Mój pierwszy motocykl :D! .
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Mój pierwszy motocykl :D! .
Witam , od dwóch lat jeżdżę na skuterze peugeot vivacity ale nareszcie przyszedł czas na mój pierwszy motocykl hehe Very Happy . Kwota jaką dysponuję to maksymalnie 6 tysięcy złotych . Myślałem nad Hondą NSR 125 lub CBR 125 oraz Aprilią RS 125 . Zależy mi na mocy , a konkretniej na tym abym mógł bez większego wysiłku jechać 100-120 km/h i aby silnik nie był zbyt wysilony oraz mało awaryjny. Będę bardzo wdzięczny jeżeli wypiszecie mi zalety oraz wady modeli które podałem lub jak znacie jakieś inne fajne motocykle możecie napisać jaki to jest Smile . Ważne aby motocykle mieściły się w kategorii A1 ponieważ mam 16 lat . Ogólnie rzecz biorąc najbardziej odpowiada mi Honda NSR ale ten dźwięk 2T .... ;/ . Jest jakaś możliwość zmiany wydechu lub nwm czego aby ten dźwięk był bardziej rasowy ? Oraz na co zwrócić uwagę przy kupnie motoru ? .
- PgDn3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/2/2014, 00:11
Więc tak. Na twoim miejscu to NSRke bym wziął. Coś za coś. Chcesz żeby bez wysiłku leciał 100-120 to CBR na pewno odpada bo 4T ale za to masz dźwięk i praktycznie zerową awaryjność. RS mocno wypocony silnik, vmax mega ale awaryjność też mega sypie się bardzo. NSR mniejszy vmax ale awaryjność też bardzo mała 

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Bierz CBR, to i tak przejściowy motocykl jak dla ciebie.
Jakbyś mógł dołożyć trochę, to nowszy model - szersze oponki i trochę dłuższy - wygodniejsza jazda.
Po przesiadce ze skutera na pewno będziesz zadowolony, a po pewnym czasie jak u wszystkich - prawko na większe moto
Jakbyś mógł dołożyć trochę, to nowszy model - szersze oponki i trochę dłuższy - wygodniejsza jazda.
Po przesiadce ze skutera na pewno będziesz zadowolony, a po pewnym czasie jak u wszystkich - prawko na większe moto

Honda Shadow, honda CBF 600
- Duszeek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13
Przyznam ,że wczoraj kierowałem się ku RS 125 , ale gdy wgłębiłem się bardziej to wiele osób pisało że jest ona bardzo awaryjna , a tego bym nie chciał ;/ . Czyli raczej będę się kierował ku NSR, co sądzicie o tych są stosunkowo blisko ode mnie : http://otomoto.pl/honda-nsr-125-ideal-r ... 37093.html , http://otomoto.pl/honda-nsr-125-ideal-r ... 50173.html ? .
- PgDn3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/2/2014, 00:11
Bierz tą czerwono-biało-niebieską (najładniejsze malowanie). Przebieg jest mniejszy i po zdjęciach widać że bardziej zadbana ta nsr'ka.
- EnduroIsAwesome
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 9/8/2014, 17:51
- Lokalizacja: LJA
Popatrz się na kanty lusterek, końcówki kierownicy, końcówki dźwigni sprzęgła i hamulca oraz na podnóżki kierowcy i pasażera. Możesz też przypatrzeć się silnikowi i rurze wydechowej od dołu.
Patrz czy to wszystko opisane wyżej nie jest poobdzierane, chropowate lub porysowane.
Ludzie po wypadku wymieniają najczęściej plastiki, a o dźwigniach czy podnóżkach już zapominają.
Zwróć uwagę czy obudowa pompy hamulca nie jest zjechana w rogach, czy oploty linek nie są lekko przetarte itp.
Jak są jakieś nalepki na motocyklu - to najczęściej maskują rysy lub lekkie wgniecenia.
Czasem je można wyczuć pod palcami jak się po nich przejedzie.
Przypatrz się śrubom czy wszystkie wyglądają na oryginalne i nie są mocno porysowane.
Części zamienne np. na allegro kupuje się w zasadzie bez śrub nowych.
Co do silnika - jazda próbna 2 - 5km i tak prawie nic nie da - wady wszelkie wychodzą zawsze przy dłuższej jeździe tak powyżej 100km - wyskakujące biegi, spadki mocy itp.
Taka jazda próbna koło domu to i tak na ssaniu jest i zimnym moto, więc cudów po niej nie oczekuj.
Patrz czy to wszystko opisane wyżej nie jest poobdzierane, chropowate lub porysowane.
Ludzie po wypadku wymieniają najczęściej plastiki, a o dźwigniach czy podnóżkach już zapominają.
Zwróć uwagę czy obudowa pompy hamulca nie jest zjechana w rogach, czy oploty linek nie są lekko przetarte itp.
Jak są jakieś nalepki na motocyklu - to najczęściej maskują rysy lub lekkie wgniecenia.
Czasem je można wyczuć pod palcami jak się po nich przejedzie.
Przypatrz się śrubom czy wszystkie wyglądają na oryginalne i nie są mocno porysowane.
Części zamienne np. na allegro kupuje się w zasadzie bez śrub nowych.
Co do silnika - jazda próbna 2 - 5km i tak prawie nic nie da - wady wszelkie wychodzą zawsze przy dłuższej jeździe tak powyżej 100km - wyskakujące biegi, spadki mocy itp.
Taka jazda próbna koło domu to i tak na ssaniu jest i zimnym moto, więc cudów po niej nie oczekuj.
Honda Shadow, honda CBF 600
- Duszeek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości