Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Yamaha MT-09 Tracer 2015 -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Yamaha MT-09 Tracer 2015 -...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Yamaha MT-09 Tracer 2015 -...

Postprzez Ścigacz » 4/11/2014, 15:47

Dyskusja na temat: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - trzycylindrowy turystyk
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha MT-09 Tracer 2015 - trzycylindrowy turystyk
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/11/2014, 15:47

brzydki i nudny jak caly ten segment...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2014, 22:43

Komentatorzy napisał(a):brzydki i nudny jak caly ten segment...<br><hr>txa<br>
O gustach sie nie dyskutuje ;) Mi sie tam podoba, a ten brzydki i nudny segment do ktorego nalezy jest mega uniwersalny co dla mnie stanowi ogromna zalete. Motocykle to nie tylko zabawki!<br><hr>Pozdrowka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2014, 23:43

Coś mi sie wydaje, że to wcale nie będzie tylko dodatkowa centralna podstawka i takie tam podobne pierdoły. Jest tutaj zdjęcie wyświetlacza, które do złudzenia przypomina ten sam znany z super tenere (które m.in. ma tempomat, kontrole trakcji, elektronicznie sterowane zawieszenie)... po co mieliby wsadzac taki do motocykla który takiego nie potrzebuje? Obcinanie kosztów raczej odpada, biorąc pod uwagę że pierwsza wersja MT-09 miała nawet najdrobniejsze przyciski zaprojektowane całkowicie od zera. No i na tym zdjęciu świeci sie kontrolka TCS. Jeśli nowy motocykl wyjdzie bez tych systemów, to pewnie jakiś czas potem wyjdzie droższa wersja... albo lifting za rok...<br><hr>Akryl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2014, 12:04

Cena w europie wg. szefa Yamaha DE nie powinna przekroczyc 10.000€. Mysle ze to bedzie swietna alternatywa dla Triumpha Tiger-a.<br><hr>r@f
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2014, 12:09

Komentatorzy napisał(a):Coś mi sie wydaje, że to wcale nie będzie tylko dodatkowa centralna podstawka i takie tam podobne pierdoły. Jest tutaj zdjęcie wyświetlacza, które do złudzenia przypomina ten sam znany z super tenere (które m.in. ma tempomat, kontrole trakcji, elektronicznie sterowane zawieszenie)... po co mieliby wsadzac taki do motocykla który takiego nie potrzebuje? Obcinanie kosztów raczej odpada, biorąc pod uwagę że pierwsza wersja MT-09 miała nawet najdrobniejsze przyciski zaprojektowane całkowicie od zera. No i na tym zdjęciu świeci sie kontrolka TCS. Jeśli nowy motocykl wyjdzie bez tych systemów, to pewnie jakiś czas potem wyjdzie droższa wersja... albo lifting za rok...<br><hr>Akryl<br>
Tracer ma kontrole trakcji. Z rzeczy nie wymienionych w artykule - siedzenie na wysokosci 840-865mm i masa zatankowanego motocykla to jedyne 210 kg. Skoki zawieszen jak w MT-09. Silnik ten sam, czyli 115 Ps, nie 113 jak w artykule.<br><hr>r@f
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 00:53

Komentatorzy napisał(a):brzydki i nudny jak caly ten segment...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):O gustach sie nie dyskutuje ;) Mi sie tam podoba, a ten brzydki i nudny segment do ktorego nalezy jest mega uniwersalny co dla mnie stanowi ogromna zalete. Motocykle to nie tylko zabawki!<br><hr>Pozdrowka<br>
pewnie ze nie tylko - ale do dojadow do pracy wystarczy cb 500 a do nawijania kilometrow cbf 600; a jak sie chce i zaszalec i dojezdzac do roboty to warto miec cos ostrzjszego, bo trzymanie dwoch moto jest dla mnie bez sensu...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 09:09

Komentatorzy napisał(a):brzydki i nudny jak caly ten segment...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):O gustach sie nie dyskutuje ;) Mi sie tam podoba, a ten brzydki i nudny segment do ktorego nalezy jest mega uniwersalny co dla mnie stanowi ogromna zalete. Motocykle to nie tylko zabawki!<br><hr>Pozdrowka<br>
Komentatorzy napisał(a):pewnie ze nie tylko - ale do dojadow do pracy wystarczy cb 500 a do nawijania kilometrow cbf 600; a jak sie chce i zaszalec i dojezdzac do roboty to warto miec cos ostrzjszego, bo trzymanie dwoch moto jest dla mnie bez sensu...<br><hr>txa<br>
No wybacz ale nie pogodzisz tych dwoch rzeczy. Albo wygoda dojazdow do pracy albo wymiatanie na winklach. Ja wolabym jednak MT-09 Tracer zeby te dwie sprzeczne rzeczy jakos pogodzic niz CBF-600.
Co do dwoch motocykli - uwazam ze ma to sens. Mam nakeda klasy 600 ktorym mi sie wysmienicie jezdzi ale kiedy zabieram pasazerke przydalby sie wiekszy komfort, ktory daje mi wlasnie moj drugi motocykl, lepiej do tego przeznaczony.
Ten segment nie jest nudny, po prostu go prawdopodobnie jeszcze nie odkryles bo za mlody jestes...<br><hr>raf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 10:53

Komentatorzy napisał(a):Coś mi sie wydaje, że to wcale nie będzie tylko dodatkowa centralna podstawka i takie tam podobne pierdoły. Jest tutaj zdjęcie wyświetlacza, które do złudzenia przypomina ten sam znany z super tenere (które m.in. ma tempomat, kontrole trakcji, elektronicznie sterowane zawieszenie)... po co mieliby wsadzac taki do motocykla który takiego nie potrzebuje? Obcinanie kosztów raczej odpada, biorąc pod uwagę że pierwsza wersja MT-09 miała nawet najdrobniejsze przyciski zaprojektowane całkowicie od zera. No i na tym zdjęciu świeci sie kontrolka TCS. Jeśli nowy motocykl wyjdzie bez tych systemów, to pewnie jakiś czas potem wyjdzie droższa wersja... albo lifting za rok...<br><hr>Akryl<br>
Komentatorzy napisał(a):Tracer ma kontrole trakcji. Z rzeczy nie wymienionych w artykule - siedzenie na wysokosci 840-865mm i masa zatankowanego motocykla to jedyne 210 kg. Skoki zawieszen jak w MT-09. Silnik ten sam, czyli 115 Ps, nie 113 jak w artykule.<br><hr>r@f<br>
O, dzięki za info. Pewnie bedzie miał tez łagodniejsze mapowanie silnika? Zawieszenia faktycznie nie tknęli?<br><hr>Akryl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 12:21

Komentatorzy napisał(a):Coś mi sie wydaje, że to wcale nie będzie tylko dodatkowa centralna podstawka i takie tam podobne pierdoły. Jest tutaj zdjęcie wyświetlacza, które do złudzenia przypomina ten sam znany z super tenere (które m.in. ma tempomat, kontrole trakcji, elektronicznie sterowane zawieszenie)... po co mieliby wsadzac taki do motocykla który takiego nie potrzebuje? Obcinanie kosztów raczej odpada, biorąc pod uwagę że pierwsza wersja MT-09 miała nawet najdrobniejsze przyciski zaprojektowane całkowicie od zera. No i na tym zdjęciu świeci sie kontrolka TCS. Jeśli nowy motocykl wyjdzie bez tych systemów, to pewnie jakiś czas potem wyjdzie droższa wersja... albo lifting za rok...<br><hr>Akryl<br>
Komentatorzy napisał(a):Tracer ma kontrole trakcji. Z rzeczy nie wymienionych w artykule - siedzenie na wysokosci 840-865mm i masa zatankowanego motocykla to jedyne 210 kg. Skoki zawieszen jak w MT-09. Silnik ten sam, czyli 115 Ps, nie 113 jak w artykule.<br><hr>r@f<br>
Komentatorzy napisał(a):O, dzięki za info. Pewnie bedzie miał tez łagodniejsze mapowanie silnika? Zawieszenia faktycznie nie tknęli?<br><hr>Akryl<br>
Wg. tego co mozna w internecie wyczytac to zawias jest ten sam. Troche mnie to martwi bo jednak Tracer z natury jest przeznaczony do wozenia wiekszych ciezarow. Mam Triumpha Tigera 1050 i chetnie zmienilbym na cos lzejszego.
Mt-09 nie testowalem, cos nie tak z mapami?

Jesli cos kumasz z niemieckiego to redakcja 1000ps (Austria) zrobila maly interview z przedstawicielem Yamahy De. <a href="http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY</a><br><hr>raf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/11/2014, 13:41

Komentatorzy napisał(a):Coś mi sie wydaje, że to wcale nie będzie tylko dodatkowa centralna podstawka i takie tam podobne pierdoły. Jest tutaj zdjęcie wyświetlacza, które do złudzenia przypomina ten sam znany z super tenere (które m.in. ma tempomat, kontrole trakcji, elektronicznie sterowane zawieszenie)... po co mieliby wsadzac taki do motocykla który takiego nie potrzebuje? Obcinanie kosztów raczej odpada, biorąc pod uwagę że pierwsza wersja MT-09 miała nawet najdrobniejsze przyciski zaprojektowane całkowicie od zera. No i na tym zdjęciu świeci sie kontrolka TCS. Jeśli nowy motocykl wyjdzie bez tych systemów, to pewnie jakiś czas potem wyjdzie droższa wersja... albo lifting za rok...<br><hr>Akryl<br>
Komentatorzy napisał(a):Tracer ma kontrole trakcji. Z rzeczy nie wymienionych w artykule - siedzenie na wysokosci 840-865mm i masa zatankowanego motocykla to jedyne 210 kg. Skoki zawieszen jak w MT-09. Silnik ten sam, czyli 115 Ps, nie 113 jak w artykule.<br><hr>r@f<br>
Komentatorzy napisał(a):O, dzięki za info. Pewnie bedzie miał tez łagodniejsze mapowanie silnika? Zawieszenia faktycznie nie tknęli?<br><hr>Akryl<br>
Komentatorzy napisał(a):Wg. tego co mozna w internecie wyczytac to zawias jest ten sam. Troche mnie to martwi bo jednak Tracer z natury jest przeznaczony do wozenia wiekszych ciezarow. Mam Triumpha Tigera 1050 i chetnie zmienilbym na cos lzejszego.
Mt-09 nie testowalem, cos nie tak z mapami?

Jesli cos kumasz z niemieckiego to redakcja 1000ps (Austria) zrobila maly interview z przedstawicielem Yamahy De. <a href="http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY</a><br><hr>raf<br>
Prawie brak zarzutów odnośnie map - MT-09 potrafił być nieco nerwowy, zakładam że Tracer pewnie bedzie bardziej ugłądzony i pod kątem mniejszego spalania (jak dla mnie to na plus). Nad zawiasami bym jeszce rąk nie załamywał, patrząc na to jakie wypoażenie ten motocykl powoli zbiera, spodziewałbym sie bogatszej wersji w przyszłości z lepszymi zawiasami i dodatkowymi bajerami. W najgorszym wypadku można samemu kasę na ohlinsy (swego czasu pytałem się ptm.pl o ceny, do MT-09 mieli amortyzator za ok 3tys zł, w pełni regulowany 6-7tys; przednie wkłady ohlinsa ze sprężynami ok 6tys, pełne przednie widelce ohlinsa ok 11tys. Niemało, ale raczej warto).
Dzięki za link, niemieckiego coś tam kumam, w najgorszym wypadku znajomego poproszę o pomoc.<br><hr>Akryl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr