Zobacz wątek - <i>[BMW S1000RR]</i> BMW S1000RR - sportowy blitzkrieg
NAS Analytics TAG

[BMW S1000RR] BMW S1000RR - sportowy blitzkrieg

Komentarze użytkowników
_________

[BMW S1000RR] BMW S1000RR - sportowy blitzkrieg

Postprzez Ścigacz » 29/10/2014, 16:00

Dyskusja na temat: BMW S1000RR - sportowy blitzkrieg
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR - sportowy blitzkrieg
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 16:00

Co do wygladu - to beta na prawde fajnie wyglada jak dla mnie. Jak rasowy motocykl, przykladowo to co pokazalo kawasaki to jakis kosmos i jak dla mnie lepiej by to wygladalo na pulce z zabawkami. Ale rozumiem, ze komus sie moze podobac. Tak jak i Panigale ktore dla mnie to taka zabaweczka.

Co do mocy - dobry kierowca pewnie wykorzysta duzo potencjalu na ulicy. Ale wiadomo, ze szybko taka jazda moze sie skonczyc straceniem prawka. Moze dlatego mi 600 wciaz wystarcza, choc tez jest cholernie mocna, ale przynajmniej wymaga zmiany biegow. ;d z drugiej strony pewnie jakbym mial odlozona gotowke to kupilbym litra i tyle.

<br><hr>kroszo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 18:02

Poczekamy co zaprezentują Japończycy. Jak na razie Helmut jest wyposażony w nadmiar elektroniki (przynajmniej dla mnie) ale jest to kwestia gustu, niemniej spodziewać się kolejnej jeszcze wyższej ceny co uczyni go jeszcze bardziej niedostępnym dla młodych ludzi którzy powinni jeździć na motocyklach. Zastanawiają mnie dane producenta odnośnie spalania na poziomie < 6l/100km. Ciekawe w jakich warunkach zostało to zmierzone skoro moja R1 może łyknąć do 16l/100 mając 190 KM. Kolejną zastanawiającą sprawą dla mnie jako laika nie jeżdżącego na torze jest podany max moment obr na poziomie 113 NM który jest niższy niż deklarowany przez producenta przy R1 z 2008 roku (RN19 189 -KM i 118 NM). Wie ktoś może skąd się to bierze bo nie chce mi się wierzyć by nowa i powszechnie zachwalana maszyna miała niższe osiągi niż Japońska 7 lat stara...<br><hr>marian65
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 18:46

Komentatorzy napisał(a):Poczekamy co zaprezentują Japończycy. Jak na razie Helmut jest wyposażony w nadmiar elektroniki (przynajmniej dla mnie) ale jest to kwestia gustu, niemniej spodziewać się kolejnej jeszcze wyższej ceny co uczyni go jeszcze bardziej niedostępnym dla młodych ludzi którzy powinni jeździć na motocyklach. Zastanawiają mnie dane producenta odnośnie spalania na poziomie < 6l/100km. Ciekawe w jakich warunkach zostało to zmierzone skoro moja R1 może łyknąć do 16l/100 mając 190 KM. Kolejną zastanawiającą sprawą dla mnie jako laika nie jeżdżącego na torze jest podany max moment obr na poziomie 113 NM który jest niższy niż deklarowany przez producenta przy R1 z 2008 roku (RN19 189 -KM i 118 NM). Wie ktoś może skąd się to bierze bo nie chce mi się wierzyć by nowa i powszechnie zachwalana maszyna miała niższe osiągi niż Japońska 7 lat stara...<br><hr>marian65<br>
Spalanie podawane jest dla ustandaryzowanego systemu pomiarów, czyli dla stałej jazdy przy prędkości np. 120 km/h. Gdybyś jechał jednostajnie 120 (zamiast cisnąć w opór na każdej prostej), to miałbyś podobne spalanie. Moment obrotowy to wartość, która pomnożona przez obroty daje moc. Moc, to praca wykonana w danym czasie, wystarczy poszukać w internetach. R1 ma moc maksymalną przy 12500, a RR przy 13500. To ogromna różnica. Możesz mieć mniejszy moment obrotowy, ale jeśli potrafisz pomnożyć go przez większą ilość obrotów, otrzymasz wyższą moc. Np. silnik Malucha i Suzuki GS mają podobną pojemność, podobny układ i generują podobny moment obrotowy. Tyle że GS kręci się dwa razy wyżej i ma przez to dwa razy więcej mocy. No i R1 2008 nie ma 189 KM. To wirtualna moc przy doładowaniu dynamicznym, które występuje okazjonalnie przy prędkości maksymalnej, rzadko osiąganej nawet na torze. W praktyce R1 z tego rocznia nie ma nawet 180 KM deklorowanych przez producenta, co jest standardem u japończyków, że podają zawyżone wirtualne moce. <br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 20:47

wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 21:43

"Ogromny sukces sportowy i komercyjny"- na tym zakończyłem czytanie komercji.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 22:07

Komentatorzy napisał(a):"Ogromny sukces sportowy i komercyjny"- na tym zakończyłem czytanie komercji.<br><hr>x<br>
Bosz, kolejny kretyn z salonu konkurencji. A kto sprzedał więcej litrów w klasie? I ile miejsc na podiach w lokalnych zawodach zdobyli zawodnicy na BMW? BMW sprzedało w ostatnich 3 latach więcej motocykli klasy 1000 niż wszyscy Japończycy razem wzięci. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 22:07

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
A kto to jest pro biker?<br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/10/2014, 22:21

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Czy każdy potencjalny klient jest zawodowym motocyklistą? Przecież Lovtza spędził trochę czasu na torze i podejrzewam że kręci czasy lepsze od 90% motocyklistów. Większość sportowe motocykle kupuje tylko dla lansu a nie po to aby wykorzystać ich potencjał.<br><hr>jaroaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 00:54

B. dobrze - jak się ma 2-3 udane modele w ofercie to trzeba na to dmuchać i chuchać ze wzgledow wizerunkowych chociażby....(wiadomo, że realne pieniądze - tak jak inni producenci - zarabiają na innych modelach).<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 07:35

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy każdy potencjalny klient jest zawodowym motocyklistą? Przecież Lovtza spędził trochę czasu na torze i podejrzewam że kręci czasy lepsze od 90% motocyklistów. Większość sportowe motocykle kupuje tylko dla lansu a nie po to aby wykorzystać ich potencjał.<br><hr>jaroaro<br>
czytają to tez tacy którzy wykorzystują potencjał w znacznym stopniu
to, ze spędził trochę czasu na torze nic nie znaczy, jego opinia kierowałem się przy zakupie rn22 która miała być wg redaktora typowo torowym sprzętem, a okazała się największą torową porażką
chociaż co do bmw nie ma wątpliwości ze jest najlepsze na rynku<br><hr>marek760i
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 07:51

Komentatorzy napisał(a):"Ogromny sukces sportowy i komercyjny"- na tym zakończyłem czytanie komercji.<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):Bosz, kolejny kretyn z salonu konkurencji. A kto sprzedał więcej litrów w klasie? I ile miejsc na podiach w lokalnych zawodach zdobyli zawodnicy na BMW? BMW sprzedało w ostatnich 3 latach więcej motocykli klasy 1000 niż wszyscy Japończycy razem wzięci. <br><hr>IgoRR<br>
Zgadza się - kolejny kretyn.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 07:58

Komentatorzy napisał(a):"Ogromny sukces sportowy i komercyjny"- na tym zakończyłem czytanie komercji.<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):Bosz, kolejny kretyn z salonu konkurencji. A kto sprzedał więcej litrów w klasie? I ile miejsc na podiach w lokalnych zawodach zdobyli zawodnicy na BMW? BMW sprzedało w ostatnich 3 latach więcej motocykli klasy 1000 niż wszyscy Japończycy razem wzięci. <br><hr>IgoRR<br>
O twoim kretynizmie świadczy też to ,że słowo bosz to pogardliwa nazwa Niemca stosowana przez Francuzów.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 08:32

W poprzednich modelach silniki zacierały się po 20 tys. Ciekawe jak będzie teraz...? Moc jest, przemyślane rozwiązania są... brakuje jakości.<br><hr>olecki79
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 09:03

Komentatorzy napisał(a):W poprzednich modelach silniki zacierały się po 20 tys. Ciekawe jak będzie teraz...? Moc jest, przemyślane rozwiązania są... brakuje jakości.<br><hr>olecki79<br>
To ciekawe. Na niemieckim Mobile.de jest kilkaset ogłoszeń używanych RRów. Połowa z nich ma przebiegi z przedziału 30-50 tysięcy km, a niektóre nawet 70k i więcej. Chcesz powiedzieć że Niemcy kręcą liczniki do przodu?<br><hr>Hash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 09:06

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy każdy potencjalny klient jest zawodowym motocyklistą? Przecież Lovtza spędził trochę czasu na torze i podejrzewam że kręci czasy lepsze od 90% motocyklistów. Większość sportowe motocykle kupuje tylko dla lansu a nie po to aby wykorzystać ich potencjał.<br><hr>jaroaro<br>
Komentatorzy napisał(a):czytają to tez tacy którzy wykorzystują potencjał w znacznym stopniu
to, ze spędził trochę czasu na torze nic nie znaczy, jego opinia kierowałem się przy zakupie rn22 która miała być wg redaktora typowo torowym sprzętem, a okazała się największą torową porażką
chociaż co do bmw nie ma wątpliwości ze jest najlepsze na rynku<br><hr>marek760i<br>
Miałem trochę przypadkowo RN22 i to model z kontrolą trakcji. Po twoim komentarzu z ciekawości sprawdziłem co napisano w tesci testu na ścigaczu. No i wszystko sie zgadza. Dobra ergonomia i podwowie, słaby silnik, jeszcze gorsza kontrola trakcji. Przeciez tam jest napisane wyraźnie ze to motocykl torowy nadający się do AMATORSKIEGO jeżdżenia po torze. Trzeba nauczyc sie czytac ze zrozumieniem. <br><hr>Hash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 09:23

Komentatorzy napisał(a):"Ogromny sukces sportowy i komercyjny"- na tym zakończyłem czytanie komercji.<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):Bosz, kolejny kretyn z salonu konkurencji. A kto sprzedał więcej litrów w klasie? I ile miejsc na podiach w lokalnych zawodach zdobyli zawodnicy na BMW? BMW sprzedało w ostatnich 3 latach więcej motocykli klasy 1000 niż wszyscy Japończycy razem wzięci. <br><hr>IgoRR<br>
Komentatorzy napisał(a):O twoim kretynizmie świadczy też to ,że słowo bosz to pogardliwa nazwa Niemca stosowana przez Francuzów.<br><hr>x<br>
Ale jaki ma to zwiazek z iloscia sprzedanych RRow versus ilosc sprzedanych japończyków? Chcesz zabłysnąć, to rzuć jakiś konkret. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 09:41

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Na pewno znajdziesz w necie test gdzie jeżdżą "zawodowcy". Wystarczy poszukać a nie marudzić. <br><hr>Szachmat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 09:42

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy każdy potencjalny klient jest zawodowym motocyklistą? Przecież Lovtza spędził trochę czasu na torze i podejrzewam że kręci czasy lepsze od 90% motocyklistów. Większość sportowe motocykle kupuje tylko dla lansu a nie po to aby wykorzystać ich potencjał.<br><hr>jaroaro<br>
Komentatorzy napisał(a):czytają to tez tacy którzy wykorzystują potencjał w znacznym stopniu
to, ze spędził trochę czasu na torze nic nie znaczy, jego opinia kierowałem się przy zakupie rn22 która miała być wg redaktora typowo torowym sprzętem, a okazała się największą torową porażką
chociaż co do bmw nie ma wątpliwości ze jest najlepsze na rynku<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Miałem trochę przypadkowo RN22 i to model z kontrolą trakcji. Po twoim komentarzu z ciekawości sprawdziłem co napisano w tesci testu na ścigaczu. No i wszystko sie zgadza. Dobra ergonomia i podwowie, słaby silnik, jeszcze gorsza kontrola trakcji. Przeciez tam jest napisane wyraźnie ze to motocykl torowy nadający się do AMATORSKIEGO jeżdżenia po torze. Trzeba nauczyc sie czytac ze zrozumieniem. <br><hr>Hash<br>
ja z kolei czytałem starszy artykuł, o kipiącym mocą silniku, ale dla mnie AMATORA ten silnik to padaczka, a nie jestem Benem Spiesem czy Sykesem
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,Big,Bang,9637.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,Big,Bang,9637.html</a><br><hr>marek760i
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2014, 10:02

Komentatorzy napisał(a):wszystko ładnie pięknie, tylko czemu testów nie przeprowadzają profesjonalni bikerzy. w tym przypadku są traktowane z przymrużeniem oka<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy każdy potencjalny klient jest zawodowym motocyklistą? Przecież Lovtza spędził trochę czasu na torze i podejrzewam że kręci czasy lepsze od 90% motocyklistów. Większość sportowe motocykle kupuje tylko dla lansu a nie po to aby wykorzystać ich potencjał.<br><hr>jaroaro<br>
Komentatorzy napisał(a):czytają to tez tacy którzy wykorzystują potencjał w znacznym stopniu
to, ze spędził trochę czasu na torze nic nie znaczy, jego opinia kierowałem się przy zakupie rn22 która miała być wg redaktora typowo torowym sprzętem, a okazała się największą torową porażką
chociaż co do bmw nie ma wątpliwości ze jest najlepsze na rynku<br><hr>marek760i<br>
Komentatorzy napisał(a):Miałem trochę przypadkowo RN22 i to model z kontrolą trakcji. Po twoim komentarzu z ciekawości sprawdziłem co napisano w tesci testu na ścigaczu. No i wszystko sie zgadza. Dobra ergonomia i podwowie, słaby silnik, jeszcze gorsza kontrola trakcji. Przeciez tam jest napisane wyraźnie ze to motocykl torowy nadający się do AMATORSKIEGO jeżdżenia po torze. Trzeba nauczyc sie czytac ze zrozumieniem. <br><hr>Hash<br>
Komentatorzy napisał(a):ja z kolei czytałem starszy artykuł, o kipiącym mocą silniku, ale dla mnie AMATORA ten silnik to padaczka, a nie jestem Benem Spiesem czy Sykesem
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,Big,Bang,9637.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,Big,Bang,9637.html</a><br><hr>marek760i<br>
No tak, ale to był początek 2009, kiedy w salonach nie bylo jeszcze takich petard jak S1000RR i RSV4, bo w tym roku wchodziły dopiero na rynek. A w teście który przytaczasz brał udział sam Marek Szkopek, który twierdził że R1 to topowy sprzet do wygrywania (bo w tamtym okresie to był topowy motocykl). To co, Szkopek też nie ma pojęcia?<br><hr>Hash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr