Yamaha TDR125. Simmering - wymiary.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Yamaha TDR125. Simmering - wymiary.
Mam problem z silnikiem w TDR125. Odpala na ssaniu, ale nie wkręca się w ogóle na obroty, i chodzi nierówno. Bez ssania (niezależnie czy zupełnie zimny czy już rozgrzany) praktycznie od razu gaśnie. Do tego kopci na potęgę.
Myślę, że może być temu winny olej ze skrzyni, który przedostaje się do silnika. Chciałem się zabrać za wymianę simmeringu, ale nie mogę znaleźć w internetowych sklepach ani na alledrogo do kupienia takiego simmeringu (szukając jako dedykowany do konkretnego silnika). Może ktoś wie gdzie taki kupię, albo zna DOKŁADNE parametry, żeby można było dobrać odpowiedni szukając po wymiarach a nie po danych motocykla.
Myślę, że może być temu winny olej ze skrzyni, który przedostaje się do silnika. Chciałem się zabrać za wymianę simmeringu, ale nie mogę znaleźć w internetowych sklepach ani na alledrogo do kupienia takiego simmeringu (szukając jako dedykowany do konkretnego silnika). Może ktoś wie gdzie taki kupię, albo zna DOKŁADNE parametry, żeby można było dobrać odpowiedni szukając po wymiarach a nie po danych motocykla.
- TeDeR
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/10/2014, 16:53
http://olx.pl/oferta/uszczelniacz-simer ... 3FTZl.html
Tu masz podane wymiary i śmieszną cenę hehe, w sklepie dasz za to po 6-8 złotych za sztukę.
Sprawa jest jednak nie do końca taka prosta jakby się wydawało, ponieważ ten od strony sprzęgła jest nieco inny konstrukcyjnie, dwuwargowy i niedostępny w sklepach z klasycznymi uszczelniaczami.
Zwykły mimo iż założysz nowy, może puszczać olej podobnie jak stary, ale ryzyko finansowe małe, więc można próbować.
W sklepie typowo motocyklowym dostaniesz takie dedykowane uszczelnienia bez problemu, ale kosztują chyba coś koło 70zł za komplet.
Tu masz podane wymiary i śmieszną cenę hehe, w sklepie dasz za to po 6-8 złotych za sztukę.
Sprawa jest jednak nie do końca taka prosta jakby się wydawało, ponieważ ten od strony sprzęgła jest nieco inny konstrukcyjnie, dwuwargowy i niedostępny w sklepach z klasycznymi uszczelniaczami.
Zwykły mimo iż założysz nowy, może puszczać olej podobnie jak stary, ale ryzyko finansowe małe, więc można próbować.
W sklepie typowo motocyklowym dostaniesz takie dedykowane uszczelnienia bez problemu, ale kosztują chyba coś koło 70zł za komplet.
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości