Zobacz wątek - Problem z kierunkami.
NAS Analytics TAG

Problem z kierunkami.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z kierunkami.

Postprzez Misiek_y » 6/11/2014, 19:05

Witam.
Mam mały problem w mojej FZ6, a mianowicie, wymieniłem kierunki z seryjnych na mniejsze, ale żarówkowe. Po wymianie pojawił się problem z awaryjnymi światłami, kierunki normalnie działają, ale jak włączę awaryjki to migną bardzo szybko wszystkie kierunki i gasną i później nawet normalnie kierunki nie działają, tylko po przekręceniu kluczyka. Co to może być ?
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43


Postprzez SpeedyGonzales » 6/11/2014, 22:23

Myślę że powinieneś dobrać odpowiedni przerywacz do nich.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez lagiboy » 8/11/2014, 16:27

też obstawiam przerywacz
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez skwy » 9/11/2014, 22:25

a jakiej mocy są żarówki? Czy wcześniejsze kierunki były LED czy żarówka?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Misiek_y » 13/11/2014, 18:30

Wcześniej były oryginalne, teraz są też żarówkowe, ale mniejsze, najzwyklejsze za 15 zł.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez senekkorzenna » 13/11/2014, 21:58

Moc żarówek za słaba dla tego przerywacza i tak jak napisano po wyżej dobierz przerywacz/może jakiś chińczyk od skutera będzie pasował/albo kup mocniejsze żarówki.
Oczywiście kable podłączyłeś prawidłowo.
senekkorzenna
 

Postprzez melvin » 14/11/2014, 00:29

można zdłubać przerywacz wstawiając opornik, na forum GSXRa jest opisane jak to zrobić, koszt kilka zł zamiast nowego przerywacza za kilkadziesiąt.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Invi » 14/11/2014, 13:59

Jest, ale w FZ6, jest inny przerywacz i raczej się nie połapie z gsxrowego poradnika.


Najlepiej wstawić oryginalne żarówki, ale pewnie nie zmieszczą się do chińskich kierunków.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Fugu » 14/11/2014, 14:28

Oporniki dzialaja wszedzie, tylko technicznie jest to rozwiazanie typu "dolewaj wody" zamiast "zalataj dziure".

Zmien przerywacz.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Invi » 14/11/2014, 18:35

Czytaj dokładnie :P Nie chodzi o dolepianie oporników do żarówek, tylko o przerobienie oryginalnego przerywacza, co w GSXRach jest bardzo proste.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez senekkorzenna » 14/11/2014, 21:02

Invi a w sam raz są żarówki o mocy 10-20W o mniejszej bańce i takowe mam na stanie.
Teraz co do doboru opornika to nie można wlutować tak sobie tylko należy zmierzyć jaki opornik ma być aby system działał prawidłowo więc takie to proste dla kogoś kto nie ma styczności z elektroniką nie jest.
senekkorzenna
 

Postprzez Misiek_y » 14/11/2014, 21:37

Dokładnie z tej aukcji kupiłem kierunki:

http://allegro.pl/kierunkowskazy-tunnin ... 00229.html
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez senekkorzenna » 15/11/2014, 16:25

Misiek_wpiszę ci symbol żarówek w poniedziałek.
Ale zadam jeszcze raz pytanie: czy na pewno prawidłowo podłączyłeś nowe lampy w układ kierunkowskazów?
Sprawdź czy masę masz na właściwym kablu?
senekkorzenna
 

Postprzez melvin » 15/11/2014, 16:30

a co w przypadku zwykłej żarówki zmienia zamiana przewodów?


Co do przerywacza o którym pisałem to pewnie większość przerywaczy jest podobnie skonstruowana, ale macie rację jak ktoś nie ogarnia to niech nie dłubie bo spieprzy. Btw oporniki można też wstawić przed same żarówki.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Misiek_y » 27/11/2014, 13:10

Ale po co opornik, skoro te kierunki mają taką samą "moc" jak oryginalne. Źle na pewno nie podłączyłem, po kolei robiłem każdy kierunek. No nic, dam to mojemu elektrykowi, bo sam nic nie wykombinuje. Dzięki!
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez Invi » 27/11/2014, 15:05

Jakby miały taką samą moc i nic byś nie zwalił przy podłączaniu, to działałyby tak samo :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na gr