Zobacz wątek - <i>[Honda VTR SP1]</i> Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
NAS Analytics TAG

[Honda VTR SP1] Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"

Komentarze użytkowników
_________

[Honda VTR SP1] Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"

Postprzez Ścigacz » 23/10/2014, 12:31

Dyskusja na temat: Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 23/10/2014, 12:31

Jestem posiadaczem VTR z roku 98 , wszystko sie zgadza , podczas jazdy musze wkladac sporo fizycznej sily w prowadzenie .Z tym spadaniem ksiazek ,to leka przesada fabryczne mufflers nie sa takie glosne.Dosc drogi w utrzymaniu.Chlopaki z servisu hondy nazywaja go{japonskie Ducati}.Teraz wiem dlaczego ,fajnie napisane.<br><hr>Stasiek811
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2014, 12:48

Trzeba dodać, że ten silnik (podobnie do VFR800Fi) posiada rozrząd bezobsługowy, na kołach zębatych... Firestorm (VTR1000F) ma łańcuch, i wadliwe sprężynki napinacza. Jeśli strzeli to łańcuszek przeskakuje i dochodzi do kolizji... SP1 była motocyklem dopracowanym, szybkim i brutalnym jak napisał autor...

Jest tym czego na przykład ja oczekuje od motocykla... Zapasu brutalności, który można "kiełznać i ogarniać" latami dochodząc do perfekcji... Nie ma co ukrywać... Żeby ogarnąć R4 potrzeba znacznie mniej uwagi i nauki niż do szalonego V2...

A to właśnie dzikość lubię w motocyklu... Nie Vmax, a szalone przyspieszenie już z dołu mocy...
Polecam każdemu, kto szuka, czegoś innego w sporcie :)<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2014, 13:22

Komentatorzy napisał(a):Jestem posiadaczem VTR z roku 98 , wszystko sie zgadza , podczas jazdy musze wkladac sporo fizycznej sily w prowadzenie .Z tym spadaniem ksiazek ,to leka przesada fabryczne mufflers nie sa takie glosne.Dosc drogi w utrzymaniu.Chlopaki z servisu hondy nazywaja go{japonskie Ducati}.Teraz wiem dlaczego ,fajnie napisane.<br><hr>Stasiek811<br>
Mam do czynienia z firestorm'em (brat śmiga)... Na akcesoryjnych wydechach bez dbKiller'ów zastała okrzyknięta ksywą "helikopter" - głośna - to mało powiedziane ;) Ale mi się to podoba :)

Co do kosztowności eksploatacji, należy pamiętać, że V2 lubi "nafte" jak miś miodek :) Można zejść do spalań turystycznych 7-8l, ale to męczarnia... Przy "normalnej" eksploatacji może dojść do 18l/100km.

Z drugiej strony kto patrzy na spalanie kupując sporta ;)<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2014, 14:23

Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2014, 16:05

W niejednej "RR-ce", z tą BMW na czele, zastąpienie rozrządu łańcuchowego rozwiązaniem z kołami zębatymi, uszczęśliwiłoby niejednego użytkownika takiego motocykla. Ech...<br><hr>addari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2014, 13:28

Zgarnij darmową przejażdżkę super samochodem lub motocyklem - <a href="http://tnij.org/zgarnijprzejazdzke" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://tnij.org/zgarnijprzejazdzke</a><br><hr>AdamD1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2014, 20:52

Jak SP01 wyszedł, Ducati miało już 996(oznaczoną jako 916SPS, potem od 1999- 996 ), jeden z ostatnich "charakternych", konkretnych, wizjonerskich motocykli japońskich, zająłby oczywiście poczesne miejsce w moim "garażu marzeń" obok NR750, ZXR 750( "odkurzacz"),Suzi GSXR 750R, TLR, Yamahy OW1, no i całej masy Ducatów :-)<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2016, 14:32

Komentatorzy napisał(a):Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca<br>
Nie masz pojęcia o czym piszesz.<br><hr>Y.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2016, 18:32

Komentatorzy napisał(a):W niejednej "RR-ce", z tą BMW na czele, zastąpienie rozrządu łańcuchowego rozwiązaniem z kołami zębatymi, uszczęśliwiłoby niejednego użytkownika takiego motocykla. Ech...<br><hr>addari<br>
Masz absolutną rację łańcuchy grzechoczą i się wyciągają a koła są niemal niezniszczalne i wydaja fajny świst. Czasem to aż zastanawiam się co kierowało producentami żeby zastosować 2 zębatki i łańcuch zamiast 2 kół zębatych, przykłady to napęd pompy olejowej i wody np. w FZS 1000 tylko po to żeby grzechotał, w GSF 1200 są tam np koła zębate inny przykład to rozrząd w Fiacie 126p, Polonezie, Skodzie favorit, CC 700 i czy nie można tego zrobić jak w Żuku albo ursusie C330. Jedyne sensowne wytłumaczenie to że łańcuch ma się wyciągnąć i grzechotać żeby ktoś musiał naprawiać.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2016, 17:48

Komentatorzy napisał(a):Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca<br>
Gniot Suzuki TL? Bez komentarza...<br><hr>karaka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr