Zobacz wątek - Honda crm 125 do wymiany sprzęgło czy problem ze skrzynią ?

Honda crm 125 do wymiany sprzęgło czy problem ze skrzynią ?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Honda crm 125 do wymiany sprzęgło czy problem ze skrzynią ?

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 15:07

Na forum jestem nowy tak więc jako pierwszą rzeczą którą chciał bym zrobić to się przywitać tak więc Witam Wszystkich ! :D

Kilka dni temu zakupiłem Honda Crm 125.Ogólnie nie ma problemu z nią jednak niepokoi mnie jedna sprawa konkretnie chodzi o to gdy jadę sobie spokojnie nie kręcąc go zbyt wysoko to jest ok :) ale gdy chcę trochę "przycisnąć :D " to zaczyna się problem na biegach 1,2 jest ok ale na biegach 3,4 oraz 5 jest tak że jak szybko zmieniam bieg to jest tak jak bym jechał na jednym biegu i tylko dodawał i spuszczał gazu :( (mowa oczywiście o jezdzie po otworzeniu się zaworu) a gdy na pełnym gazie po biegach 3,4,5 wbije 6 to zawór jak by się zamykał i traci moc na 6.Chciał bym jeszcze dodać że trudno go rozpędzić do v-maxu :(

Wcześniej miałem kawasaki kmx 125 to tak raczej nie było

Podejrzewam że może być to wina sprzęgła lub co gorsza skrzyni :shock: ale nic na razie wole nie rozkręcać tylko zasięgnąć porady innych :)


Proszę o pomoc i POZDRAWIAM !

PS. szukałem wszędzie w całym internecie :D i nic nie ma :(
[/b]
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Invi » 16/10/2014, 15:33

Jakby była to wina sprzęgła, to silnik by się kręcił, tylko moto nie jechało.

Jakby była wina skrzyni, to przełożeń i tak by ci to nie zmieniło xD

Silnik do remontu i tyle.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 15:36

Ale dlaczego do remontu ? co muszę zmienic ?
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Invi » 16/10/2014, 15:43

Trochę dziwnie to opisałeś w sumie, na 3,4 i 5 biegu jest tak jak powinno być, czy nie :D A jeśli nie, to w czym problem.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 15:49

dobra to na spokojnie :D w crm mam 6 biegów i:

1-dobrze jedzie
2-dobrze jedzie

3
4 przy szybkim zmienianiu tych biegów jest tak jak bym jechał na jednym tylko bym popuszczał gaz i dodawał mowa tu o wysokich obrotach
5

6- tak jak by po wbiciu tego biegu tracił by moc tz zawór się chyba zamyka
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Invi » 16/10/2014, 16:03

Dawid kopeć napisał(a):4 przy szybkim zmienianiu tych biegów jest tak jak bym jechał na jednym tylko bym popuszczał gaz i dodawał mowa tu o wysokich obrotach


Czyli bieg nie przeskakuje z 3 na 4, czy jak?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 16:18

Wiesz co teraz zrobiłęm rundke po polach i jest tak że jeżeli np na mokrej trawie teraz jechał i jak zaczełem od 1 cały czas na wysokich obrotach czyli otwartym zaworze i tak dobiłem aż do 5 *1,2,3,4,5) nic nie przeskakuje :D tylko że np na mokrej trawie teraz od jedynki aż do 5 na pełnym gazie jedzie tak jak bym jechał na jednym biegu tylko bym zdejmował i dodawał gazu :/
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 16:18

Wiesz co teraz zrobiłęm rundke po polach i jest tak że jeżeli np na mokrej trawie teraz jechał i jak zaczełem od 1 cały czas na wysokich obrotach czyli otwartym zaworze i tak dobiłem aż do 5 *1,2,3,4,5) nic nie przeskakuje :D tylko że np na mokrej trawie teraz od jedynki aż do 5 na pełnym gazie jedzie tak jak bym jechał na jednym biegu tylko bym zdejmował i dodawał gazu :/
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 16:26

A mógł by ktoś mnie "oświecić" :D jak rozpoznać spalone sprzęgło w 2t ? ( wiem były setki tematów ale na każdym forum zaraz wszyscy się spinają i brak odpowiedzi konkretnej :( :evil:
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SpeedyGonzales » 16/10/2014, 17:12

Skoro słabnie na wyższych biegach to pierścienie do wymiany lub remont. W przypadku zużytego sprzęgła w jeździe pod obciążeniem (górka, pasażer) motocykl nie przyspiesza pomimo zwiększających się obrotów, czyli jak mówił Invi. Sprawdź ciśnienie sprężania.

Ps edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim, inaczej ktoś się zdenerwuje.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 17:32

Tłok jest nowy najechane ok 40km pierścionki też cylinder na nicasilu koleś mówił że jak go z niemiec ściągnoł to było owiele gorzej spuścił olej zalał nowym motulem i jest dużo lepiej podobno...

SpeedyGonzales jak edytować posty ? że pisać cały czas w tym pierwszym czy ...? :/
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SpeedyGonzales » 16/10/2014, 19:31

W rogu każdego postu masz narzędzia, klikasz na tę chmurkę ze strzałką i dopisujesz co chcesz. Ja w jednym sprzęcie musiałem wymienić pierścienie po niecałych 100km, tłok i cylek były w porządku natomiast luz na zamku wynosił... 2.4mm, taki szczegół ode mnie.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Dawid kopeć » 16/10/2014, 20:07

Ok dzięki za wiadomosć jak już pisałem jestem tu od dzisiaj więc dopiero się uczę co i jak na forum :)

A co do tych pierścieni to mam mieszane uczucia :P żeby po wyjeżdzeniu 5l paliwa padły pierścienie już ? ...:P
Jutro chyba zobaczę jak z tarczami sprzęgłowymi.A będąc już przy tematyce tarcz sprzęgowych co powiecie o firmy NHC ?
są one bardzo tanie ale czy jakość idzie w parze z ceną ? :D

Czy lepiej dołożyć raz tyle i kupić EBC lub LUCASA ?

i odrazu chciał bym zmienic olej i jaki byście polecili zwykły do 2t ? czy jakiś z górnej półki (oczywiście mówiąc "zwykły" nie mam na myśli oleju przepalonego czy hiolpolu co się do Wsk lało bo wiadomo wsk na wszystkim pojedzie :D :D
:)
Dawid kopeć
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 17/10/2014, 19:46

dobra inaczej, bo piszesz a ja Ciebie w ogóle nie rozumiem.... czy dajesz gazu na 3-4-5 obroty rosną a prędkość nie wzrasta tak ? wtedy to wina ślizgającego sie sprzęgła. do wymiany albo tarcze, albo przekładki, albo spręzynki, albo wszystko na raz.

ja do ktma zarzuciłem NHC i juz chyba 2 sezony nalatane i sie trzyma wiec gitara, a cena była sporo niższa niz cos z bardziej znanych firm.

do skrzyni biegów castrol mtx spoko da rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr