[Yamaha YZF-R1] Yamaha YZF-R1 i R1M 2015 - pełne dane
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Yamaha YZF-R1] Yamaha YZF-R1 i R1M 2015 - pełne dane
Dyskusja na temat: Yamaha YZF-R1 i R1M 2015 - pełne dane
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha YZF-R1 i R1M 2015 - pełne dane
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha YZF-R1 i R1M 2015 - pełne dane
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na papierze wyglada to bosko, ale dla uzytkownika indywidualnego przy ilnikach 200 koni i mocniejszych kluczowa jest zywotnosc jednostki - zeby to bylo blizej pierwszego blade'a niz awaryjnego bmw<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Było na ścigaczu o R3Komentatorzy napisał(a):Kiedy napiszecie coś o R3???<br><hr> R3<br>
<a href="http://www.scigacz.pl/2015,Yamaha,YZF-R3,wyscigowka,klasy,A2,24647.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/2015,Yamaha,YZF-R3,wyscigowka,klasy,A2,24647.html</a><br><hr>FZS 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A które to BMW jest awaryjne ? Parę osób w moim otoczeniu lata na różnych BMW i nie zauważyłem, aby poza przeglądami coś w nich robili. Niektórzy klną na serwisy , ale nie na motocykle.<br><hr>leszekKomentatorzy napisał(a):na papierze wyglada to bosko, ale dla uzytkownika indywidualnego przy ilnikach 200 koni i mocniejszych kluczowa jest zywotnosc jednostki - zeby to bylo blizej pierwszego blade'a niz awaryjnego bmw<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przeciez pisze wyraznie o silniku 200 konnym, to chyba mają taki w jednym modelu? silniki w przecinaku, przynajmniej 2 pierwsze roczniki - nadaja sie do remontu "góry" nawet po kilunasty tysiacach km<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):na papierze wyglada to bosko, ale dla uzytkownika indywidualnego przy ilnikach 200 koni i mocniejszych kluczowa jest zywotnosc jednostki - zeby to bylo blizej pierwszego blade'a niz awaryjnego bmw<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):A które to BMW jest awaryjne ? Parę osób w moim otoczeniu lata na różnych BMW i nie zauważyłem, aby poza przeglądami coś w nich robili. Niektórzy klną na serwisy , ale nie na motocykle.<br><hr>leszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ej ! Miałem egzemplarz z XI 2010, sprzedałem po 31kkm , a na początku 2013 o wziąłem kolejny model. Oba przechodziły normalne przeglądy i wymiany zużywających się części, żadnego remontu . Co więcej , ostatnio kontaktowałem się z nabywcą mod. 2010, aby przekazać mu info o akcji serwisowej (BMW przesyła informacje pierwotnym nabywcom) i moto lata dwa kolejne sezony bez problemów - tylko normalna obsługa eksploatacyjna. Prawda jest inna i bolesna : jak 200- konny silnik trafi ma troglodytę użytkownika lub niekompetentnego serwisanta to wtedy jest kłopot - inaczej jest OK. Proponuję powrócić do rozważań, jak będziemy mieli doświadczenia z przelotami 30-50kkm tegorocznych 200-konnych modeli innych producentów, w wersjach cenowych 70-100kzł. Mnie trwałość tych moto żywotnie interesuje - ostatecznie ślubu z BMW nie brałem.<br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):na papierze wyglada to bosko, ale dla uzytkownika indywidualnego przy ilnikach 200 koni i mocniejszych kluczowa jest zywotnosc jednostki - zeby to bylo blizej pierwszego blade'a niz awaryjnego bmw<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):A które to BMW jest awaryjne ? Parę osób w moim otoczeniu lata na różnych BMW i nie zauważyłem, aby poza przeglądami coś w nich robili. Niektórzy klną na serwisy , ale nie na motocykle.<br><hr>leszek<br>Komentatorzy napisał(a):przeciez pisze wyraznie o silniku 200 konnym, to chyba mają taki w jednym modelu? silniki w przecinaku, przynajmniej 2 pierwsze roczniki - nadaja sie do remontu "góry" nawet po kilunasty tysiacach km<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości