Zobacz wątek - Problem z cbr 1000rr, wibracje

Reklama

NAS Analytics TAG

Problem z cbr 1000rr, wibracje

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z cbr 1000rr, wibracje

Postprzez Warning19 » 13/10/2014, 21:31

Witam , ostatnio zauważyłem że w mojej cbr 1000rr z 2008 roku , na wyższych obrotach są oczuwalne lekkie wibracje na siedzeniu kierowcy . Ten objaw wystepuje powyżej 7 tys ( bieg nie ma znaczenia ) Wydech jest zmieniony na akrapović , czy to możliwe że to on wprowadze lekkie drgania ? Dzięki i pozdrawiam
Ostatnio edytowano 14/10/2014, 10:12 przez Warning19, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Warning19
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28/2/2012, 16:54


Postprzez SpeedyGonzales » 13/10/2014, 22:47

Po pierwsze mocowanie silnika. Wydech sam w sobie nie powoduje wibracji, chyba że jest niedokręcony bądź źle zamocowanie w przypadku akcesyjnych. Oprócz tego mogą być usterki silnika np kosz sprzęgłowy.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez miki1406 » 14/10/2014, 07:43

Możliwe, że rezonans wydechu przenosi się na cztery litery... Na oryginalnym było spoko??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Warning19 » 14/10/2014, 10:02

Motocykl zakupiłem już z Akrapem, wiec nie mam porównania z seryjnym. Oczywiste drgania nie są mocne , bardziej przypomina to mrowienie
Avatar użytkownika
Warning19
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28/2/2012, 16:54

Postprzez SatoriHanzo » 19/2/2015, 17:00

Mam podobny problem. Powyżej 8000 Z750s wpada w dziwne wibracje (mrowienie), a do tego tłumik wydaje metaliczny dźwięk.
Tłumik jest oryginalny, nie ma na nim śladów gleby.
CB450, VX 800, FZ6N, Z750S....
SatoriHanzo
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/1/2009, 22:59
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez SpeedyGonzales » 19/2/2015, 18:07

Skoro oryginał to mogła się oderwać blacha przegrody i robić hałas, akcesoryjne to zwykle przelot.

Co do wibracji to tu jest sporo rzeczy do sprawdzenia. Wał nie wyrównoważony wstępnie odrzucam choć może to być to, ale z bardziej realnych przyczyn np cięższa (dłuższa, inny łeb) śruba w koszu bo ktoś zgubił oryginalną i dał pierwszą lepszą, ogólnie każda wirująca część może to powodować. Masz tam wałek/wałki wyrównoważające?

Dzieje się tak tylko podczas jazdy czy na postoju też?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez SatoriHanzo » 19/2/2015, 18:52

Jak dobrze kojarzę to chyba tylko podczas jazdy. W sobotę spróbuje go przepalić to sprawdzę i przekaże relację.
CB450, VX 800, FZ6N, Z750S....
SatoriHanzo
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/1/2009, 22:59
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez SpeedyGonzales » 19/2/2015, 23:36

Skoro tylko podczas jazdy to nie silnik lecz koła, łożyska, tarcze czy np krzywa oś.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez miki1406 » 20/2/2015, 08:37

Za mocno napięty łańcuch też "mrowi" w cztery litery... Miałem tak z CBR900RR
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr