Zobacz wątek - KTM LC4 400-600, czy warto?

KTM LC4 400-600, czy warto?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

KTM LC4 400-600, czy warto?

Postprzez WaxEater » 20/10/2014, 19:37

Witam!
Nie wiem który to mój post, w każdym razie, potrzebuję opinii fachowca. Chciałbym kupić jakieś porządne enduro w 4suwie, ale nie mam dużego budżetu, bo dałbym radę zmieścić się w granicach 4000zł. I tutaj nasuwa się pytanie.. LC4 400-600, czy Suzuki DR350? Na wstępie, LC4 chłodzony cieczą, 120~ kg, katalogowo 50 koników <600ccm>, a poczciwy DR chłodzony powietrzem, nieliczne również olejem, waga 127kg ~ + 34 konie. Ale który mniej z awaryjnością stoi i do którego jest więcej części? Do tego którego się fajniej prowadzi? Bardziej jestem uprzedzony do Kata, ale jak wy sądzicie? Która decyzja byłaby najlepsza?
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków


Postprzez henio12323 » 20/10/2014, 21:50

ktm moze byc bardziej awaryjny bo za ta kase nie da sie kupic malinki. DRke która jest tansza w zakupei i tak nie bedzie w idealnym stanie. aczkolwiek ktm więcej oferuje i byłby lepszy - gdyby był w należytym stanie. DRka bardziej pancerna ale bardziej toporna swoją droga ktm 600 czyli pierwsze lata produkcji też filigranowy nie był....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WaxEater » 21/10/2014, 15:24

To niestety wiem :/ Ale z tego co widzę po niektórych egzemplarzach Katów, to serio, wyglądają ładnie, silniki z zewnątrz zadbane, chłodnice w dobrym stanie, ale podobno często padają cewki i statory w nich, wiec to już jestem pewien, a co do DRki, to niestety wiem, z tym, że chciałbym jeszcze nadążać za kumplami :P Jeden planuje CR125, drugi RMZ250, trzeci ma KXFa 250, CRF450 itp itd ;_;
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków

Postprzez henio12323 » 21/10/2014, 17:11

hehe po lesie to oni mogą gonić ciebie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WaxEater » 21/10/2014, 17:30

Ale to jednak zależy wtedy od tego co bym wziął, a jednak jestem troche bardziej do KTM'ów przekonany, jednak kuzyn mnie straszy, że serwisowanie ciągle, brak części, a jak są to ceny z kosmosu itp. i nie wiem czy go słuchać czy nie :?
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków

Postprzez WaxEater » 21/10/2014, 18:05

http://olx.pl/oferta/ktam-lc4-600-CID5- ... c0e4343f50 Tutaj mam ofertę za 4000, z tym, że uszczelka pod głowicą do wymiany i regeneracja lagów, co o tym powiesz?
Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków

Postprzez henio12323 » 21/10/2014, 20:39

edytuj posty.

nie wiem co powiem ;P moto jak moto. nie kupisz motocykla pewnie do którego nic nie dołozysz przez np pierwszy miesiąc. częsci są, ceny nie wszystkie sa kosmiczne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr