Supermoto 125 ccm dylemat
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Supermoto 125 ccm dylemat
Witam mam dylemat oraz kilka pytań.
Czym sie rozni Husqvarna WRE 125 od SMS 125 ?
Co ile remont w WRE zakladajÄ…c jazde srednio-ostra po asfalcie?
Co jest mniej awaryjne WRE czy SMS ?
Ile mocy ma WRE?
Co najlepiej wybrać a moze cos innego? DT ?
Myslalem nad ktoras z tych Husqvarn lecz sie przeraziłem SMS 125 po tym jak wyczytałem że co sezon wydatek 1000zł na remont. jak jest w WRE? chcialbym czegos najbardziej podobnego do SMS
Czym sie rozni Husqvarna WRE 125 od SMS 125 ?
Co ile remont w WRE zakladajÄ…c jazde srednio-ostra po asfalcie?
Co jest mniej awaryjne WRE czy SMS ?
Ile mocy ma WRE?
Co najlepiej wybrać a moze cos innego? DT ?
Myslalem nad ktoras z tych Husqvarn lecz sie przeraziłem SMS 125 po tym jak wyczytałem że co sezon wydatek 1000zł na remont. jak jest w WRE? chcialbym czegos najbardziej podobnego do SMS
- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
Nie wiem gdzie czytałeś że sms remont co sezon. WRE i SMS to podobne sprzęty. Główne różnice to zawieszenie, koła i heble. W silniku nie powinno być większych różnic bo obydwa to cywilne sprzęty a nie wyczynowe jak CR czy WR. Może ze względu na przystosowanie sprzętu będzie się delikatnie różniła skrzynia biegów choć wydaje mi się że w tym przypadku przełożenie będzie zmienione na napędzie.
Remont? Oczywiście że się robi jak to w 2t. Ale nie ma zasady co ile, wszystko zależy od tego jak jest użytkowany sprzęt. Prawdopodobnie będzie to w przedziale 15-25 tyś. km.
Miałem okazję jeździć DT w Sm i SMS. Porównując te sprzęty, właściwie to nie ma porównania. Husqa jest mocniejsza, ma lepsze zawieszenie i hamulce.
Remont? Oczywiście że się robi jak to w 2t. Ale nie ma zasady co ile, wszystko zależy od tego jak jest użytkowany sprzęt. Prawdopodobnie będzie to w przedziale 15-25 tyś. km.
Miałem okazję jeździć DT w Sm i SMS. Porównując te sprzęty, właściwie to nie ma porównania. Husqa jest mocniejsza, ma lepsze zawieszenie i hamulce.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Bardzo sie ciesze
myslalem ze remont co 3k a tu mile zaskoczenie
Czy na pierwszy motocykl poważniejszy polecasz te SMS ? Wczesniej jezdzilem na motorowerze 4T w 72ccm mam nim zrobione 12 tys km
Mój wzrost to 182 cm a waga to 68kg, czy huska bedzie dobra?


Czy na pierwszy motocykl poważniejszy polecasz te SMS ? Wczesniej jezdzilem na motorowerze 4T w 72ccm mam nim zrobione 12 tys km
Mój wzrost to 182 cm a waga to 68kg, czy huska bedzie dobra?
- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
Będzie git. Mocą Cię nie zabije jak już coś jeździłeś i da mnóstwo funu. Masz podobne "parametry" do mnie więc moto gabarytowo będzie dla Ciebie na pewno dobre. Czasem jak przesiadałem się ze swoich 610 czy DRZ na SMS 125 to cieszyłem się jak dziecko z jazdy tą zabawką 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
Czyli dobrze wyczytałeś. Myślę że w dobrych rękach można spokojnie zrobić spalanie 12. Ale średnio wychodziło 6-7. W końcu to 2t 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
No to gruubo
A jak myslisz, warto w to isc czy lepiej 4t? Oczywiscie mowie o 125 ccm i supermoto?
Jakie modele sa godne polecenia? tak do 7-8k polskich złotówek

A jak myslisz, warto w to isc czy lepiej 4t? Oczywiscie mowie o 125 ccm i supermoto?
Jakie modele sa godne polecenia? tak do 7-8k polskich złotówek

- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
125 w 4T i supermoto - mozna iść ale równie dobrze mozna załozyc kostki terenowe bo przy tych predkosciach i mocy i tak sie nie da trakcji zgubić ;D sprzet tanie w eksploatacji i spalanie maja niskie.... ale są 2X słabsze niz dwutakty
co do spalania 6-7 to taka średnia jazda na pół gwizdka, spokojnie po miescie smigając mozna zejść do nieco ponad 4 litrów. 6-7 to jazda normalna, 12 to trzeba ostro manetke trzymac
co do spalania 6-7 to taka średnia jazda na pół gwizdka, spokojnie po miescie smigając mozna zejść do nieco ponad 4 litrów. 6-7 to jazda normalna, 12 to trzeba ostro manetke trzymac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, a co do tego SMS to ma on jakiś dozownik oleju? Warto go używać czy nie? Czytałem dawno o jakimś moto w którym ludzie pisali zeby odlaczyc dozownik bo mozna zatrzec moto.
- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
dozownik to bardzo przyjemna sprawa pod kątem uzytkowania - wlewasz litr oleju i na dłuzszy czas zapominasz o nim w ogóle. podjeżdzasz na stacje - zalewasz czystej i jedziesz dalej.
upierdliwa sprawa jest jak nie masz dozownika, jedziesz gdzies dalej i musisz juz sobie liczyc ile oleju, ile benzyny. potem to dobrze wymieszac. teoretycznie własna mieszanka jest bardziej bezpieczna ale jak masz słaby łeb do matmy czy cos źle wymieszasz albo sie pomylisz to tak samo mozna zatrzec ;P
dozownik potraci sie np odłączyc ( spaść przewód ) albo przypchać. ale powiem tak - miałem DT 50 z dozownikiem, wylatałem nią niezliczone godziny w terenie, w błocie, po piachu itp, lałem beznadziejny gęsty olej a sprzęt przez 2 sezony nie padł ani razu. wiec ja osobiscie ufam dozownikowi, aby był poprawnie podłączony, odpowiednio ustawiony, dbac o czystość oleju - i słuzy jak trzeba.
sms czy ma czy nie, tego nie wiem
upierdliwa sprawa jest jak nie masz dozownika, jedziesz gdzies dalej i musisz juz sobie liczyc ile oleju, ile benzyny. potem to dobrze wymieszac. teoretycznie własna mieszanka jest bardziej bezpieczna ale jak masz słaby łeb do matmy czy cos źle wymieszasz albo sie pomylisz to tak samo mozna zatrzec ;P
dozownik potraci sie np odłączyc ( spaść przewód ) albo przypchać. ale powiem tak - miałem DT 50 z dozownikiem, wylatałem nią niezliczone godziny w terenie, w błocie, po piachu itp, lałem beznadziejny gęsty olej a sprzęt przez 2 sezony nie padł ani razu. wiec ja osobiscie ufam dozownikowi, aby był poprawnie podłączony, odpowiednio ustawiony, dbac o czystość oleju - i słuzy jak trzeba.
sms czy ma czy nie, tego nie wiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ma
Ja bym też korzystał z dozownika. Ewentualnie możesz sprawdzić linki i węże czy wszystko jest ok.

Ja bym też korzystał z dozownika. Ewentualnie możesz sprawdzić linki i węże czy wszystko jest ok.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ok dzięki
mam jeszcze jedno pytanie, ile trzeba wydać na taką SMS 2008 rocznik lub młodszy? 7-8k wystarczy? czy za tyle bedzie do roboty?

- mateomix99
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/10/2014, 22:21
Nikt tu rynku nie śledzi. Musisz sam popatrzeć w jakich cenach chodzą takie sprzęty. A czy kupisz coś dobrego? Któż to wie... Jak nie obejrzysz konkretnego, upatrzonego przez siebie egzemplarza to się nie dowiesz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości