzamin. Zanim ją założyłem musiałem jeździć z otwartym hełmem albo co chwilę przecierać szybkę. Za to marzły mi łapki bo do kymco nie umiem znaleźć osłon na ręce^^<br><hr>sun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2014, 10:30

Komentatorzy napisał(a):UWAGA! Nie wiem, czy redakcja się tym zajmie w szerszym zakresie, ale chciałem ostrzec Was przed takim goownem: <a href="http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia</a> . Identyczna sytuacja jest na drodze 912 w rejonie lasów świerklanieckich. Było ograniczenie prędkości do 40km/h i znaki ostrzegawcze. Najechałem na ten szit i o malo nie przypłaciłem życiem na pierwszym zakręcie! Opony mam pozaklejane smołą i kamieniami. Pomijając uszkodzony lakier opony są do wyrzucenia, straciły właściwy kształt przekroju i klei się do nich wszystko: piasek, kamienie, liście, trawa. Motocykla nie da się złożyć w zakręt, a najdelikatniejsza próba kończy się uślizgiem bocznym. Środkowa część bieżnika po chwili się wytarła, ale na obrzeżach mam grubą warstwę tego goowna i nie ma jak tego usunąć. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał, to proszę o pomoc!<br><hr>buu<br>
Zapoznamy się z tematem, dzięki za informację. <br><hr>Beavis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/11/2014, 10:24

Komentatorzy napisał(a):Szyba prezentowana na zdjęciu jest niestety zbyt wysoka, w czasie deszczu nic przez nią nie widać i jest to skrajnie niebezpieczna opcja. Idealna szybka to taka, która kończy się na wysokości dołu szyby kasku - odgina ona strugę powietrza ponad kask, a jednocześnie można się nieco wyprostować i widzieć wszystko co przed nami :)<br><hr>emisarius<br>
Zgadzam się. Też mam wysoką szybę i często są z nią problemy w deszczu. Dodatkowo w jesiennej aurze i niskich temperaturach często paruje i zachodzi podczas jazdy, co utrudnia prowadzenie. Dlatego szyba, która sięga do dołu kasku kierowcy jest idealna. <br><hr>Fleischmann
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/11/2015, 14:56

Komentatorzy napisał(a):UWAGA! Nie wiem, czy redakcja się tym zajmie w szerszym zakresie, ale chciałem ostrzec Was przed takim goownem: <a href="http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/18541,mieszanka-lepiku-i-zwiru-na-nowo-wyremontowanej-drodze-dyrektor-zdp-wyjasnia</a> . Identyczna sytuacja jest na drodze 912 w rejonie lasów świerklanieckich. Było ograniczenie prędkości do 40km/h i znaki ostrzegawcze. Najechałem na ten szit i o malo nie przypłaciłem życiem na pierwszym zakręcie! Opony mam pozaklejane smołą i kamieniami. Pomijając uszkodzony lakier opony są do wyrzucenia, straciły właściwy kształt przekroju i klei się do nich wszystko: piasek, kamienie, liście, trawa. Motocykla nie da się złożyć w zakręt, a najdelikatniejsza próba kończy się uślizgiem bocznym. Środkowa część bieżnika po chwili się wytarła, ale na obrzeżach mam grubą warstwę tego goowna i nie ma jak tego usunąć. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał, to proszę o pomoc!<br><hr>buu<br>
Mialem taki przypadek w skuterze, ja to po prostu pozdrapywalem i wykruszylem gdy zrobilo sie twardsze, musisz zrobic kilkaset km i nie bd sladu ;)<br><hr>Kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê