KTM GS 300
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
KTM GS 300
Witam.
Prosze was o poradę na temat mojego KTM GS 300 2t 91r ponieważ rozwaliło mi łożysko korbowodu(korba do wymiany), wypadły igiełki z łożyska i oczywiście do tego porysowało cylinder(do szlifu) i tłok więc wszystko jest do wymiany i oto jest pytanie czy opłaca mi się remontować takie trochę stare moto, oczywiście na mechanice się znam i sam bym to zrobił!? Więc co robić???
Prosze was o poradę na temat mojego KTM GS 300 2t 91r ponieważ rozwaliło mi łożysko korbowodu(korba do wymiany), wypadły igiełki z łożyska i oczywiście do tego porysowało cylinder(do szlifu) i tłok więc wszystko jest do wymiany i oto jest pytanie czy opłaca mi się remontować takie trochę stare moto, oczywiście na mechanice się znam i sam bym to zrobił!? Więc co robić???

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
stare sprzety sa mocno sypliwe, decyzja należy do ciebie, ogólnie dla mnie sprzęt jest mocno bezsensowny, nerwowy, za mocny, za słabo sie prowadzi, drogie częsci a niska wartość. ale jak nei bedziesz miał kasy na nic sensowniejszego to nie ma wyboru
tylko lepiej naprawić i sie cieszyc jazdą

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Właśnie o to chodzi że mam 2500zł i na nic sensownego mnie nie stać... Ale nie myślicie że jak wszystko dobrze zrobię i powymieniam to chyba nie powinno się sypać?? Wiecie może ile tam oleju na lage wchodzi bo nigdzie tego nie mogę znaleźć?
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
powinno bo to sprzęt nie bardzo udany, a w dodatku juz zabytkowy.
słyszałem cos o 700 ml ale nie jestem pewien jak nie pociekły to zlej stary olej i mniej wiecej zmierz ile było
słyszałem cos o 700 ml ale nie jestem pewien jak nie pociekły to zlej stary olej i mniej wiecej zmierz ile było
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Uuu to jak tam mówisz i z tego co wyczytałem każdy ma taką samą opinie to chyba jednak zrezygnuje z naprawy a na razie postoji może kiedyś przyjdzie na niego czas jak będą pieniądze...
To teraz pytanie czy dorwe jakiegoś w miarę dobrego crossa/hardenduro w 2t poj. 250-300ccm do około 6000zl?? 


- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
szukaj ktma exc 250, 300tki nie polecam bo za agresywna dla amatora ( starsze zazwyczaj juz połowe kucy straciły wiec twoja może nie miec wigoru jak wtedy keidy opuszczała fabryke) mimo to 250 i 300tki stare były mocno narwane i ciezko nimi sie jeździ. za 6000 zł costam kupisz ale na igłe nie licz lepiej sprzedaj swojego na częsci/ w całosci z 2000 zł wexmiesz i za 8 tysie kupisz cos co jexdzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A co myślisz o tym kx wyrwał bym go za 4000zł dołożył parę groszy do remontu?: http://olx.pl/i2/oferta/kawasaki-kx-250 ... a17b39e4dc Oj mi moim GS 300 fajnie się jeździło jak był po remoncie tylko znajomy nalał za mało oleju przez przypadek i rozwaliło łożyska na korbie...
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
kx bezsensowny, na tor 250tka jest za mocna, a do enduro ten sprzęt w ogóle sie nie nadaje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To może poleć mi sam coś do max 6000zl bo wydaje mi się że lepiej kupić taki dołożyć do tego i wiedzieć na czym się jeździ... podaj jakieś lepsze propozycje bo mi się wydaje że wydać 6tys na coś co jest niby po remacie a później włożyć kolejne 2tys to chyba też bez sensu... A do tego nie stać mnie żeby później do niego dokładać te 2....
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
jak kupisz kxa to na pewno często bedziesz ładował wieksze ilosci kasyu jak bedziesz chciał latać w enduro. co 6000 zł nie za duzo ci doradze bo z tym budżetem na za duzo sobie pozwolić nie możesz. napisz gdzie chcesz jexdzic dokładniej. mocno cięzki teren, czy bardziej przeloty, na torze to też jak pobawic sie popyrkać czy ostro dawać w palnik bo to ma znaczenie spore w doborze sprzęty który ma jeździc a nie stać w naprawie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
morze ale czy masz kase
remont wyczynówki to nawet kilka tysiecy wiec jak masz 6 tysi na zakup to czasami tyle sie daje na remont motocykla ;P
szukaj moze czegos słabszego typu drz 400 bez kwitów, albo suzuki dr 350 starsze poczciwe fajne moto., bedziesz tym jeździł a nie remontował

szukaj moze czegos słabszego typu drz 400 bez kwitów, albo suzuki dr 350 starsze poczciwe fajne moto., bedziesz tym jeździł a nie remontował
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wolałbym 2t... A co powiesz o WR 400 np coś takiego: http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-wr400f-z ... 6c99da929b
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
stary sypiący sie zabytek niestety ;D ale wolałbys 2T a wysyłasz 4takty wiec jak to w koncu ? ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak ma byc niezawodne to honda CRM, suzuki rmx, kawasaki kdx, dobre trwałe, nie bardzo popularne czasami problem z częsciami ale mozna kupic za to cos ciekawego.....
lub wyczynówka drozsza w eksploatacji ale wiecej potrafi, ktm exc ( ciezko mocno bedzie wyrwac cokolwiek ciekawego) lub husqvarna WR
lub wyczynówka drozsza w eksploatacji ale wiecej potrafi, ktm exc ( ciezko mocno bedzie wyrwac cokolwiek ciekawego) lub husqvarna WR
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mocowo porównywalnie, chciaz inaczej tą moc bedzie oddawała. sprzęt jest tani w eksploatacji, i pancerny ale jest nieco cięzkawy na tor spoko mozna wjezdzac - jeździłem i fajna zabawa, ale siadając potem na jakas crossówke to przepaść jest olbrzymia. wiec sprzęt uniwersalny ale nigdy nie bedzie najlepszy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
W jakim sensie przepaść? I właśnie ja bym wolał coś agresywnego i nie wiem na co się zdecydować, chyba popatrzę nad tym drz ze względu na tanią eksploatacje... A i jeszcze na co zwrócić uwagę przy kupnie 4t bo nigdy nie miałem do czynienia i co ile remat wymiany pierdołek wszystkich itp.? Będzie urywac nadgarstki?? 

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
jak siadziesz jako 1 moto na DRZ to sprzęt fajny, fajnie jeździ fajnie skręca, jest mocny. zawieszenie fajnie działa itp itd.... ale siądziesz na tor potem na crossówke, to moto duzo lepiej skręca, agresywniej sie wkreca na obroty, jest odczuwalnie duuuuzo lżejsze itp itd. wiec do amatorki DRZ sie nadaje w 100% ale to nie jest wyczynówka pod żadnym względem.
zwracasz uwage na wszystko ;P najlepiej weź ze sobą kogos kto sie zna, na oględziny. sam i tak bys nie ocenił skoro jak piszesz sie nie znasz. co ile remont - zaleznie od tego jak sie jeździ. mam kumpla co miał 2 lata DRZte w wersji Y ostro ją katował po torach crossowych, na zmiane z kolegą wiec sprzet mocno eksploatowany, po 2 latach rozbieram silnik a tam praktycznie jeszcze wszystko sie w normach trzymało ( kupił uzywke wiec on miał2 lata nie wiadomo ile wczesniej ktoś wyjeździł na tym) czy urywa nadgarstki - jest mocny ale bez przesady, to soft enduro tylko
zwracasz uwage na wszystko ;P najlepiej weź ze sobą kogos kto sie zna, na oględziny. sam i tak bys nie ocenił skoro jak piszesz sie nie znasz. co ile remont - zaleznie od tego jak sie jeździ. mam kumpla co miał 2 lata DRZte w wersji Y ostro ją katował po torach crossowych, na zmiane z kolegą wiec sprzet mocno eksploatowany, po 2 latach rozbieram silnik a tam praktycznie jeszcze wszystko sie w normach trzymało ( kupił uzywke wiec on miał2 lata nie wiadomo ile wczesniej ktoś wyjeździł na tym) czy urywa nadgarstki - jest mocny ale bez przesady, to soft enduro tylko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości